Trzecia noga?

491. Data: 2013-07-23 07:34:30

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51ed2853$0$1470$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> fakt że w 90% nie dogaduje sie z ikselką nie
> przemawia za tym, że gdy zagada ludzkim głosem
> nie pozwole sobie na pochwalę jej czy cuś. ty wydajesz
> mi się bardzo szorstki, ale mam wrażenie że nawet tu
> cenisz sobie po pierwsze prawdomówność i sprawiedliwość
> ale nie umiesz sie pogodzić z faktem, że niektórzy
> kłamią manipulują bo taka ich natura, choroba a konformizm
> czasem jest rozsądny a czasem wynika ze strachu przed
> odrzuceniem twa a czasem świadczy o niskim poczuciu wartości.
> błe pogadała
>
> ps. nich tam nikt do siebie nie bierze, pisałam ogólnie.

a to takie proste: zmianę świata NALEŻY zacząć od siebie samego. A tego ani
ty, ani twój koherent ghostek ni w ząb nie rozumiecie.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

492. Data: 2013-07-23 07:36:30

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ps1. powtarzanie frazy /wydaje mi się/ jest tu jak
> najbardziej zamierzone i ma na celu zminimalizowanie
> odpowiedzialności za pomyłki dociekań - ten sie nie myli kto sie nie
> odzywa

Co ciekawe- żadne z was dwojga- pary internetowych bliźniaków- nawet nie
usiłuje zrozumieć jakże prostego faktu, że nie da się zmienić czyjegoś
nastawienia do drugiej osoby. Po prostu- jest to awykonalne. Osoba, która
tego nie rozumie- to MANIPULANT

493. Data: 2013-07-23 07:39:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> hm, zobaczymy czy twoje domniemania
> potwierdzi ghost.
> ale na zdrowy ład jeśli w silniku
> wypracuje się olej nikt auta z tego powodu
> nie wyprowadza na szrot.
> wszystko można w jakimś stopniu naprawić
> antysemityzm też, tylko trzeba chcieć.

> racje jest relatywna. hitler dla niektórych dzieci
> pewnie był kochającym i troskliwym wujciem imperatorkiem
> i według nich miał w sobie dobro. generalnie jednak
> i z perspektywy zasięgu nazistowskiej hegemoni jaka zafundował
> milionom dzieci, trudno w nim dopatrzeć się tego wszawego dobra.
> [...]
pg

Prawo Godwina, Izka. Koniec z tobą
:-)

494. Data: 2013-07-23 07:53:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam, masz w innym wątku.

Ewo: naprawdę TYLKO to znalazłaś?

495. Data: 2013-07-23 08:18:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja tylko twierdzę uparcie, że zachowanie jednostki (a nawet wielu
> jednostek), nie świadczy o całym narodzie. Cóż, tylko tyle.
> W każdym narodzie są mniej i bardziej uczciwi, dobrzy, mądrzy, czyści
> itd.itp.itd.

> Nie znam sprawy, więc sama się z tym pomęcz.

Ja wiem! Ja wiem!!
To byli niePrawdziwi Szwedzi.

496. Data: 2013-07-23 08:22:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-22 22:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> I że Qra jeszcze chce z Tobą gadać?!
> :-)

Podważasz wielkość mą?

497. Data: 2013-07-23 08:25:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a "dobry" jest jedynie dlatego, że "inni nie majom" :-D

O! To coraz większe szanse mają maluszek i tekturek.

498. Data: 2013-07-23 08:26:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-22 20:10, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Tak, moje początki w usenecie to nick Trybun, później przez nawet dość
> długi czas jako Jadrys/ś, i obecnie powrót do Trybuna.

Ha!
Jednak należy wierzyć kobiecej intuicji.

499. Data: 2013-07-23 08:28:08

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 23:11, kali pisze:

> nic straconego
>
> http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/133
5691954.jpg

> proszę
>
> :)))))))))
>
> ps.
> nie pisałaś jakie lubisz - w razie czego sie powtórzy
> :))))

łel łel łel
przyjaźnimy się kilka lat i ja takich
nie dostałam od kaleja. myślę że możesz
czuć się wywyższona :)

--
http://tnij.org/xbiy

500. Data: 2013-07-23 08:48:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-07-22 22:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Podważasz wielkość mą?

W tym problem. Jesteś wielka- Ewa chce Cię zjeść

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez