Trzask zamykanych okiennic.

141. Data: 2012-04-20 17:29:35

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 17:09, Fragile pisze:

> Przyczyna jest tylko w samych Polakach.

I w smutnej historii, która nas w dużej mierze tak ukształtowała.

:)

Ewa

142. Data: 2012-04-20 17:51:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I w smutnej historii, która nas w dużej mierze tak ukształtowała.
To my ją tworzyliśmy i tworzymy- jako naród. Nie potrafimy jej cenić, nie
potrafimy się sami szanować

>>> Znaleźliśmy

Problem w tym, że to nieprawda. No ale czy chcesz znać prawdę- naszej
wspólnej polsko- żydowskiej historii?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

143. Data: 2012-04-20 18:01:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale odpowiedź była jedna.

Dziwne- ale nie zmienisz faktu, że Żydzi niszczyli i niszczą- i ostatnio
skutecznie- naszą stadność, jednocześnie wzmacniając swoją. To akurat
udowodnić łatwo. Z jakiego powodu Ci jest właściwie przykro?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

144. Data: 2012-04-20 18:06:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 19:51, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To my ją tworzyliśmy i tworzymy- jako naród. Nie potrafimy jej cenić,
> nie potrafimy się sami szanować

Ale co tworzyliśmy i co mamy szanować? Czasy zaborów? komunizmu? Kiedy
to np. oszukiwanie państwa, omijanie przepisów, złodziejstwo z tzw.
wspólnego dobra - były powodem do dumy?

> Problem w tym, że to nieprawda. No ale czy chcesz znać prawdę- naszej
> wspólnej polsko- żydowskiej historii?

Ale co jest nieprawdą?
Czy Żydzi odpowiedzialni są za to, że Polski przez 123 lata nie było na
mapie, potem okupowana była przez Hitlera, a w końcu przez 50 była pod
rządami komunistów?

Ewa

145. Data: 2012-04-20 18:09:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 20:01, Chiron pisze:

> Dziwne- ale nie zmienisz faktu, że Żydzi niszczyli i niszczą- i
> ostatnio skutecznie- naszą stadność, jednocześnie wzmacniając swoją.
> To akurat udowodnić łatwo.

Proszę bardzo - udowodnij.

> Z jakiego powodu Ci jest właściwie przykro?

Dla mnie temat z Fragile jest już skończony. Wyjaśniła, o co jej
chodziło i jakie jest jej stanowisko w tej sprawie.

Ewa

146. Data: 2012-04-20 19:51:17

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co tworzyliśmy i co mamy szanować? Czasy zaborów? komunizmu? Kiedy to
> np. oszukiwanie państwa, omijanie przepisów, złodziejstwo z tzw. wspólnego
> dobra - były powodem do dumy?
oczywiście- ponad tysiąclat historii Polski to oszukiwanie państwa,
złodziejstwo, cwaniactwo, głupota, etc. Ewo- bardzo dużo goryczy w tym, co
napisałaś. I- pokazanie tego, co napisałem- pod czym to odpisałaś: "Nie
potrafimy jej cenić, nie potrafimy się sami szanować". I jak tu nie
przypomnieć tych spiżowych słów:
"Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek
teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości."

> Ale co jest nieprawdą?
> Czy Żydzi odpowiedzialni są za to, że Polski przez 123 lata nie było na
> mapie, potem okupowana była przez Hitlera, a w końcu przez 50 była pod
> rządami komunistów?

W pewnym stopniu- tak. Są odpowiedzialni.Szczególnie za to ostatnie- w
dużym.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

147. Data: 2012-04-20 20:06:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 21:51, Chiron pisze:
> [...]
> oczywiście- ponad tysiąclat historii Polski to oszukiwanie państwa,
> złodziejstwo, cwaniactwo, głupota, etc. Ewo- bardzo dużo goryczy w

Ależ ja dokładnie napisałam, o jakie lata mi chodzi (w innym poście w
tym wątku), które to wpłynęły na naszą postawę "obywatelską". A że
akurat efekt tych właśnie lat jest widoczny bardziej, niż chlubnej
wcześniejszej historii z tysiąclecia, to nie jest wina Żydów, a raczej
czasowej bliższości. Więc proszę, nie próbuj mi czegoś przypisywać.

> W pewnym stopniu- tak. Są odpowiedzialni.Szczególnie za to ostatnie- w
> dużym.

Miałeś łatwo udowodnić.

Ewa

148. Data: 2012-04-20 20:20:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo - udowodnij.
Za mało tu miejsca. Ograniczę się do kilku przykładów:
1. spenalizowane tzw "kłamstwo oświęcimskie". Czyli- gdyby ktoś twierdził,
że np w Oświęcimiu zginęło tylko 100000 Żydów (ja tak nie uważam!)- możeiść
siedzieć. Grzywny już się sypały- jeden brytyjczyk poszedł do ciupy- za
negowanie ilości. No ale o Polsce mowa- za twierdzenie, że np w czasie 2
Wojny zginęło tylko (na przykład) 100000 Polaków- kary nie ma.
2. Żydzi czują się spadkobiercami żyjących kiedyś w Europie Żydów- i
zgłaszają pretensje do ich byłych majątków (nie chodzi tu o krewnych) i
popiera ich w tych dążeniach rząd Izraela. Chodzi tu o około 65 miliardów
dolarów tylko z samej Polski. Jest to sprzeczne z jakimkolwiek prawem- ale
za nimi stoi USA. Ba! Polska zapłaciła odszkodowanie Żydom- na co ma
papiery- no ale kto się tym przejmuje? Chcą nasz okraść- i pewno to zrobią.
Podobnie, jak niedawno przecież Szwajcarię- nawet przysłali w tym celu
tąsamą panią, co do Szwajcarów. Zarzuty okazały się dęte w Szwajcarii- no
ale zapłacili. Organizacje żydowskie oficjalnie zapowiedziały, że będą
poniżaćPolskę na forum międzynarodowym- dokąd im nie "zadośćuczyni". Czy o
tym głośno? Nie- no owszem, czasem ktoś coś chlapnie- ale jak w domu
powieszonego- nikt o sznurze nie mówi. Przecież łatwo sprawdzić to, co
napisałem.
3. Żydzi są w swej masie szowinistami. I ze swojego szowinizmu są dumni.
Polacy byli nacjonalistami- a dziś nasz nacjonalizm jest wręcz wyszydzany,
obśmiewany, wykpiwany. Nas się w ogóle wyszydza- a spróbuj coś złego
publicznie mnapisać o Żydach. Do dziś na grupach pisze kilka osób, które
odpowiadały za rzekomy antysemityzm (rzekomy- bo niczego antysemickiego nie
pisali)- a słyszałaś, żeby Żydzi odpowiadali za antypolonizm? A zapewniam
Cię- choćby taki bajkopisarz Gross gdyby tak pisał o Żydach, jak pisze o
Polakach- z ciupy by nie wyszedł
4. Żydzi- zgodnie z Talmudem (w który przecież wielu wierzy)- uważa Polaków
(i w ogóle innowierców) za zwierzęta podobne do ludzi. Odwrotnie- tak chyba
żaden psychicznie zdrowy Polak nie uważa.

Mogę jeszcze sporo- choćby np o ostatnim prześmiesznym (możenie śmieszny- bo
prawdziwy) zarzucie, jaki prokurator postawił pewnemu historykowi- bo
podając przykład holokaustu podał przykład ludobójstwa dokonanego na
Ormianach, a nie na Żydach- więc teraz tłumaczy się przed sądem, że nie
podanie przykładu holokaustu Żydów wcale nie oznacza, że go neguje
Czym jest powyższe, jeśli nie wzmacnieniem stadności żydowskiej i
niszczeniem polskiej?
Tu masz trochę więcej:

http://www.youtube.com/watch?v=QDZa90kUpvE&feature=f
vwrel

I jeszcze jedno- aby uściślić: użyłem pojęć "szowinizm" i "nacjonalizm". To
coś jak rodzina- pierwsza mówi, że ona jest ważna, tylko ona- a reszta może
nie istnieć, a jak przeszkadza - to można ją eksterminować. Tacy w moim
przekonaniu są Żydzi- i się z tym nie kryją. Nacjonalizm mówi, że moja
rodzina jest najważniejsza- o nią mam dbać- no a inne mogą sobie tak samo
uważać o sobie. I tacy są Polacy. A właściwie byli- bo obecnie chyba już ich
niewielu- reszta się wstydzi:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

149. Data: 2012-04-20 20:31:13

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> historii z tysiąclecia, to nie jest wina Żydów, a raczej czasowej
> bliższości. Więc proszę, nie próbuj mi czegoś przypisywać.
No ok- tylko w tych czasach, o których piszesz- było także wiele jasnych
miejsc: potrafiliśmy skutecznie wybić się na niepodległość- wcześniej
przeprowadzając kilka zrywów narodowych (czasem z trzaskiem okiennic, czasem
zimnych, skalkulowanych, mądrych i przemyślanych jak Powstanie
Wielkopolskie), potrafiliśmy sami stanąć na przeciwko zdziczałych hord
bolszewickich i pokazać im ruski miesiąc, potrafiliśmy też bronić naszej
niepodległości w 39. Po wojnie- mieliśmy próby zmiany naszego losu- w 1956
jak i w 1980

> Miałeś łatwo udowodnić.

Ewo- Berman, Światło, Fejgin i tysiące innych- to kto?
Kim są w Polsce współczesnej ich krewni, potomkowie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

150. Data: 2012-04-21 17:38:14

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 20:01, Chiron pisze:

> Dziwne- ale nie zmienisz faktu, że Żydzi niszczyli i niszczą- i ostatnio
> skutecznie- naszą stadność, jednocześnie wzmacniając swoją. To akurat
> udowodnić łatwo.

Ale jacy np. Żydzi? Ci z Izraela, ze Stanów, ze Szwecji? Z Polski (gdzie
ich szukać?)? Jak rozpoznajesz tych niszczących Twoją stadność? Po
kształcie nosa? Po nazwisku? Czy mają być z obojga rodziców Żydów, czy
tylko z jednego? Jeśli we mnie płynie 1/4 krwi żydowskiej, to Ci
zniszczę, czy nie tę Twoją stadność? A jeśli już 50%? I czy chodzi o
przodków żydowskich, czy o obecnie wyznawany judaizm? Jeśli o przodków,
to czy praktykujących tradycje żydowskie, czy zasymilowanych? Ciekawią
mnie Twoje kryteria "Żyda".
--
B.

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw