Trzask zamykanych okiennic.

371. Data: 2012-04-27 13:07:19

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> no tak- a ja - bez topora
> czyli - polam - nie ma zaufania ?

Ależ przecież... możesz zagrozić, że zagłaskasz.

qr.a

372. Data: 2012-04-27 13:11:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Ja ja!

qr.a

373. Data: 2012-04-27 13:20:39

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent"

> Malkie, wiem że twoje konserwatywne wychowanie nie pozwalało ci
> wykrztusić, ale nawet momenty ma taka siła.

trochę ,chyba, mnie , a szczególnie moje wychowanie ,
przeceniasz :))))
te siły i odpowiednie momenty
dotyczyły XL i uznałem, że nie wypada
koledze , czyli Tobie,wchodzić w paradę :))))

374. Data: 2012-04-27 13:20:45

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> Ależ przecież... możesz zagrozić, że zagłaskasz.

tu jestem knserwatywny
czyli jeśli głaskanie to panie :))

375. Data: 2012-04-27 13:51:53

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

>trochę ,chyba, mnie , a szczególnie moje wychowanie ,
>przeceniasz :))))

Masz, skąd, wierzę że piszesz prawdę o sobie i jestem pełen podziwu. Jakbyś
jeszcze był wegetarianinem to byłbyś ideałem człowieka cnotliwego.

>te siły i odpowiednie momenty
>dotyczyły XL i uznałem, że nie wypada
>koledze , czyli Tobie,wchodzić w paradę :))))

Wal śmiało, nie przejmuj się mną. Tym bardziej że po moich z nią ostatnich
sprzeczkach, jestem prawdopodobnie ostatnim samcem we Wszechświecie na
którego Iksie raczyłaby zwrócić uwagę.:)

pzdr
olo

376. Data: 2012-04-27 14:15:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> inny ufa nawet, jak nie lubi
>

> Tak se koszmarnie wymyśliłem:
> Czasem trzeba zaufać facetowi z toporem,

Boskie :-)
Mogę skopiować? Oczywiście wskażę autora.

--

Paulinka

377. Data: 2012-04-27 14:45:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-27 15:51, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> ostatnich sprzeczkach, jestem prawdopodobnie ostatnim samcem we
> Wszechświecie na którego Iksie raczyłaby zwrócić uwagę.:)

A to jesteś dwudziestoczterocentymetrowym cherubinkiem?

qr.a

378. Data: 2012-04-27 14:52:22

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 14:58, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak.
> I do flaków.

> I co-ś Ci wyszło z tego zastanawiania?

Jeszcze nie, ale mój kot już się oblizał.
Nie jestem jednak pewien, czy prawidłowo zdyskontował
moje możliwości umysłowe, bo za chwilę
majówka i one długi przysiad robią.

379. Data: 2012-04-27 14:57:39

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 16:15, Paulinka pisze:

> Boskie :-)
> Mogę skopiować? Oczywiście wskażę autora.

Można kopiować, autor poprzestał na zaufaniu.

380. Data: 2012-04-27 15:02:55

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 16:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-27 15:51, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

> A to jesteś dwudziestoczterocentymetrowym cherubinkiem?
Który zalewa się łzami na pogrzebie pluszowego kota ?

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw