Re: Tradycyjna rodzina

1. Data: 2013-05-13 22:03:23

Temat: Re: Tradycyjna rodzina
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 16:13, Ikselka pisze:

> A po co? - nie rozumiem, dlaczego miałyby "wprowadzać w życie coś, z czym
> nie zgadzają się faceci"... itp. No po co? - dla idei? Po co "wprowadzać
> coś w życie", kobietom wystarczy żeby zachować to, co jest i było ICH :-]

O właśnie. Po co kobiety mają sie wysilać do rządzenia czy zdobywania
pieniędzy. Mężczyźni w zębach i na klęczkach przyniosą wszystko co
potrzebne kobiecie i jej (!) dzieciom. Wystarczy raz lub dwa odmówić
dawania d..y a facet przyjdzie na kolanach prosząc o litość. XL-cia
napisała prawdę - po co kobietom władza skoro i tak ja sprawują
handlując seksem. Niech w błocie nurzaja sie faceci a my kobitki powoli
w zaciszu domowym będziemy rzązić z tylnego siedzenia.

> Jezeli w ogóle, to próbują "reform" tylko feministki, no ale to jest g..no
> przylepione do okrętu i krzyczące "Płyniemy".

A takiejak XL konserwują dotychczasowy sposób sprawowania władzy przez
kobiety. Spisek jajników polega na tym, że wszystkie użalają się
nawzajem przed sobą nad swoja niedolą, że muszą świadczyć usługi
seksualne nachalnym facetom (mężom, kochankom, partnerom). I żadna nie
pomyśli nad tym by to zmienić, uparcie konserwują swoją "niedolę". a
feministki niczego nie zmienią bo nie zrozumiały jeszcze DLACZEGO
kobieta nie czuje się komfortowo z mężczyzną i czuje sie poniżana przez
niego. Myślcie baby, myślcie albo słuchajcie dobrze co sie do Was mówi.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

2. Data: 2013-05-16 21:03:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 22:03, LeoTar pisze:

> [...]
> kobieta nie czuje się komfortowo z mężczyzną i czuje sie poniżana
> przez niego. Myślcie baby, myślcie albo słuchajcie dobrze co sie do

Coś w tym jest.. Tyle hałasu o przemocy wobec kobiet. A jeszcze nie
słyszałem głosu w obronie prześladowanych facetów.

3. Data: 2013-05-16 21:24:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 21:03:16 +0200, Trybun napisał(a):

> Coś w tym jest.. Tyle hałasu o przemocy wobec kobiet. A jeszcze nie
> słyszałem głosu w obronie prześladowanych facetów.

Wypraszam sobie wkładanie mnie do tego wora - z moim mężczyzną czuję się
megakomfortowo, NIGDY nie czułam się poniżana przez niego, nigdy nie
użalałam się przezd żadną kobietą ani mężczyzną, bo nie mam na co, nigdy
nie przyszło mi nawet do głowy, ze seks mógłby być "usługą", nie mam czego
zmieniać. Więc powtarzam - WYPRASZAM SOBIE!
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

4. Data: 2013-05-16 22:18:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Coś w tym jest.. Tyle hałasu o przemocy wobec kobiet. A jeszcze nie
> słyszałem głosu w obronie prześladowanych facetów.

No właśnie. A mnie żona tłucze. I nic sobie nie robi z moich gróźb, że
zadzwonię na niebieską linię.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2013-05-16 23:11:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 21:03, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Coś w tym jest.. Tyle hałasu o przemocy wobec kobiet. A jeszcze nie
> słyszałem głosu w obronie prześladowanych facetów.

Ja swoich prześladuję.
A, uprzedzam, żaden z nich nie nazywa siebie Chironem.

6. Data: 2013-05-16 23:16:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-16 21:03, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Ja swoich prześladuję.
> A, uprzedzam, żaden z nich nie nazywa siebie Chironem.

No w końcu poprześladuj mnie!
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2013-05-17 07:59:59

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 21:24, Ikselka pisze:

> [...]
> nie przyszło mi nawet do głowy, ze seks mógłby być "usługą", nie mam czego
> zmieniać. Więc powtarzam - WYPRASZAM SOBIE!

Może masz rację, i nie ma w tym reguły. Ale z moich dotychczasowych
doświadczeń wynika że związek mężczyzny i kobiety to przynajmniej na
początku związku ciągła rywalizacja, chęć zdominowania partnera, a gdy
jedno z nich nie zostanie zdominowane to na ogół taki związek kończy się
rozwodem.

8. Data: 2013-05-17 08:01:09

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 22:18, Chiron pisze:
> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> No właśnie. A mnie żona tłucze. I nic sobie nie robi z moich gróźb, że
> zadzwonię na niebieską linię.

Dla pocieszenia powiem że nie tylko Ciebie - drugi sąsiad ma piekło na
ziemi, zgotowane mu przez ślubną połowicę.. Na nic mu nie pozwala, a
często i grozi że posunie się do rękoczynów.. Np. chce facet pojechać na
ryby, a harpia w ludzkiej skórze oznajmia mu że nic z tego. I, żeby nie
było - jest to zakaz motywowany tylko tym żeby pokazać kto w tym domu
rządzi. Osobiście nie byłem świadkiem, ale mam powody przypuszczać że
używa wobec niego również przemocy fizycznej.

9. Data: 2013-05-17 08:01:30

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 23:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-05-16 21:03, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Ja swoich prześladuję.
> A, uprzedzam, żaden z nich nie nazywa siebie Chironem.

I założę się że nigdy Cię za to nie aresztowano... Takie jest to nasze
polskie "równouprawnienie"..

10. Data: 2013-05-17 08:46:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rządzi. Osobiście nie byłem świadkiem, ale mam powody przypuszczać że
> używa wobec niego również przemocy fizycznej.
Wcale mnie to nie pociesza. Chociaż moja małżowinka jak na razie używa
wyłącznie ścierki:-))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Re: Tradycyjna rodzina
Re: Tradycyjna rodzina
Re: Władza absolutnie absolutna
Re: Koniec ewolucji.
Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.