Trzask zamykanych okiennic.

101. Data: 2012-04-16 20:18:11

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:jmglsc$ji0$1@news.task.gda.pl...

> Liczę na przebudzenie :)
> Cały czas mam cichą nadzieję, że folgowanie sprzecznościom jest u Ciebie
> wynikiem ślepoty a nie rezygnacji :)
Redart- no jakoś tak "nie trafiamy" na siebie. Chyba przyznasz, że raczej
dyskusja nam nie wychodzi. Jeśli nie masz jakiejś propozycji, jak to
zmienić- takiej, którą mógłbym zaakceptować- to raczej może nie piszmy do
siebie. Bo wiesz- wyjdzie to, co zwykle.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

102. Data: 2012-04-16 22:58:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 16 kwietnia 2012 10:47. carbon entity 'zażółcony'
<r...@c...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> wszystko to było i jest.
>
> Ale Hitler, póki co, był jeden. Z samiuśkiego środka
> cywilizowanej Europy.
>
> Znasz się troche na tym: znasz jakieś podobne indywidua,
> które z podobną fantazją i rozmachem ujęłyby ogromne rzesze
> społeczeństwa za sobą i zrobiły taką rozpierdziuchę ?
> Gdzieś w Azji Pd-Wsch ?
>
> Mi się tu nasuwa tylko Hirohito ewentualnie, do pary z Hitlerem,
> ale nie bardzo.
> Trudno mi znaleźć podobnych 'krwawych, holocaustowych
> destabilizatorów świata' w rejonie samych Indii i Chin.

Dla mnie najgorszy genocyd nie może rownać się z holocaustem wiedzy i
sztuki. Ludzi robi się w sposób prosty (lekki, łatwy i przyjemny), a do
zrobienia książki znaczącej dla wiedzy lub/i kultury to trzeba się co
najmniej pół roku przyłożyć. Hitler zrobił jeszcze gorszą rzecz niż
holocaust --- palił książki i obrazy!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

103. Data: 2012-04-16 23:06:58

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Jaki Hitler __inkwizycja paliła dzieła " nieprawomyślne" i dlatego
np :mamy z ogromnych zborów starożytnych tylko ochłapy, nawet nie
namiaskę. Systemy totalitarne wzorowały się na swoim _tatusiu.

104. Data: 2012-04-17 05:00:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:jmi879$5me$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> zrobienia książki znaczącej dla wiedzy lub/i kultury to trzeba się co
> najmniej pół roku przyłożyć. Hitler zrobił jeszcze gorszą rzecz

Nie słyszałem, żeby Hitler palił książki. To_robili_Niemcy. Robili to, bo
pozwolili sobie sprać mózgi. IMO- ich mózgi były mniej sprane, niż wielu
dzisiejszych politgramotnych durniów- często nawet bardzo inteligentnych i
posiadających sporą wiedzę. Czym się różni np penalizacja "kłamstwa
holocaustu" od tego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_451_(film)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

105. Data: 2012-04-17 06:45:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 22:18, Chiron pisze:
> [...]
> to zmienić- takiej, którą mógłbym zaakceptować- to raczej może nie
> piszmy do siebie. Bo wiesz- wyjdzie to, co zwykle.

A więcej jest takich osób, gdzie tak jakoś 'nie trafiacie', Chiron ?

Tak tu podkreśliłeś zwrot osobisty 'Redart' (wyjątkowo często to robisz,
zaczynasz zdania od imienia dyskutanta), ale byłaby jakaś różnica,
gdybyś wstawił tam 'Stalker', 'olo' ?
Np. w kwestiach związanych z ewolucjonizm/kreacjonizm trafiasz
dokładnie na ten sam 'darwinowski beton'. Z dziewczynami jest trochę
inaczej, ale myślę, że równie 'betoniasta' jak nas trzech.
Wracając jednak do facetów, jakbyś się przyjrzał, to byś zauważył,
że schematyzm dyskusji ze mną, olem czy stalkerem wykracza daleko
poza wąski temat ewolucjonizmu, ale np. także pokryje się z
tematyką światowych spisków, tajnych organizacji, czy po prostu
zwykłego zarządzania złożonymi organizacjami.

Nie czujesz się jakoś pokracznie, mówiąc 'Redart, raczej może
nie piszmy do siebie' jednocześnie z zapałem rzucając się
w objęcia ola ?

106. Data: 2012-04-17 07:13:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie czujesz się jakoś pokracznie, mówiąc 'Redart, raczej może
> nie piszmy do siebie' jednocześnie z zapałem rzucając się
Dzień dobry, Redart. Życzę Ci miłego dnia!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

107. Data: 2012-04-17 07:15:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 08:45, zażółcony pisze:
> Z dziewczynami jest trochę
> inaczej

http://www.youtube.com/watch?v=7mRFkwM1A_0

Ewa

108. Data: 2012-04-17 07:29:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=7mRFkwM1A_0

A z nami to pewno tak:
http://www.youtube.com/watch?v=cicdjletXD4&feature=r
elated

:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

109. Data: 2012-04-17 07:40:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dokładnie na ten sam 'darwinowski beton'. Z dziewczynami jest trochę
> inaczej, ale myślę, że równie 'betoniasta' jak nas trzech.
Tu miała być 'medea' i 'iwonka' wśród tych dziewczyn :)

110. Data: 2012-04-17 07:55:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 09:40, zażółcony pisze:

> Tu miała być 'medea' i 'iwonka' wśród tych dziewczyn :)

Wypraszam sobie, ja jestem mięciutka. :)

Ewa

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw