Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed
.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "re:" <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...
Date: Thu, 3 Jul 2003 22:22:22 +0200
Organization: pfTC
Lines: 98
Message-ID: <be23ak$nbg$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <be18k1$kpv$2@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057263765 23920 80.55.117.50 (3 Jul 2003 20:22:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jul 2003 20:22:45 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:82671 pl.sci.psychologia:212772
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
news:be18k1$kpv$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Kazimierz Kurz <k...@N...gazeta.pl>
> w news:bdu90j$25t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> > Chcialbym tu nadmieniec ze sprawa w sumie to wyglada tak:
> > masz oddzialywanie elektron-pole em.
> Hmmm??? Masz "oddziaływanie elektron-pole e-m", lub magnes
> i oddziaływanie magnes-pole (elektro)magnetyczne ?
>
> Czyżby?
niestety JeT :-(
{przypomnij sobie test Feynmana, pismo obrazkowe (kot) itd}
wiesz czego brakuje w Twoim rozumowaniu? (tym razem) - nie? :)
to przeczytaj:
'elektron' to na dzisiaj najlżejsza znana cząstka elementarna tworząca
znaną nam materię.
'elektron' zakrzywia tor ruchu w polu e-m, wiesz dlaczego?
- bo posiada m.in. własne pole magnetyczne
to to pole właśnie oddziaływuje z zewnętrznym polem e-m,
a oddziaływanie to przenosi się na masę elektronu.
dlaczego się przenosi?
- bo pole elektronu jest przyklejone do elektronu tak jak ogon
jest przyklejony do kota. Szarpnij kota za ogon a zobaczysz
jak razem z ogonem pociągniesz resztę kota.
> A to to samo, co: Masz kamień i barwę/wygląd kamienia.
> I z tego robisz sobie oddziaływanie kamień-barwa kamienia?
> (Wystarczy wziąć "lagrangian" etc. i pomachać nim wg. szab-
> lonu, by wyszły 'naukowe' wnioski ?)
kamień oddziaływuje z drugim kamieniem
barwa to informacja o właściwościach kamienia
informacja nie oddziaływuje z materią
(choć światłem możesz rozpędzić wiatraczek, ale to już zupełnie
inne oddziaływania nie związane z barwą)
> Nic dziwnego, że wychodzi ci elektron/magnes BEZ POLA i...
> mózg bez rozumu.
mózg bez rozumu to najnowszy "krzyk mody"
> To skutki 'nauczania' typu (młodzi nie czytać, bo wam na rozum
> padnie): << bierzemy cewkę, puszczamy z baterii przez nią prąd
> a CEWKA _WYTWARZA_(!) POLE E-M (które możemy sobie obejrzeć
> np. igłą kompasu). >> (gdzie w tym 'opisie' dokładnie tkwi BŁĄD,
> którego przeca panie Kurz - niczym korupcji na Ordynackiej -
> W OGÓLE NIE MA !)
jak mu się igła wychyli to znaczy, że powstało pole e-m
doświadczenie to podstawa fizyki
> To mniej więcej tak, jak: 1) bierzemy blackbox'a. 2) Podłącza-
> my do pudełka ogląd (studentem) danego pudełka. 3) pudełko wy-
> twarza... wygląd pudełka. 4) Wygląd pudełka tworzy z pudełkiem
> relację, która po dodaniu 'na instynkt' przypraw smakowych z
> szafki p/t. "matematyka" daje (w uczniach) wynikowy 'naukowo
> merytoryczny'... groch z kapustą.
> 5) Co z tego, że "groch z kapustą", grunt, że wszystkim smaku-
> je, (bo 'jakże pikne'). 6) Smacznego(*)
ROTFL
> > reasumujac: wydaje sie ze wyniki sie zgadzaja z doswiadczenie,
> > wiec sobie rysujemy fotony wirtualne.
> [dygresje polityczne]
> > KK
>
> JeT.
>
> (*) Baca z juhasem... [dowcip]
>
> P.S.S.
> (**) Nie ważne, co i po co żrą 'górale', ważne, by od każdej bez
> wyjątku transakcji 'uczciwie' odprowadzali 'należne' fiskusowi...
> PODATKI.
>
> P.S.T. Kurz, Wróblewski (i tym podobne Gucie): Nieświadomość DA-
> LEJ dla was nigdzie nie istnieje i rzecz jasna z tego powodu nie
> ma najmniejszego wpływu na "naukowo merytoryczne uprawianie fizy-
> ki" ???
nieświadomy fizyk może zrobić nieświadomie bombę
która rozpierdoli świat w drobny mak :o)
"naukowo merytoryczne uprawianie fizyki" - to konieczność!!
{oczywiście we wszech-rzeczy}
.:-)
re:
|