Tuńczyk

1. Data: 2005-03-19 17:02:21

Temat: Tuńczyk
Od: "Yaro" <y...@s...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie sporo rzeczy można z nim łączyć, ale za duzo tych połączeń nie znam,
macie jakies pomysly?

Z reguły robie z czerwona fasola i kukurydzą, proste i dobre, ale ile mozna
to samo :-)

1. Data: 2005-03-19 18:38:28

Temat: Re: Tuńczyk
Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

np. salatka makaronowa z papryka i tunczykiem
salatka z tunczyka w sosie smietanowym
i salatka z tunczyka i warzyw(szparagi, kukur., oliwki, ziemniaczki, cykoria
lub jarmuz) pychotka

jesli cos Ci interesuje chetnie napiszejak zrobic
tylko teraz moj babel mi nie pozwala :)

1. Data: 2005-03-20 06:35:52

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla 4 osob........makaron z paprykaitunczykiem
125 spagetti
225g tunczyka w oleju
zielona papryka
250 g pomidorow
100 majonezu
2 lyzkiketchupu
1 lzka slodkiej papryki
50 g jogurtu naturalnego
pollyzeczki cukru, piprz
szczypiorek

(moznadacoliwki)

makaron zagotowac
zmieszac majonez z ketchupem, papryka, jogurtem i cukrem. dac sol ipieprz
Tunczyka na male kawalki i wymieszac z (jego sosem)
papryke pokroic w paseczki, pomidora na kawalki(wieksze)ok. 8 czesci.
wszystko wymieszac, i salatke polacmajonezeem i pomidorami

smacznego ;)

1. Data: 2005-03-20 13:49:41

Od: "Yaro" <y...@s...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

brzmi super :-)))
dzieki :-)

1. Data: 2005-03-21 08:29:58

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

salatka ztunczyka w sosie smietanowym

3 jaja
150g tunczyka w oleju
pol ogoraska
3 lyzeczki majonezu
1 lyzeczka musztardy
3 lyzki gestejsmietany(kwasnej)
pol lyzeczki sosu worcester

jaja ugotowac na twardo, pokroic na 8. Tunczyka na kawalki. Ogorka obranego
pokroic w grubsze plastry
Jaja i ogorka posypac 1/4 lyzeczki soli i wymieszacz tunczykiem.
Smietane wymieszac z majonezem, musztarda i sosem worcester, dodac sol i
cukier (szczypte) +pieprz
Wszystko wymieszac i rozlozyc na lisciach salaty, polac sosem.
mozna dodacna wierzch koperek
mniam mniam

pozdrowionka

1. Data: 2005-03-21 08:38:03

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

salatka z tunczyka z warzywmi ....moja ulubiona :)

10g mrozonego groszku
kukurydza z puszki
220g. szparagow z puszki
225g tunczyka w oleju
oliwki zpapryczka
500g ugotowanych w mundurkach ziemniakow
4 lyzki oleju
2 lyzki wnnego octu
1 lyzeczka ostrej musztardy
1 lyzka ketchupu
szczyptaczosnku w proszku
jarmuz lubcykoria (ja lubie cykorie)

Groszek , kukurydza, szparagi, tunczyk. zalewe z warzyw zagotowac, tak
zebytroszke tego wywaru(soku) zostalo, ale trpszeczke, ok 1/8litra.
Papryke w cienkie paski. Ziemniaki obraci pokroic wplastr. Rybena male
kawalki. Oliwki w p;lastry.
Dozagotowanego wywaru dodacocet, olej, musztarde, ketchup, czosnek, sol i
pieprz. Dodac warzywaka i wymieszac iniechpostoi troszke w temp. pokojowej.
Salatke podawac z jarmuzem lub cykoria

1. Data: 2005-03-21 09:39:26

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaro" <y...@s...mm.pl> napisał w wiadomości
>W sumie sporo rzeczy można z nim łączyć, ale za duzo tych połączeń nie
>znam, macie jakies pomysly?
>
> Z reguły robie z czerwona fasola i kukurydzą, proste i dobre, ale ile
> mozna to samo :-)

a najlepszy tuńczyk jest na surowo, w kawałkach, podany na ryżyku japońskim
;) jak ktoś chce, może to umoczyć w wasabi. ale saute jest najlepszy ;))

Re: http://www.cooking.pl
Rosół z kury
Musztarda "Maille" w Geant (Wa-wa,Ursynów)
co jadacie na sniadanie wielkanocne?
zakąski z drobiu