Re: U Was też Armagedon?

Data: 2017-03-10 19:20:07
Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-03-09 o 15:20, XL pisze:

> No właśnie! A na siłę chce się ich uszczęśliwiać i odsunąć od cywilizacji.

A ta cywilizacja przewiduje miejsce na ziemi dla innych stworzeń?

> Nie o to chodzi, kto hest za, a kto przeciw - jedynie o to, że (w skrócie)
> nie rób bliźniemu, co tobie niemiłe. Więc jeśli jesteś za pozistawieniem
> Rospudy poza cywilizacją, to się tam przeprowadź na stałe, a swoje ciepłe i
> ucywilizowane mieszkanko w mieście oddaj chętnemu z Rospudy.
> Skoroś taki eko.

I nie rób również tego co tobie miłe, bo może ów może mieć zupełnie inne
gusta, upodobania czy preferencje;-)Jak najbardziej jestem za ochroną
przyrody, gdyby Rospuda nie zasługiwała na szczególne warunki ochrony,
ale ta dolina to miejsce unikatowe, nawet nie tylko mna skalę kraju ale
Europy.
Bardzo chętnie, ale sporo już tu w moje obecne leże zainwestowałam. Na
dodatek demokracja sprawiła że w banku okradli mnie do tego stopnia że
zostałem nieomal goły. Jednym słowem - nie stać mnie na zamieszkanie w
rejonie Rospudy,. choć pierwsze i tam bym musiał pojechać i się upewnić
że w tamtejszych lasach (tak jak w mojej okolicy) najgęściej nie rosną
tabliczki z napisem "teren prywatny wstęp wzbroniony", .

> I posadzone przez siebie drzewo przy tym domu.

Tu akurat jest pole do polemiki.

> Mówimy tu o osobiście posadzonych na własnej działce drzewach, a nie o
> ziemi i dobrach naturalnych.

No, drzewo to też dobro naturalne.

> Też mam prąd, wodę i kanalizację - ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
> mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc
> nie tragizuj.
> Konieczności różne bywają, no ale wtedy proszę odszkodowanie dla mnie.

W mojej miejscowości na terenie jednej posesji nie tylko drzewa
powyrywali z korzeniami ale także garaż zniszczyli ci od wodociągów..
Wyobraź sobie że policja nie podjęła interwencji,.