Re: Twardziej!

Data: 2004-09-03 19:13:23
Temat: Re: Twardziej!
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:chaf6g$r54$1@inews.gazeta.pl...
>Tak więc mówiąc publicznie, że
> powiedziałem to i to a Ty się z tym nie zgadzasz..podczas gdy tak naprawdę
> powiedziałem zupełnie co innego - wystawiasz mi świadomie złe, fałszywe
> świadectwo wobec grupy.

Zaraz zaraz - co Ci włożyłam w usta poza tym, za co pzreprosiłam powyżej? Bo
czytam ponizej całą tyradę jakobym świadomie i w złej woli manipulowała
jakimkolwiek faktem, a to nieprawda i teraz Ty powinieneś mnie przeprosić.

> Ja - i większość grupowiczów takiej techniki nie stosujemy - bo to jest po
> prostu chwyt ponizej pasa.

Owszem, tak, ale ja nic takiego nie zrobiłam. Nie włożywłam w Twoje usta
żadnych słów, gotwam twierdzić, że wr ecz spijałam je z Twych warg, aby
następnie skomentować. Poza jedynym faktem, który mi wytknąłeś.

>Te "manipulacje" są jednak innego
> charakteru - nikt nie używa ich po to, żeby kogolwiek krzywdzić
> (przynajmniej w to wierzę); to sa po prostu rozbieżne punkty widzenia
> różnych ludzi obarczonych różnych doswiadczeniem i różnym podejściem do
tych
> samych spraw.

Aha, a ja manipuluję w złej woli i w celu, iżby Ciebie skrzywdzić? Oj stary.

> Tak czy inaczej - postaram sie króko odnieść do Twoich uwag odnośnie moich
> wypowiedzi, choc niektóre sprawy wyjaśniałem juz obszernie wcześniej.
> No ale są - za jedną z nich przecież mnie przeprosiłaś...

Crony - jedYną.

> Owszem - fakty...ewentualnie interpretacje faktów...może i inne niz Twoje
> ale jednak...

Albo fakty, albo interpretacje. Decyzja należy do Ciebie. Z faktami się nie
dyskutuje, z interpretacjami owszem, co właśnie czynię.

> Co to ma wspólnego z wkładaniem w usta rozmówców słów, których nie
> wypowiedzieli-nie wiem....ale chyba niewiele. Chyba chciałaś po prostu
> skontratakować i "bijesz" we mnie na oślep.

Wątpię, bym biła. Zwłaszcza na oślep. I cos czuję, że w tej sprawie się nie
porozumiemy, trwając na własnych stanowiskach.

Jesli twierdzisz, że ja tez
> manipuluję Twoimi wypowiedziami- to daj przykład po prostu na to...a nie
> przywołuj fragmentów naszej dyskusji o Panu R. (szczególnie- ze tam,
gdzie
> miałaś wątpliwości do moich interpretacji - na bieżąco Ci zawsze
wyjaśniałem
> moje stanowisko i moje wnioski)....

Ja twierdzę, ze manipulujesz wypowiedziami pana R.
Moimi dopiero zacząłeś, a nawet nie manipulować tylko wysuwać zarzuty, w
dodatku krzywdzące i nieprawdziwe.

> lufy.
>
> Nie palę:)

> Popularne u Ciebie ostatnio jest słowo "erytrystyka":)

Może. Choć porównanie moich wypowiedzi do wypowiedzi Goebbelsa nie jest
erytrystyką, tylko ignorancją, stwierdzam po zastanowieniu. Ignorancją w
kwestii historii. Może jeszcze komplementem dla Goebbelsa.

Pozdrawiam, Margola