Tradycyjna prostytucja

181. Data: 2013-04-24 18:34:55

Temat: Re: Tradycyjna prostytucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2013 17:53:47 +0200, Paweł napisał(a):

> nie. twoje słowo przeciw 4 500 000 lat które upłynęło od pojawienia się
> najstarszych znanych nam narzędzi kamiennych do malowideł na ścianie
> jaskini. tyle.

Dlaczego uważasz, że najstarsze narzędzia kamienne świadczą gorzej o
inteligencji ich wytwórcy niż malowidła w Lascaux czy dzisiejsze
osiągnięcia naukowe czy kulturalne? Wg mnie najstarsze znaleziska będące
jak dotąd tylko wytworami materialnymi (sic!) ludzkiej inteligencji po
prostu coraz dokładniej umiejscawiają w czasie jej pojawienie się, nie
swiadcząc wcale o jej rozmiarach. Mierząc poziom inteligencji jakością
konkretnych materialnych (sic!) jej śladów schodzisz na manowce, ponieważ
jest to tylko część dorobku, marna raczej.
Nawet najwyższa inteligencja potrzebuje CZASU aby opracować kolejne, coraz
bardziej skomplikowane technologie. Wszak Twoim dziś już bez porównania
inteligentniejszym (podobno - w stosunku do twórcy narzędzi kamiennych)
współczłonkom gatunku dojście do wynalezienia grafenu zajęło... aż 4 500
000 lat, no szału nie ma 333-)
--
XL

182. Data: 2013-04-24 19:44:19

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2013 18:14, Ikselka pisze:

> W którym miejscu?

zwierzęta zabijają swoje własne młode.

--
Paweł

183. Data: 2013-04-24 19:45:35

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

> Ale twierdzisz, że delfina można traktować na równi z chińskim tatą :-]

masz wyraźnie problemy z wnioskowaniem ikselko. twierdzę że skoro ty nie
odróżniasz jednego delfina od drugiego to wcale nie znaczy że delfiny
się między sobą nie odróżniają

--
Paweł

184. Data: 2013-04-24 20:00:42

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2013 18:34, Ikselka pisze:

> Dlaczego uważasz, że najstarsze narzędzia kamienne świadczą gorzej o
> inteligencji ich wytwórcy niż malowidła w Lascaux czy dzisiejsze

to były naprawdę prymitywne narzędzia. i trwało naprawdę długo zanim
pojawiły się lepsze. długi powolny rozwój, nie nagłe pojawienie się
człowieka jakiego znasz dzisiaj.

> [...]
> konkretnych materialnych (sic!) jej śladów schodzisz na manowce, ponieważ
> jest to tylko część dorobku, marna raczej.

ślady dorobku kulturowego pojawiają się o wiele, wiele później. ozdoby,
rzeźby, grzebanie zmarłych, itd.

> Nawet najwyższa inteligencja potrzebuje CZASU aby opracować kolejne, coraz
> bardziej skomplikowane technologie. Wszak Twoim dziś już bez porównania

coraz krótszego czasu

> inteligentniejszym (podobno - w stosunku do twórcy narzędzi kamiennych)
> współczłonkom gatunku dojście do wynalezienia grafenu zajęło... aż 4 500
> 000 lat, no szału nie ma 333-)

będę cierpliwy ikselko. nie zajęło to 4,5 mln lat. weź kartkę A0,
narysuj sobie poziomą kreskę, z lewej strony zaznacz - 4500000, z prawej
0, i zaznacz na tej osi przybliżone daty powstanie pierwszych narzędzi
kamiennych, rolnictwa, ceramiki, krosna, maszyny parowej, grafenu jak
chcesz. wyciągnij wnioski

--
Paweł

185. Data: 2013-04-24 20:35:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2013 19:44:19 +0200, Paweł napisał(a):

> zwierzęta zabijają swoje własne młode.

Chyba Ci się pozajączkowało - to jest przecież Twoja pomyłka 3-)
--
XL

186. Data: 2013-04-24 20:36:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2013 19:45:35 +0200, Paweł napisał(a):

> masz wyraźnie problemy z wnioskowaniem ikselko. twierdzę że skoro ty nie
> odróżniasz jednego delfina od drugiego to wcale nie znaczy że delfiny
> się między sobą nie odróżniają

Moje wnioskowanie jest bardzo logiczne - zawsze stosownie do wypowiedzi.
--
XL

187. Data: 2013-04-24 20:59:04

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2013 20:35, Ikselka pisze:

> Chyba Ci się pozajączkowało - to jest przecież Twoja pomyłka 3-)

oj ikselko ikselko, jak cie złapią za rękę to krzyczysz że to nie twoja
ręka. smutne.

--
Paweł

188. Data: 2013-04-24 21:07:57

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2013 20:36, Ikselka pisze:

> Moje wnioskowanie jest bardzo logiczne - zawsze stosownie do wypowiedzi.

ikselko, z tego że nie rozróżniam Chińczyków, podobnie jak ty nie
rozróżniasz delfinów wywnioskowałaś że porównuję delfina z chińskim
tatą. o tym jak błądzą twoje myśli przy określaniu czy prymitywne
narzędzia sprzed 4500000 lat znaczą że 4500000 była prymitywna kultura
czy znaczą że 15000 lat temu była prymitywna kultura, czy znaczą że
teraz jest prymitywna kultura już nawet litościwie nie wspomnę.

tego że zmieniasz temat z 'delfiny najwidoczniej zabiją swoje młode
przez pomyłkę, bo nie potrafią poznać które jest ich' na 'jestem super
i zawsze świetnie wnioskuję' też nie skomentuję.

nie wiem ikselko, masz jakieś kompleksy (to wypominanie że deprecjonuję
cie jako kobietę), które próbujesz tu rekompensować, specjalnie udajesz
że nie rozumiesz prostych zdań, żeby nakręcać dyskutanta (trollujesz),
czy naprawdę nie rozumiesz. nie bardzo mnie to też interesuje. zostawiam
cie na placu, możesz sobie pomyśleć 'znowu mam rację;

--
Paweł

189. Data: 2013-04-24 21:43:31

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-24 20:59, Paweł pisze:

> oj ikselko ikselko, jak cie złapią za rękę to krzyczysz że to nie twoja
> ręka. smutne.
:-D a nawet gotowa ją odgryźć i odrzucić chen hen. i chiron tez się do
odgryzania skłonny na ślepo dołączyć. cała prawda.

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

190. Data: 2013-04-24 22:11:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2013 20:00:42 +0200, Paweł napisał(a):

> to były naprawdę prymitywne narzędzia. i trwało naprawdę długo zanim
> pojawiły się lepsze.

Nadal mylisz dorobek inteligencji z samą inteligencją.

> długi powolny rozwój, nie nagłe pojawienie się
> człowieka jakiego znasz dzisiaj.

Nigdzie nie twierdzę, że "takiego jak dzisiaj" - twierdzę tylko, że kiedyś
nie był głupszy niż dziś. Czaisz?

> ślady dorobku kulturowego pojawiają się o wiele, wiele później. ozdoby,
> rzeźby, grzebanie zmarłych, itd.

> coraz krótszego czasu

To nie świadczy jednoznacznie o przewadze inteligencji dzisiejszego
człowieka nad starożytnym. Jeśli brać pod uwagę coraz większe ZASOBY wiedzy
i technologii jakimi człowiek w miarę upływu czasu dysponuje, a które to
zasoby należy odróżniać od inteligencji jak człowieka od jego mienia, to
widać jasno, że dzisiejsza inteligencja człowieka jest porównywalna w
zdobywaniu NOWEJ wiedzy i technologii do inteligencji z czasów kiedy
człowiek startował z dorobkiem intelektualnym niejako pod zera.

> [...]
> 0, i zaznacz na tej osi przybliżone daty powstanie pierwszych narzędzi
> kamiennych, rolnictwa, ceramiki, krosna, maszyny parowej, grafenu jak

Czy z tego rysunku wynika, jak dlugo dzisiejsza inteligencja ludzka
dochodziła do grafenu? No, to sobie to odczytaj. Traktowanie tylko
ostatnich 200-300 lat jako czasu tego dochodzenia zakrawa na lekceważenie
logiki i historii technologii. Nalezy liczyć ten czas od przypuszczalnego
(narzędzia kamienne, a ja uwazam, że grubo wcześniej były drewniane...)
początku istnienia ludzkiej inteligencji. Czyli jak powiedziałam czas ten
był tak przeraźliwie długi, że naprawdę szału nie ma jak na te 4500000 lat
mozołu żeby wymyślić grafen 333-)

Ale nie mam ochoty Cię przekonywać, Ty jesteś zablokowany zupełnie,
rozumujesz sztywno, ciasno i schematycznie. Kto miał załapać, o czym piszę,
dawno załapał. Pozdrawiam.
--
XL

Toniemy w nienawiści, z przyzwyczajenia przestajemy ją dostrzegać.
Bez okazji.
Terroryzm
Przeciw poezji
ile pracowac, aby dzień byl idealny