Trzask zamykanych okiennic.

121. Data: 2012-04-17 09:09:32

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> czyli co, bunt ?

srunt

> nie jesteście betoniaste darwinistki ?

epitet w postaci feministka w zupełności wystarczy

> łe no ...
> znowu Chiron zwyciężył w tym quizie ...

nie obrażaj mnie

qr.a w dodatku leniwa

122. Data: 2012-04-17 09:15:46

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

>Turritopsis nutricula może! To i ja dam radę.

Ależ ona może, ponieważ nie stwierdzono u niej jednoczesnego występowania
odmiennie pod względem twardości spolaryzowanych organów. Muszę ci
jednocześnie też powiedzieć, że również brak któregoś z nich u również u
ciebie, bardzo by mnie rozczarował ;)

pzdr
olo (zmykając na pocztę)

123. Data: 2012-04-17 11:19:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 11:15, olo pisze:
> [...]
> Muszę ci jednocześnie też powiedzieć, że również brak któregoś z nich
> u również u ciebie, bardzo by mnie rozczarował ;)

A co - nie lubisz galaretek?

> olo (zmykając na pocztę)

Powodzenia i cierpliwości.

Ewa

124. Data: 2012-04-17 12:43:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę marketingu by się przydało.
> Beton brzmi źle w każdej konfiguracji.
> ;)

Górniak śpiewała "Jestem kobeton" i brzmiało nieźle ;)

Dębska

125. Data: 2012-04-17 12:53:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

A teraz popatrz na Górniak. I potwórz.

qr.a

126. Data: 2012-04-17 12:58:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> A teraz popatrz na Górniak. I potwórz.
>
> qr.a

qr.a

... tylko po kiego na Górniak miałem patrzeć ?

Dębska

127. Data: 2012-04-17 13:26:06

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

>A co - nie lubisz galaretek?

Skądże lubię, rozczarowała by mnie raczej niekompletność :)

pzdr
olo

128. Data: 2012-04-17 14:53:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-17 14:58, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> qr.a
>
> ... tylko po kiego na Górniak miałem patrzeć ?

Ty wolisz słuchać, ja wolę patrzeć.
I nie ma problema, jakoś się podzielimy łupami

ja-strząb

129. Data: 2012-04-17 22:58:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 14:53, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> A teraz popatrz na Górniak. I potwórz.

Nie "potwórz", tylko potwór.

130. Data: 2012-04-18 10:01:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 14:43, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Górniak śpiewała "Jestem kobeton" i brzmiało nieźle ;)

Śpiewała też: "To nie ja byłam Ewą", więc...

_Ewa_

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw