Trzask zamykanych okiennic.

691. Data: 2012-05-05 14:35:53

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-03 12:31, Chiron pisze:

> Jednak po pierwsze- okradli (ci sami ludzie) chłodnych i rozważnych
> Szwajcarów. Nas_nie_broni_nikt. Nikt też nie będzie chyba tego
> rozpatrywał w sądach, które dostały rozkaz rozpatrywania spraw
> roszczeniowych pozytywnie nawet wtedy, kiedy dowodów brak. Zobacz też,
> kto i za_ile dostał koncesje na wydobycie gazu łupkowego (nam pozostanie
> zdewastowane środowisko- popatrz na Brytyjczyków, którzy tego zakazali).
> Może już nas obrabiają. A Ty mi zarzucasz antysemityzm- i tego garba
> dokładasz mi podczas naszej dyskusji. To jest według Ciebie argument i
> [...]

Trochę się już pogubiłem w zalewajce. Nie wiem gdzie to wrzucić, to
tutaj wrzucę. Jeszcze sprawa Przedsiębiorstwa Holokaust. Trochę to
trwało, bo zajrzałem jeszcze raz do książki Finkelsteina i dopiero teraz
znalazłem w wersji elektronicznej wywiad z nim, który czytałem w Naszym
Dzienniku.

Ty się pytasz czy realne jest żeby wyciągnęli od nas te 65 mld dolarów i
jak to jest z tym "szkalowaniem Polski" Poskładałem jeszcze raz fakty
i poniżej analiza:

1. To słynne zdanie "Polska będzie upokarzana dopóki nie zapłaci..."
zostało wypowiedziane prze Izraela Singera w 1996. Minęło 16 lat...
i nic nie wskórali

2. Te 65 miliardów to jest typowa prawnicza zagrywka z d.py wzięta.
Równie dobrze mogłoby być 650 mld, suma jest tak samo absurdalna. Po
prostu wzięli przemnożyli wszystko przez pi razy drzwi 10 albo i 100 i
tak poszło... Można oczywiście tym operować (i obie strony jak
najbardziej operują), ale uwaga do ciebie: Nawet Tusk czy ktokolwiek
inny, kto Ci się nie podoba jako premier musiałby być prawdziwym
samobójcą, żeby zgodzić się i wypłacić 65 mld dolarów...
I to nie chodzi o samobójstwo w przenośni :-)

3. W międzyczasie (ok. 2000 roku) pojawiła się sprawa szwajcarskich
banków, które wprawdzie faktycznie dla świętego spokoju poszły na ugodę
na ponad 1 mld dolarów (z 20 mld, o które były posądzane), ale ten
sukces IMO okazał się dla Przedsiębiorstwa Holokaust pyrrusowy... Skala
bezczelności i ewidentnych przekrętów była tak duża, że przekroczyła
pewną granicę tolerancji. Wymiana ciosów nie zaszkodziła tylko
Szwajcarom. Pojawił się Finkelstein, w ludzkim odbiorze pojawiło się
określenie "Przedsiębiorstwo Holokaust", spora część "zatroskanych" o
ofiary Holokaustu miała problemy z prawem, a sam Singer w 2007 roku
został usunięty ze stanowiska w Światowym Kongresie Żydów za
defraudacje... W niesławie odszedł też ze stanowiska Bill Clinton, mocno
powiązany z tym wszystkim.

4. Mamy teraz rok 2012. Oczywiście co jakiś czas WJC daje o sobie znać
ustami mniej lub bardziej rozgarniętego urzędnika, ale IMO z powodów
podanych powyżej szanse na te słynne 65 mld są minimalne (co oczywiście
nie oznacza, że np. dla świętego spokoju czegoś jednak nie uda im się
ugrać...) Trochę jak z naszymi "ekologami" od blokowania inwestycji.

Sam Finkelstein również dosyć sceptycznie patrzy na przyszłość
"Przedsiębiorstwa Holokaust":

http://www.bibula.com/?p=30476

Stalker

692. Data: 2012-05-05 16:30:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zajrzałem jeszcze raz do książki Finkelsteina i dopiero teraz znalazłem w
> wersji elektronicznej wywiad z nim, który czytałem w Naszym Dzienniku.
Dalej ok- nie wiem po co znowu zacząłeśw taki sposób z tą zalewajką?
Stalker- to z całą pewnością nie służy jakiejkolwiek dyskusji. Dlaczego to
robisz?

> [...]
> ugrać...) Trochę jak z naszymi "ekologami" od blokowania inwestycji.
>
> Sam Finkelstein również dosyć sceptycznie patrzy na przyszłość

Prawda co do faktów. Wnioski niektóre ok, niektóre- nie. Właściwie to do
odpowiedzi potrzebne jest obszerne opracowanie- a nie króciutka odpowiedź.
Spróbuję.
Atuty rzeczonego przedsiębiorstwa:
1. Finkelstein przez rozgłos, jaki nadał przedsiębiorstwu Holokaust ma
(ewenement!) zakaza wjazdu do Izraela, a bracia w USA załatwili mu, że żadna
uczelnia nie chce go przyjąć (jest to na filmie który linkowałem Ewie).
Clinton też nie odszedł w niesławie za popieranie tego przedsiębiorstwa ale
za to, że w drugiej kadencji mocno zaczął wierzgać przeciw lobby
żydowskiemu.

2. Przedsiębiorstwo to ustawiło na swoim czele ludzi (chyba) nie uwikłanych
w machloje.

3. do Polski powrócił (po zkazie wydanym przez Prezydenta 2 RP) Zakon Synów
Przymierza
http://pl.wikipedia.org/wiki/B'nai_B'rith_(Polska)

główny cel (rozmowa z byłym premierem- Marcinkiewiczem)- likwidacja Radia
Maryja. Rezonuje z tym nie przyznanie koncesji na nadawanie TV Trwam- co ją
zmarginalizuje. A jest to jedyna TV w 1 obiegu- która podaje informacje
inne, niż pozostałe. Tylko od TV Trwam możesz się dowiedzieć w ogóle o
pewnych sprawach (lub z mediów 2 obiegu).

4. Żadania przedsiębiorstwa Holokaust popiera premier Izraela a także
prezydent USA.

5. Twoje porównanie: Szwajcaria to...więc Polska też...
jest...nieprzemyślane. Aby kraj mógł się bronić- musi mieć: niezawisłe sądy
(ale nie takie, których jeszcze nikt nie powiesił- póki co:-) ), wywiad i
kontrwywiad działający na rzecz jego obywateli, silną armię i rząd, który
reprezentuje interesy tego kraju. To_posiada_Szwajcaria. My mamy sądy, które
są przeciw obywatelom i wykonują czyjeś zlecenia. Posuwają się do wydawania
karykaturalnych wyroków- przekraczając granice śmieszności- szczególnie w
sprawach o rzekomy antysemityzm (znasz sprawę historyka Wysoka?), rząd
składający się z takich kryminalistów, ludzi pozbawionych wszelkich
skrupułów (pisałem Ci: dlaczego Rosjanie mogą sprawiać wrażenie ,że to oni
stoją za zamachem w Smoleńsku?), którzy traktują nas jako towar, za który
mogą sobie załatwić synekurki w UE czy innej ONZ. Wojska nie mamy, za
wyjątkiem GROMu- założonego przez wywiady Izraela i USA (teraz lepiej?)- a
także przez nich szkolone. Ich początek jest spowity mgłą tajemnicy-
związany z 2 nazwiskami (Czempiński i Kozłowski)- których życiorysy warte są
zbadania. W szczególności- uprawnienia, jakie ci panowie mają.
Kim_oni_właściwie_są?
Potrzeba silnemu państwu jeszcze niezależnych mediów- ale juz pisałem.

6. mamy wytresowane społeczeństwo, które gdy tylko usłyszy "żyd" bez
należytej atencji wrzeszczy "antysemita!!!" Społeczeństwo, które donosi na
siebie wietrząc wszędzie antysemitów (słynna sprawa o nazwanie pani
"żydówą"- jak się okazało- wszystko powstało w mózgach politpoprawnych
idiotów). Zostaliśmy obezwładnieni i cofnięci do epoki przednarodowościowej.
Są poszczególne plemiona (plemiona kiboli, plemiona polityków, etc) i żremy
się- a elity polskie nie wiedzą- nawet nie mają często pojęcia- czym jest
naród. Żydowskie elity wiedzą.

7. sądy i wojewodowie dostali prikaz, żeby - jeśli możliwe- to w trybie
administracyjnym- przyznawać wszelkie nieruchomości, o które wystąpią Żydzi.
Nawet, jeśli brak dowodów na to, że należały do ich przodków.
10000. pisałem o przyznaniu koncesji na poszukiwanie gazu łupkowego.
Przyznano je praktycznie jednej firmie- USA- za bezcen Słyszałem opinie, że
tak własnie chciano "zadośćuczynić" organizacji Holokaust: poprzez
przekazanie im koncesji na gaz. I te koncesje wpadły w ręce Rosjan. Wielka
Brytania ma doświadczenia w eksploatacji (koncesje były drogie i ich
przyznawanie uzależnione od opinii kontrwywiadu)- a u nas? Ba! Okazało się,
że tak silnie zatruwa ten sposób wydobycia wody gruntowe, że koncesje
odebrano i pognano firmy. Czyli: u nas zdewasują nam środowisko, zabiorą
gaz- i zostaniemy w tym syfie.

To wszystko nazywasz "zupą". To nie tak: to_jest_tło. TŁO- nic ponadto. To
są fakty, przypuszczenia (ja to rozróżniam), które uważam za trafne- któe
składają się na pewne tło. Dopiero na tym tle można zrozumieć pewne
działania a takze pokusić się o pobawienie się we wróżkę. Jak uważasz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

693. Data: 2012-05-05 16:52:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 18:30, Chiron pisze:

> [...]
> robisz?

> Prawda co do faktów. Wnioski niektóre ok, niektóre- nie.

Tego niestety wiedzieć nie możesz :-)

> Właściwie to do
> odpowiedzi potrzebne jest obszerne opracowanie- a nie króciutka odpowiedź.
> Spróbuję.

A Stalker to wszystko ciach, bo za bardzo nie wie jak dyskutować z
argumentami insynuacyjnymi "słyszałem że" plus "wykonują czyjeś
zlecenia" plus "wytresowane społeczeństwo" plus wyraźnie wskazującymi na
brak wiedzy w temacie "nie mamy żadnego wojska oprócz GROMU" plus
pojęcia nie mam o co ci chodzi z tymi informacjami na temat gazu
łupkowego...

Tutaj rację ma malkontent, że się nie da już przeskoczyć pewnego muru
pomiędzy racjonalnością a wiarą :-)

> [...]
> któe składają się na pewne tło. Dopiero na tym tle można zrozumieć pewne
> działania a takze pokusić się o pobawienie się we wróżkę. Jak uważasz?

One Ci się właśnie na tę zalewajkę składają :-)

Ale o ile mogę ci powiedzieć słuchaj Chiron: to jest śledź, to jest
czosnek, to jest musztarda, to niestety nie jestem Cię już w stanie
przekonać, że jak to zmieszasz, to ci z tego wcale nie wyjdzie czekolada
jakbyś chciał...

Stalker, a za wróżkę tu już robiłem, scenariusz wyszedł taki, że mucha
nie siada - znaczy razem z Ikselką nie mieliście pytań :-)

694. Data: 2012-05-05 16:58:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 18:52, Stalker pisze:

> [...]
> brak wiedzy w temacie "nie mamy żadnego wojska oprócz GROMU" plus
> pojęcia nie mam o co ci chodzi z tymi informacjami na temat gazu

Chociaż z czystej ciekawości bardzo chętnie poznał bym źródło informacji
:-) :

"...sądy i wojewodowie dostali prikaz, żeby - jeśli możliwe- to w trybie
administracyjnym- przyznawać wszelkie nieruchomości, o które wystąpią
Żydzi. Nawet, jeśli brak dowodów na to, że należały do ich przodków..."

Stalker, a numer z numerami argumentów i argument 10000 - autentycznie
świetny...

695. Data: 2012-05-05 17:02:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Stalker, a za wróżkę tu już robiłem, scenariusz wyszedł taki, że mucha nie
> siada - znaczy razem z Ikselką nie mieliście pytań :-)

Stalker- KONKRETNIE: mamy wytresowane społeczeństwo? Jest terror myślowy-
zabanowane informacje- czy nie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

696. Data: 2012-05-05 17:23:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 19:02, Chiron pisze:

> Stalker- KONKRETNIE: mamy wytresowane społeczeństwo? Jest terror
> myślowy- zabanowane informacje- czy nie?

Ja się zastanawiam ile jeszcze dyskusji z Twoim udziałem musi się odbyć,
żebyś zrozumiał, że możesz gadać co chcesz? :-)
(Tak, wiem, mowa nienawiści, kłamstwo oświęcimskie, - ale ja tego nie
popieram)

Stalker, no i kiedy tyt wreszcie zrozumiesz, że "niezgadzający się z
Chironem" nie jest synonimem "wytresowany"? :-)

P.S. A ogół społeczeństwa jest po prostu głupi, a to też nie to samo co
wytresowany...

697. Data: 2012-05-05 17:25:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Stalker- KONKRETNIE: mamy wytresowane społeczeństwo? Jest terror
> myślowy- zabanowane informacje- czy nie?

Była brzoza czy była bomba helowa?
Do tego można sprowadzić ten spór, zwolennicy brzozy uważają zwolenników
bomby za wariatów, zaś zwolennicy bomby uważają zwolenników brzozy za
wytresowane społeczeństwo, któremu betonuje się dostęp do informacji.

--

Paulinka

698. Data: 2012-05-05 17:40:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jo3nr8$oer$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> bomby za wariatów, zaś zwolennicy bomby uważają zwolenników brzozy za
> wytresowane społeczeństwo, któremu betonuje się dostęp do informacji.

NIE

--

Chiron

699. Data: 2012-05-05 17:43:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żebyś zrozumiał, że możesz gadać co chcesz? :-)
> (Tak, wiem, mowa nienawiści, kłamstwo oświęcimskie, - ale ja tego nie
A sprawa Grzegorza Wysoka? A wiele innych- także tych znanych mi osobiście-
i to tu, na grupach także (bohun , janet z Toronto, etc)?

> Stalker, no i kiedy tyt wreszcie zrozumiesz, że "niezgadzający się z
> Chironem" nie jest synonimem "wytresowany"? :-)
Nigdy tak nie uważałem. Stalker- ważne pytanie: dlaczego znów przybrałeś
protekcjonalny ton i mówisz mi, co ja myslę?

> P.S. A ogół społeczeństwa jest po prostu głupi, a to też nie to samo co
> wytresowany...
Niedoinformowany. To co innego

--

Chiron

700. Data: 2012-05-05 17:45:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> administracyjnym- przyznawać wszelkie nieruchomości, o które wystąpią
> Żydzi. Nawet, jeśli brak dowodów na to, że należały do ich przodków..."
Kilka razy na to wpadłem- tak na szybko:

> Stalker, a numer z numerami argumentów i argument 10000 - autentycznie
> świetny...

Odpowiedz- na każdy punkt: zgadzam się- albo "nie zgadzam się, bo...". Co Ci
zależy? Podałem konkretne argumenty- a Ty to zbywasz
--

Chiron

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw