Re: Trociny

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Trociny
Date: 9 May 2004 22:19:32 +0200

From: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce>
To: <p...@n...pl>
Sent: Sunday, May 09, 2004 8:39 PM

> Za mało miejsca mam, co by coś takiego uskutecznić. Cała działka ma raptem
> 4,5ara,
> i większość zajmuje domek. A pod oknami takiego doła sobie kopać nie będę
;-)
miejsca mam troche wiecej (okolo 11 000 m.kw)
i kiedys zapewne sprobuje
:)

> Ale na świeżych sadzić nie będę, bo nie mam co ;-) Niestety bardziej doją
> mnie
> inne "skarbonki", czyli dziecko, dom i samochód. Ogród musi poczekać ;-)
:)
znam bol
ale tez wiem zawsze beda jakies inne
:)
auto czy dom to tylko sprawa odpowiednich pieniedzy
ogrod natomiast powstaje latami
i im predzej zaczniesz tym predzej bedziesz miala pieknie
:)

> No, ja też lubię grzebać w ziemi, ale ciężko uskuteczniać eksterminację
> skrzypu,
:)
ja tez mam skrzyp
i nie mam pomyslu jak go usunac znad swojego stawu
:(

> A frustracja wynika z zazdrości, że np. kw chwali się takim pięknym
ogrodem,
> a ja mam ugór... No, ale On wcześniej wybudował dom, no i ma nowsze auto
;-)))))
:)
taki ogrod w poblizu to dobra motywacja
:)))