Tylko odbić się od dna...

151. Data: 2014-01-22 14:42:52

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 14:35, Chiron pisze:
> Ja też. Tylko nie to mnie głównie wtedy zajmowało:-)

Wtedy jak byłeś dzieciakiem?

152. Data: 2014-01-22 14:45:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 14:42, Chiron pisze:
> Czyli- jak napisałem: brak 2-3 letniej praktyki zaglądania pod
> spódniczki:-)

Inteligentne dziewczyny nie podrywa się systemem zaglądania pod
spódniczkę, tylko takie które się nie szanują.

153. Data: 2014-01-22 14:50:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Inteligentne dziewczyny nie podrywa się systemem zaglądania pod
> spódniczkę, tylko takie które się nie szanują.
Jak pisałem: w wieku 17- 18 już wie, do której po prostu podejść i podnieść
spódnicę, a z którą trzeba troszkę inaczej. Skąd miałby wiedzieć, gdyby
zaczynał w wieku np 40 lat?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

154. Data: 2014-01-22 15:40:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 13:54, Chiron pisze:

> Bo były hałasy, jak w tartaku?

Nie o hałasy tartaczne chodziło, a o tartaczną czynność.

Ewa

155. Data: 2014-01-22 18:24:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o hałasy tartaczne chodziło, a o tartaczną czynność.

Wiem:-)
Tyle, że co niby to ma wykazać? Wszystkie pensjonariuszki tak się
zachowywały- czy jakaś ich część (nawet czasem mała)- ale przez to cały
akademik był tak postrzegany?

156. Data: 2014-01-22 19:13:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:13:47 +0100, zdumiony napisał(a):

> Gdy nie ma separacji, to bez starania? Bez starania to kiedy są
> małżeństwa ustawiane

Ale kto sie każe nastolatkowi żenić? natomoast warto, żeby nauczył się,
że...
http://www.tekstowo.pl/piosenka,anna_jantar,nie_wier
z_mi__nie_ufaj_mi.html
--
XL

157. Data: 2014-01-22 19:20:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:29:06 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie może?, czy na wszystkie kobiety trzeba patrzeć jak na materiał na
> żonę? Kumpla się nie szanuje?

Dziewczyny-kumple mają coś nie tak. Może to, ze ich "kumplowanie" to zawsze
gra. Cel? - może to, ze gdyby nie były "kumplami", żaden chłopak by na nie
nie spojrzał, więc jesli już nie jak na dziewczynę, to niech spojrzy jak na
kumpla. Zawsze to zmniejszenie dystansu, a jeśli tylko piwa trochę więcej,
to z kumplem-dziewczyną może dojść do czegoś więcej ze wszystkimi tego
późniejszymi konsekwencjami...
--
XL

158. Data: 2014-01-22 19:25:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:13, Ikselka pisze:
> Ale kto sie każe nastolatkowi żenić? natomoast warto, żeby nauczył się,
> że...
> http://www.tekstowo.pl/piosenka,anna_jantar,nie_wier
z_mi__nie_ufaj_mi.html

a potem:
http://www.youtube.com/watch?v=tm63HKL55yo

159. Data: 2014-01-22 19:26:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:30:03 +0100, zdumiony napisał(a):

> Papieroch nie, ale dziwne, bo ty sama jesteś po matematyce?

To były studia nauczycielskie, sfeminizowane. Chłopaków mało, o
poklepywaniu dziewczyn mowy nie było, zaraz by po łapach dostali. To
dziewczyny z politechniki (wtedy było ich tam na lekarstwo, szły na
polibudę tylko i wyłącznie dla znalezienia chętnego) miały opinię
"otwartych", a sądząc po tym co widywałam bywając w akademikach, była to
racja 33333-)

Przy czym oczywiście zawsze są wyjątki - jak wszędzie. Zdarzają się osoby
powaznie myślące o życiu, nie mające czasu ani ochoty na tego typu życie.
--
XL

160. Data: 2014-01-22 19:28:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:34:05 +0100, zdumiony napisał(a):

> To Chiron pisał o zaglądaniu pod spódnicę,

W obecnej rzeczywistości taki zaglądajacy pod spódnicę zostałby wyśmiany za
staroświeckość :->
--
XL

Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?