Trufle czekoladowe

1. Data: 2004-01-06 10:06:57

Temat: Re: Pajacyk2 - nakarmij emigrantke/ Re: Trufle czekoladowe
Od: "dzdzownic" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akolada" <a...@o...pl> napisał...

> Może byśmy jakąś akcję humanitarną utworzyli dla głodującyh emigrantek i
> Jakiegoś Pajacyka2 może?

no pajacu, bedziesz sie znakomicie nadawal. tylko ci kolka odkrecimy.

d.

1. Data: 2004-01-06 20:22:03

Temat: Trufle czekoladowe
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje te slodycze na specjalne okazje. Wygladaja one dosc dziwnie,
troche jak kamyki, troche jak trufle-grzyby. Sa pyszne w smaku i bardzo
sycace. Latwo jest podzielic przepis na pol i zrobic mniejsza porcje.

240 ml smietanki kremowki
375 gr gorzkiej czekolady
3 zoltka
240 ml cukru pudru
2 lyzki pomaranczowego likieru lub 1 lyzeczka ekstraktu pomaranczowego
50 gr masla

2 lyzki kakao
2 lyzki cukru pudru

Polamac czekolade na kawalki. W malym, ciezkim garnku zagotowac
smietanke i dodac czekolade. Zdjac z ognia, mieszac, az polaczone,
ostudzic. Ubic zoltka z polowa cukru. Dodac maslo do wystudzonej
czekolady, ubic mikserem 2 minuty. Dodac ubite zoltka, reszte cukru,
likier, i ubic razem nastepna minute. Przelozyc do worka cukierniczego
lub worka plastykowego z odcietym rogiem. Wyciskac kulki wielkosci
orzecha lub mniejsze na blache pokryta pergaminem. Schlodzic kilka
godzin.

Przesiac kakao i cukier przez sitko kilka razy, zeby sie wymieszaly.
Kazda schlodzona kulke rolowac w dloniach, zeby powierzchnia sie
roztopila i nastepnie rolowac ja w mieszance kakao z cukrem pudrem.
Schlodzic przez godzine. Doprowadzic do temperatury pokojowej przed
podaniem, idealnie 22°C.

Magdalena Bassett

1. Data: 2004-01-06 20:37:55

Temat: Re: Trufle czekoladowe
Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
Pytanie praktyczne:

> 240 ml smietanki kremowki
czy piszac to powyzej mialas na mysli taka smietanke jak polska 36%???
Gesta jak krem, czy rzadka prawie jak mleko? bo sa takie 2 rodzaje na rynku

I w ogole to mnie draznisz, bo mialam sie odchudzac ...
A trufle lubie ... wrrrrrrr
:-)

Pozdrawiam
Magdalena

---

1. Data: 2004-01-06 20:42:21

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena W." wrote:

> [...]
> Gesta jak krem, czy rzadka prawie jak mleko? bo sa takie 2 rodzaje na rynku
>
> I w ogole to mnie draznisz, bo mialam sie odchudzac ...

Ja gloduje od 27 grudnia, i juz udalo mi sie zrzucic 2 kg. Czas na
trufle i ciasteczka i desery bedzie w lutym. Do konca stycznia sie
odchudzamy. Ale te trufle to sa tak bogate w smak, ze naprawde nie da
sie zjesc wiecej niz 2 na raz, a kazda ma okolo 120-150 kalorii, wiec
nie az tak zle.
MB

1. Data: 2004-01-06 20:55:15

Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Ja gloduje od 27 grudnia,

Może byśmy jakąś akcję humanitarną utworzyli dla głodującyh emigrantek i
emigrantów of kors tyż.
Jakiegoś Pajacyka2 może?
akolada

1. Data: 2004-01-06 21:08:46

Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> napisał w
wiadomości news:btf827
> Spoko. Zaoferujesz swoj brzuch? Bedziemy w niego bic na obiady :>

Sama najpierw miej brzuch!
akolada

1. Data: 2004-01-06 21:09:01

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-01-06 21:15:25

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akolada napisał:
> [...]
dziekuje za pobozne zyczenia ;-)

1. Data: 2004-01-06 21:15:39

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 06 Jan 2004 12:22:03 -0800, na pl.rec.kuchnia, Magdalena Bassett
napisał(a):

> 375 gr gorzkiej czekolady

Czy ma tu jakieś znaczenie, jak bardzo gorzka będzie ta czekolada ?
Chodzi mi o zawartość kakao. Bywają np. 60%, ale i 90%.
Która czekolada byłaby tutaj lepsza ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-06 21:16:18

Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> napisał w
wiadomości news:btf8e3> >>

> dziekuje za pobozne zyczenia ;-)

musisz dużo jeść - najlepiej golonkę według św. Władysława.
akolada

Ciasteczka owsiane z rodzynkami
gdzie sushi w Poznaniu?
Keks z bakaliami