Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Tuning pralki
Date: Sat, 13 Mar 2004 15:38:35 +0100
Organization: PMA
Lines: 22
Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
References: <M...@n...tpi.pl>
<c2uoc5$6rm$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.85.232.130
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1079188715 21303 80.85.232.130 (13 Mar 2004 14:38:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2004 14:38:35 +0000 (UTC)
X-Newsreader: MicroPlanet Gravity v2.50
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:38101
Ukryj nagłówki
Ktos, kiedys, a konkretnie t...@n...adem.pl napisal...
> masz klasyczny objaw tzw. wiejskiego tuningu--czyli optycznego
> samochód po tuningu prawdziwym różni sie zasadniczo od wersji fabrycznej .
No to mnie obraziles :) A tuning epromu programatora jakos do optycznego
tuningu nie pasuje. Dlatego pytalem o wnetrze pralki.
> Często ciężko się doszukać np. w zawieszeniu choćby 1 części fabrycznej .
> To samo jest z pralkami ,sama różnica w obrotach wymaga na pewno innego
> zawieszenia bębna i dokładnego usztywnienia i wyważenia mechanizmu ,
> czyli to już jakby inna pralka---i tu sie bierze różnica w cenie .
No wlasnie dlatego pytam kogos, kto w tym siedzi - moze jednak mechanizm
jest ten sam, a tylko sztucznie ogranicza sie obroty (cos, jak kiedys
byly blokady w motorowerach - wylacznie elektroniczne). Wiadomo, ze
wymiana 'bebechow' nie bedzie oplacalna, ale wymiana epromu - owszem.
--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr
l...@p...onet.pl
|