Trzecia noga?

581. Data: 2013-07-25 17:37:34

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-25 17:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy moglbym prosic o niekalanie mojego nicka nawet w domysle, poprzez
> odnoszen ie sie don w dysusji niejakim L?

pewnie że byś mógł

--
http://tnij.org/xbiy

582. Data: 2013-07-25 20:15:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie że byś mógł

denkjuwerymacz :-)

583. Data: 2013-07-28 00:18:02

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1wj6w5l51onfo$.14zilt57q76gj.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> http://i.iplsc.com/camilo-villegas-na-okladce-magazy
nu-espn/0002EMVAKWXY2FXF-C121.jpg
> ;-PPP

Ale ten to ma przynajmniej mięśnie, a nie jak Radwańska kluchy.
:) No i pewnie cellulitu nie musiał pudrować.

PF

584. Data: 2013-07-29 21:17:15

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 12:42, *Izunia* pisze:

> [...]
> focie z przed lat. no i prawda: generalnie oprócz niej
> to wszyscy inni w d--e byli i g--o wiedzieli.
> a po drugie, coraz częściej mam poczucie, że ona
> nie myśli, nie zapamiętuje faktów przedstawianych
> przez rozmówcę tylko jak stara katarynko trzepie swoje z zaciśniętymi
> oczami i uszami byleby tylko jej było na wierchu a kiedy widzi że sie
> zagalopowała(bo jej się chyba zdawało, że mieszkam w bloku stad te
> ścianki dziaowe cieńsze)to robi durnowatą (trójkowa 333-P)minę i
> przekręca kota ogonem bo przeciez tu nie chodzi o jakąś prawdę tylko

alez dokladnie i od zawsze tylko o to chodzi, zeby jej bylo na
wierzchu, nawet jesli to cos jest ciagniete do gory na sznurze i
smierdzi...

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez