Re: U Was też Armagedon?

Data: 2017-03-29 09:46:21
Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Tylko tym którzy żyją w błędnym przekonaniu że mogą wpuszczać na
> "swój" tylko tych których chcą, albo wręcz - nikogo.

> "Też mam prąd, wodę i kanalizację - ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
> mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc
> nie tragizuj"..;-)

Oczywiście! I powtarzam pytanie: co ma do tego Policja? Ma aresztować firmę
komunalną? - jej pracownika wykonującego obowiązki? - czy
właściciela(osobę, gminę, państwo)?
Jeśli FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo o tym przypadku mowa) aktualnie
buszuje w Twym drzewostanie podczas Twej obecności, to sam jesteś w stanie
zatrzymać jej działania - bo raczej nie przewiduję, aby pracownicy wdawali
się w bójkę z Tobą. Wystarczy np. Twój telefon do właściciela firmy.
Jeśli natomiast FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo wciąż o tym przypadku
mowa) wycięła drzewa pod Twą nieobecność, tym bardziej Policja niczego tu
nie zrobi, bo żtp. jest po ptokach.
W obu powyższych przypadkach sprawca jest znany i jedyna droga dochodzenia
swych praw i ustalenia ewentualnej! winy FIRMY to droga sądowa.

Jedyne przypadki, kiedy FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA może bez pytania i
natychmiast wkroczyć na posesję to przypadki bezpośredniego zagrożenia
życia i mienia, przy czym oczywiste jest, że tych przypadków cytowane przez
Ciebie moje zdanie nie dotyczy.

I miło, że w końcu zacząłeś "po trosze rozumieć zachowanie Policji" :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.