Re: Toruńska szkoła żon

Data: 2018-12-18 02:39:30
Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-12-17 09:20, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

> "Dziad o juszce, baba o pietruszce" albo "Baba o pietruszce, dziad o
> rzemuszce" again.
> EOT

Nadal nie rozumiesz...? i tu czarni i tu czarni, przygotowują do życia.

Jedni czarni przygotowuja do życia w rodzinie katolickiej i robią to
wspierając swoje nauki na kulturze i filozofii chrześcijańskiej.

Ci drudzy czarni, również przygotowuja do życia, jednak robia to, excuse
me, 'od dupy strony', przysłając młodym dziewczynom ememesy z
wizerunkami swoich kutasow.

I tu jest główny problem jakiej 'filozofii' lub 'kultury' używają i do
jakiego życia jest to przygotowanie?

Sylvio, jeśli zdarzyło Ci sie wysłac młodej dziewczynie wizerunek
swojego kutasa, to może podziel się z nami uwagami, lub skojarzeniami,
na podstawie jakiej filozofii czy kultury, to zrobiłes?

i pomyśl, jeśli zrobił by to pan nauczyciel, z jakiejś podstawówki, to
już od roku by siedział.
https://www.facebook.com/NarodowyLublin1919/videos/3
35836760548142/