Re: Tort bezowy.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Tort bezowy.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 1 May 2013 22:53:20 +0200

Dnia Wed, 01 May 2013 22:08:00 +0200, animka napisał(a):

> Nie wiem dokładnie jak się program nazywa. Musisz sobie poszukać w
> programach tv. To jest chyba na tvn-ie. Być może nazwa: Konkurs
> Kulinarny. Pewnie oglądasz, nie bujaj :-)
> Ludzie tam gotują, przygotowywują, podają jurorom i oni oglądają, jedzą,
> tzn testują i oceniają.

Nie oglądam, bo mam tylko program 1 i 2. A i to za dużo jak dla mnie.
Natomiast opisana przez Ciebie formuła tego konkursu mi nie pasuje jakoś...
Znam od kulis zasady jakie rzadzą telewizyjnymi konkursami, tzn jedyną
zasadę która tam istnieje: MEDIALNOŚĆ. Parę znanych mi osób brało w czymś
takim udział, więc dobrze wiem, co to jest.
Zgnoić człowieka w kilka sekund to tam normalka.
--
XL