Re: Toffi z mleka skondensowanego...

1. Data: 2005-04-18 20:31:47

Temat: Re: Toffi z mleka skondensowanego...
Od: "Paweł M" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

z całą stanowczością popieram, ale żeby uniknąć rozczarowań, to
gotujemy puszkę przez max 2 h, po czym po otwarciu (puszka nie powinna się
odkształcić jeśli będziemy pilnować aby się woda nie wygotowała), można
przesmarować wafle ...

pycha & smacznego

Paweł

PS.z przykrością stwierdzam, że jeśli uda się komuś puszkę wybuchnąć (po
wygotowaniu wody), to niestety (albo na szczęście) kuchnia będzie do
remontu. Niestety nie da się tego czegoś zdjąć/smyć ze ścian, jedynie nowy
tynk i cała reszta :)
_________

Użytkownik "Kacper Ziębikiewicz" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d3oksm$3oe$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> A mianowicie:
> - kupujemy mleko skondensowane (ja kupiłem słodzone) W PUSZCE - kosztuje
ok.
> 5 zł.
> - wkładamy puszkę do garnka, zalewamy wodą i gotujemy 4-5 godzin. Puszkę
> wkładamy całą, nie robimy żadnych otworów! Na początku myślałem że
> wybuchnie, ale tylko denko się leciutko odkształciło. Nie zapominajcie
> dolewać wody gdy odparuje:)
> - czekamy aż podstygnie, otwieramy i... smacznego!
> Uwaga, czasem puszki są powleczone w środku jakąś taką białą farbą!
Nie