Trzecia noga?

151. Data: 2013-07-19 15:16:20

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:826b74c5-b920-4c34-973b-3c4e1db6438f@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 19 lipca 2013 14:53:15 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> news:b93hxlzsnm54$.1jwsskfxlxnad$.dlg@40tude.net...> Dnia Fri, 19 Jul 2013

> może lepiej niż nadawać dyskusji niewłaściwy kierunek?

Podstepne dlubanie komus w duszy to niewlasciwy kierunek? Eeeee, zartujesz
sobie.

152. Data: 2013-07-19 15:35:31

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 15:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> eeee, walacy troll to taka fajna indianerska ksywka
>
> Regresem grup jest sugerowanie, ze chironskie pierdy to "dyskusja".

no ale chcieć od regresu progresu?
moznaby ew uznać jego tu obecność jako
rozbawiający komensalizm

--
http://tnij.org/xbiy

153. Data: 2013-07-19 16:03:23

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 21:16, Izunia pisze:

> [...]
-HUMMER-H2-DO-REKLAMY-NA-sLUBNA-PROMOCJe-.jpg

> nic nie sugeruje. to ty sugerujesz. stuknij w stół...

Ja tylko stwierdzam fakty.. Wielu facetów swój mały format próbuje
rekompensować środkami zastępczymi w postaci bicepsów czy rzucającego
się w oczy auta i tyle.

154. Data: 2013-07-19 16:03:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 23:45, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
nu-espn/0002EMVAKWXY2FXF-C121.jpg

> Pogielo Cie? Kolo po prostu zarabia na zycie, a Tobie od razu
> cisnienie atawistycznie.

Pewnie że i tacy się zdarzają, ale ja nie o nich, a o tych
niedowartościowanych przez naturę..

155. Data: 2013-07-19 16:03:55

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 12:27:28 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chyba tak...

Nie 'chyba'. Tak. Po prostu tak.

> Proces energetyczny zdrowego człowieka polega na tym, że wokół
> krąży energia. Nie obawia się on dać- i JEDNOCZEŚNIE nie ma najmniejszych
> problemów, żeby przyjąć. Wszelkie zahamowania- w_którąkolwiek_stronę-
> powodują blokowanie energii- z wszelkimi tego konsekwencjami. Także
> zdrowotnymi.

... :)

> Jesteś świadoma ułomności, czy się na nich koncentrujesz?

Różnie bywa...
Pracuję nad sobą :)

> Różnica między szklanką do połowy pustą a do połowy pełną jest taka, że
> patrząc na to, czego się nie ma- nie da rady zacząć czegokolwiek. To dobra
> odskocznia do tego, żeby mieć usprawiedliwienia porażek.

U mnie coś takiego, jak usprawiedliwianie moich porażek nie istnieje. Choć
pewnie czasami mogłoby zaistnieć, i byłoby w pełni usprawiedliwione :)
Jednak mój samokrytycyzm na to nie pozwala, co czasami przypomina niemal
samobiczowanie ;)

> Jeśli zaczynamy od
> szukania tego, co mamy- to_mamy_świetny_początek

Wiem... Już wiem.
I choć sama wiedza nie wystarczy, zawsze może być początkiem czegoś nowego
- zmiany w spojrzeniu na siebie, na życie, zmiany w sposobie myślenia i
działania. A czy będzie? To już od nas zależy... Nie jest to łatwe, ale
nie traktuję tego jako usprawiedliwienie :)
Jest jak jest. Nikt nie powiedział, że będzie łatwo...

M.

156. Data: 2013-07-19 16:04:10

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 10:58, Fragile pisze:

> A niektórzy coś tam sobie rekompensują
> takimi uwagami właśnie ;)

Nie znam takich:-P

157. Data: 2013-07-19 16:11:03

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 14:53:15 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> wystraszyłeś, i nie
>
> Jak chcesz- wyślij na priv. Swoją drogą ten troll uwalił już niejedną

Eee tam, nic nie uwalił :) Droczę się tylko.
Już wysłałam tutaj. Okroiłam do aaaabsolutnego miiiiinimum ;D

M.

158. Data: 2013-07-19 16:11:35

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 16:04:10 +0200, Trybun napisał(a):

> Nie znam takich:-P

Kokiet ;P

M.

159. Data: 2013-07-19 17:01:12

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 16:03, Trybun pisze:

-HUMMER-H2-DO-REKLAMY-NA-sLUBNA-PROMOCJe-.jpg

> Ja tylko stwierdzam fakty.. Wielu facetów swój mały format próbuje
> rekompensować środkami zastępczymi w postaci bicepsów czy rzucającego
> się w oczy auta i tyle.

czyli wedlug ciebie chlopa z dużym ptakiem
trza szukać w cinquecento czy może lepiej w smart fortwocie ?

--
http://tnij.org/xbiy

160. Data: 2013-07-19 17:03:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee tam, nic nie uwalił :) Droczę się tylko.

Buuuu :-( A ja chcem byc walacy troll!!! Tup!

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez