Re: Toksyczny związek

Data: 2004-05-24 22:20:52
Temat: Re: Toksyczny związek
Od: "Hubert " <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

Johnson <j...@g...pl.nospam> napisał(a):

> Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> na

> Po pierwsze z psychologiem skończyłem, bo to była czysta strata czasu.
> Mówiła mi same oczywiste rzeczy, o których już wiedziałem.
> Po drugie to nie wiem, czy nadal chcę z nią rozmawiać. Ostatnio powiedziała
> mi przez telefon, ze mnie nienawidzi, gdy nie chciałem się zgodzić na cos
> czego chciała.
> Rozmawiałam z nią wielokrotnie. Zazwyczaj wydawało mi się, ze się
> dogadaliśmy, a za tydzień po jej zachowaniu złudzenie mi mijało. Było znów
> to samo.
> [...]

Mozesz sobie w wyobrazni poekperymentowac. Co by sie stalo gdybys od niej
odszedl? Jak bys sie czul? Co by sie stalo? Jakby zaczelo wygladac Twoje
zycie?
Albo od drugiej strony: co by sie musialo stac, zeby ten zwiazek stal sie dla
Ciebie satysfakcjonujacy (i w ogole mozliwy)?
Porownaj te dwie sytuacje. Jak sie czujesz ze skutkami tego, co by sie stalo
gdybys poszedl w jedna lub w druga strone?
Mozesz sobie np po prostu pobyc troche z tymi pytaniami, albo podobnymi jakie
Ty sam sobie zadasz. Mozesz poczekac co sie wykluje. Zanim cos sie zmieni w
naszym zyciu na lepsze dobrze jest jak sadze poeksperymentowac w wyobrazni,
albo posprawdzac co jest ukryte w naszym umysle (przekonania, emocje,
wartosci, decyzje ktore podjelismy dawno temu i ktore maja wplyw na to, czym
jestesmy tu i teraz). Po takim badaniu czesto latwiej jest podejmowac dalsze
decyzje.
Pozdrawiam Hubert.