Tradycyjna prostytucja

161. Data: 2013-04-23 15:20:57

Temat: Re: Tradycyjna prostytucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Apr 2013 23:21:02 +0200, Paweł napisał(a):

> (...)
> zwróć uwagę na "samice, które są w okresie laktacyjnym, nie są płodne,
> dlatego wyeliminowanie młodych pozwoli na kopulację" i "rozpędzone
> wbijają się dziobami w bezbronne potomstwo. Niekiedy swoje własne. Robią
> to, by przyśpieszyć nadejście kolejnego płodnego okresu u samicy"

Zwróć uwagę na "(...)jak twierdzą niektórzy badacze."

--
XL

162. Data: 2013-04-23 15:58:48

Od: iusr <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-23 11:58, LeoTar pisze:

> [...]
> przekazaniu informacji genetycznej (emocje to szum w systemie) i
> prokreacja mogłaby się zakończyć spłodzeniem potworka. A tak
> nieświadomość Lota gwarantowała, że nie będą się wstydzić swego czynu,
> nikt się nie dowie i nie bedzie ich oskarżał o złamanie ZAKAZ-u. Według
> mnie przypowieść o Lot-cie to nic innego jak wskazówka jak powinni
> działać ludzie w sytuacjach ostatecznych aby zachować gatunek. Tyle, że
> nie powinno to sie odbywać nieświadomie lecz całkowicie świadomie.
> Kopulacja wolna od emocjonalnego uzależnienia i wstydu gwarantuje
> niezniekształcanie informacji genetycznej.

GWARANTUJE? jestes az tak niedouczony czy az tak zaklamany?

> To DLACZEGO tylu ludzi powołuje sie na Biblię ? Cyżby nie we wszystkim,
> była jedynie zbiorem opowiastek i legend... Może tkwią w niej mądrości,
> których nieuświadomiony człowiek nie potrafi odczytać. Myślałaś nad tym ?

> On dopuszczał sie kazirodztwa, uprawiał seks z córką a ja pisze o
> wychowaniu seksualnym, którego dzieci powinny doswiadczać w warunkach

teraz to sie nazywa juz nie kazirodztwo tylko wychowanie???
jestes chory.

> najbezpieczniejszych, wśród śiadomych swej roli rodziców, którzy nie
> chcą uzależnia dzieci od siebie lecz je wyzwolić do samodzielnego zycia.

znaczy ojciec pijak tez wedlug ciebie ma miec mozliwosc wspolzycia z
corka?
pomijajac skrajny idiotyzm zarowno twojej tezy jak i dowodu -
jak chcialbys zagwarantowac, ze zrobi to tylko raz i tylko wtedy, kiedy
dziecko bedzie chcialo?
nie uwazam, ze moj ojciec wyzwoliby mnie jesli by mnie przelecial. co
wiecej, kazdy taki "ojciec" IMO zasluguje na odciecie po kawalku.

mam nadzieje, ze twoje dzieci beda wiedzialy, co z toba zrobic. i ze
odpowiednio ci podziekuja.

Byl sobie facet, niedorajda zyciowa - zona go robila w jajo, dzieci nie
lubily, kiepska praca, 20 lat bez awansu, bez pieniedzy itd,. dla
kolegów popychadlo. Któregos razu idzie przez las - patrzy a na drodze
siedzi mala zabka i mówi do niego:
- "Znam Cie. Znam twoje problemy - wiem , ze jestes dobrym czlowiekiem
pomoge ci. Idz do domu i zobacz jak bedziesz zyl od dzisiaj."
Koles sie popukal w czolo i poszedl do domu. I o dziwo ... ZASKOCZENIE!
Zona pieknie ubrana lata naokolo niego, dzieci ciagna na spacer. Na
drugi dzien w pracy propozycja awansu, kasa sie sypnela, koledzy na
okraglo .... PIEKNIE !
Koles az nie moze uwierzyc i mysli - musze pójsc do tej zabki i jej
podziekowac!
Idzie do lasu spotyka te zabke i mówi:
- Tyle dla mnie zrobilas, jestem szczesliwym czlowiekiem, odmienilas
moje zycie!!! Co moge dla Ciebie zrobic, moze przynajmniej w malym
procencie wynagrodze ci te uczynnosc?
Zabka na to :
- Przelec mnie.
A facet z zazenowaniem:
- A,A,A,...Ale jak,.... preciez ty taka mala jestes, jak mam to
zrobic???.....
Zabka:
- Wiesz... mam ograniczone mozliwosci i nie zmienie sie w piekna,
dorodnablondynke z wielkimi cyckami.... Szczyt moich mozliwosci, to
gdzies ... 12 lat.
Facet - ok niech bedzie dwunastolatka.
Zaba sie w mig zmienila w 12-tke - facet ja przelecial i mówi:
- I taka jest prawda Wysoki Sadzie, a nie to, co opowiada ta gówniara!!!!!

--
iusr

163. Data: 2013-04-23 16:14:24

Od: iusr <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-23 12:14, LeoTar pisze:

> Nie chodzi o regularne współżycie rodzica z dzieckiem lecz o jednorazowy

no, to jasne, jak tylko jednorazowy, to ok. pewnie, ze regularne to juz
zle, ale raz sie zawsze moze zdarzyc.

> akt inicjacji. I nie w układzie ojciec-córka lecz w układzie
> matka-ojciec- córka, w którym córka porównuje się z matką na ojcu a
> ojciec pełni jedynie rolę wagi na której dochodzi do porównania. Córka
> staje się równa matce a zarazem otrzymuje wiedzę jaki ma być jej
> przyszły partner. To dokonuje się w sferze emocjonalnej, duchowej a ni
> fizycznej. Fizyczny jest tylko akt, w którym matka pozwala sięgnąć córce
> po to co dla niej (dla matki) najważniejsze, czyli po jej mężczyznę. W

jej? kazdy jest sam, swoj. bedac z kims po prostu godzisz sie na
przestrzeganie pewnych wspolnych zasad. zaden mezczyzna nie jest moj.
ani maz, ani ojciec, ani syn. oni tylko/az mi towarzysza. a ja im.

> [...]
> uczyniłem nic złego. A że uświadomiłem sobie jakim mutacjom podlegają
> uzależnienia to jest wiedza, którą mam obowiązek dzielić się z
> wszystkimi, którzy tego chcą. Bo WSZYSCY, bez wyjątku podlegamy
> przemocy, która w skrajnej postaci grozi nam zagładą całego globu.
> Walczę więc o przetrwanie. A to, że ujawniam w jaki sposób kobieta
> dominuje nad nieświadomym mężczyzną... No cóż, kobiety boją się utracić
> swoją seksualną dominację nad mężczyznami. Jak każda władza ta również
> prowadzi do degeneracji osobniczej i degeneracji całej ludzkości

jasne, wiadomo, ze kobieta jest swiadoma i ma wladze, a mezczyzna to
biedny baran.

> ZAKAZ inicjacji w rodzinie to jest najprymitywniejsza i
> najskuteczniejsza metoda na utrzymanie się kobiety przy władzy. I ty
> tego zakazu bronisz, bo pozbywając sie władzy musiałabyś zaufać. Ale jak
> tu zaufać mężczyźnie, który jest taki słaby że boi sie stracić seks od
> przypoadku do przypadku. Kiedy kobieta czegos zapragnie oddaje się
> facetowi za pieniadze uprawiając z nim prostytucję małżeńską. A to boli
> gdy się to ujawni.

to przepraszam zyjesz gdzies, gdzie kobiety nie moga zarabiac? musza
sie bzykac z mezem zeby im nowa blache do ciasta kupil?
a jak facet przeleci wlasna corke to wiadomo, ze lepszy sie staje.
truizmy prawisz.

164. Data: 2013-04-23 16:20:31

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 12:14, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> [...]
> przypoadku do przypadku. Kiedy kobieta czegos zapragnie oddaje się
> facetowi za pieniadze uprawiając z nim prostytucję małżeńską. A to boli

...krótko mówiąc pozamiatane..

http://www.youtube.com/watch?v=dG0HD982dnQ&feature=y
outube_gdata_player

165. Data: 2013-04-23 16:58:12

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-22 23:04, Paweł pisze:

> twoja potrzeba spierania się prowadzi cie na manowce.

Musi udowodnić sobie samej i otoczeniu, że jest LEPSZA od... swojej matki.

166. Data: 2013-04-23 17:01:33

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-23 15:19, Ikselka pisze:

> Dlaczego zawsze kiedy mój rozmówca-mężczyzna zaczyna rozumieć, że mam
> rację, żeby tego nie przyznać ucieka się do deprecjonowania mnie jako
> kobiety lub w ogóle osoby: a to że nie ma siły aby wdawać się ze mną w
> kobiece przekomarzanki, a to że mam jakąś potrzebę spierania się?
>
> Czy ja się z Tobą SPIERAM?

Cały czas, chcesz wykazać, że jesteś od niego lepsza

> Ja CI tylko TŁUMACZĘ, że Twoje manowce są manowcami 3-)

Musisz przeforsować swój punkt widzenia. Musisz byc tak jak Ty uważasz.

167. Data: 2013-04-23 17:02:49

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Apr 2013 15:09:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> Sporo Ci brak do tego, abyś stał się mym nauczycielem - więc ani warunków,
> ani pracy domowej mi tutaj nie stawiaj, bo się ciężko rozczarujesz swym
> brakiem autorytetu.

Na złość panu nauczycielowi nie odrobię lekcji! Bravo Ikselka, przechodzisz
samą siebie :)
Dla porządku jedynie zauważę że nie ja tu robię za autorytet ale pan który
napisał artykuł. No, ale dla Ikselki to bez różnicy.
--
Jacek

168. Data: 2013-04-23 17:06:19

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-23 15:09, Ikselka pisze:

> Sporo Ci brak do tego, abyś stał się mym nauczycielem - więc ani warunków,
> ani pracy domowej mi tutaj nie stawiaj, bo się ciężko rozczarujesz swym
> brakiem autorytetu.

Poniżanie oponenta by wykazać swoja wyższość, lepszość, bo ii tak wiem
lepiej. Wszak jestem boginią, stwórczynią, dawczynią życia... :) Całkiem
jak nasza pramatka Ewa.

169. Data: 2013-04-23 19:02:09

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2013 15:16, Ikselka pisze:

> Ależ równie, jak najbardziej równie.

czytaj trochę bardziej uważnie. twierdzę że nieznany malarz "był
umysłowo już niemal taki jak teraz". jednak nie objawił się on nagle,
wybuchowo.

--
Paweł

170. Data: 2013-04-23 19:03:20

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2013 15:19, Ikselka pisze:

> [...]
> kobiety lub w ogóle osoby: a to że nie ma siły aby wdawać się ze mną w
> kobiece przekomarzanki, a to że mam jakąś potrzebę spierania się?

nie masz racji, nie deprecjonuję cię, i na pewno nie jako kobietę.

> Czy ja się z Tobą SPIERAM? Ja CI tylko TŁUMACZĘ, że Twoje manowce są
> manowcami 3-)

a delfiny i tak zabijają swoje własne młode.

--
Paweł

Toniemy w nienawiści, z przyzwyczajenia przestajemy ją dostrzegać.
Bez okazji.
Terroryzm
Przeciw poezji
ile pracowac, aby dzień byl idealny