Trzecia noga?

391. Data: 2013-07-21 23:51:47

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:kshft5$knu$5@news.icm.edu.pl...

> Powinnam być XXL?

Czy wam babom tylko o wielkość ptaka chodzi?
:D

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

392. Data: 2013-07-21 23:59:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To wrzuć do innej gminy. Zobaczysz, na czym polega idea :->
Fajnie tak wrzucać nieposortowane do parkingowego śmietnika. Nie trzeba
sobie d..y zawracać segregowaniem. Poza tym- znam trochę realia niemieckie.
Ponieważ zapewne narzucą nam ich normy- jakby nie patrzeć- kierownika UE- to
będziemy pilnować sąsiadów nie tylko, żeby segregowali śmieci, ale i żeby
nie wrzucali do naszego śmietnika sąsiedzi np z innego bloku. A za
wyrzucenie do parkingowego śmietnika czegoś więcej niż opakowań z fast-
foodów czy papierosów- można zapłacić z 500 eurosów.

393. Data: 2013-07-22 00:24:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 23:47:15 +0200, Chiron napisał(a):

> Ewo- jedno słowo- szczegół, którego IMO nie wzięłaś pod uwagę- zmienia
> wszystko: segregacja.

I drugie - w mojej opowieści: CHYŁKIEM.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

394. Data: 2013-07-22 00:25:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 23:50:06 +0200, Chiron napisał(a):

> Nie pisaliśmy tak samo.

Całe szczęście, bo musiałabym Cię zabić; miejsce w Sevres jest MOJE!
:-D

395. Data: 2013-07-22 00:26:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 23:51:47 +0200, Chiron napisał(a):

> Czy wam babom tylko o wielkość ptaka chodzi?
> :D

A FE(niks)! :-)

396. Data: 2013-07-22 00:29:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 23:59:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Ponieważ zapewne narzucą nam ich normy- jakby nie patrzeć- kierownika UE- to
> będziemy pilnować sąsiadów nie tylko, żeby segregowali śmieci, ale i żeby
> nie wrzucali do naszego śmietnika sąsiedzi np z innego bloku.(...)

Mało że z sąsiedniego bloku, ale "uczciwi Szwedzi" żeby do nas swoich
śmieci nie przemycali...
http://www.bilax.pl/smieci-ze-szwecji-w-polsce.php

397. Data: 2013-07-22 09:10:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Niedawno Ghost mi to wyciągnął- no i potem próbowal coś ugrać pisząc, że
> jak ja coś uznam, to on też:-).

Klamiesz.

398. Data: 2013-07-22 10:18:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 22:42, Ikselka pisze:

> To wrzuć do innej gminy. Zobaczysz, na czym polega idea :->

A dlaczego miałabym chcieć wrzucać do innej gminy, skoro płacę w mojej?

Ewa

399. Data: 2013-07-22 10:21:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 23:59, Chiron pisze:

> Fajnie tak wrzucać nieposortowane do parkingowego śmietnika.

Dlaczego nieposortowane? Sprawdzałeś dokładnie, co i gdzie wyrzucają (bo
że JŚK sprawdzał, to stawiam w ciemno)?
A jeśli kubeł jest jeden, to widocznie na miksy.

Ewa

400. Data: 2013-07-22 10:22:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 23:47, Chiron pisze:

> Ewo- jedno słowo- szczegół, którego IMO nie wzięłaś pod uwagę- zmienia
> wszystko: segregacja.

Pominęłam to słowo?

Ewa

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez