Ubezplodnienie

11. Data: 2000-02-21 02:22:01

Temat: Re: SV: Ubezplodnienie
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk wrote:

> A ja znam z praktyk przypadek, ze lekarze sami podwiazali kobiecie jajowody
> podczas ciecia cesarskiego, gdyz miala niewesola sytuacje i gromadke dzieci
> w domu. Co wy na to?

Zaraz sie dowiesz, ze masz to zglosic na prokurature. Masz szczescie, ze
nie ma Cie w Polsce;)
Zdrowko

Bleys

12. Data: 2000-02-21 04:03:24

Temat: Re: Ubezplodnienie
Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"wg" <v...@p...com> wrote in message
> Ejze, Olu, nikt przy zdrowych zmyslach nie podwiaze jajowodow

Ach wlasnie zupelnie zapomnialam sie spytac czy to byl lekarz o zdrowych
zmyslach,ale chyba tak. Mam cicha nadzieje ze tych chorych umyslowo to
pozbawiaja prawa wykonywania zawodu.

. A jezeli juz jestesmy tak daleko
> to nawet zgoda a wrecz zadanie pacjentki nie uprawnia (oficjalnie i
zgodnie
> z litera prawa , choc praktyka faktycznie jest inna) do ubezplodnienia
kobiety.

Jak juz w pierwszym poscie napisalam "Wiem ze w Polsce jest to zabieg tylko
i wylacznie dopuszczany ze
wskazan leczniczych" i mimo tego nie jest sie pozbawionym znamion
przestepczosci.

> Co z tego, ze podpisze ze zada podwiazania, za 3-4 lata moze miec nowego
meza
> i moze chciec miec z nim dzieci. I co wtedy? In vitro?
> W.Gawel

Hmmm.....i znowu tak jak napisalam w swoim poscie oboje z mezem wiemy na
100% ze nie chcemy miec wiecej dzieci. Mysle, ze skoro ktos sie decyduje na
taki zabieg to jest trzezwo myslacym czlowiekiem i wie jakie sa tego skutki.
Jak narazie nie mamy ochoty sie rozwodzic, a jezeli juz mialoby tak byc to
nie ja bym miala ten problem z zajsciem w ciaze, poniewaz tu akurat chodzi o
podwiazanie mojego meza.

Pzdr.
Ola

13. Data: 2000-02-21 16:00:14

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Bleys <b...@h...com> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:38B0A149.67F7537C@hotma
il.com...

> Zaraz sie dowiesz, ze masz to zglosic na prokurature. Masz szczescie, ze
> nie ma Cie w Polsce;)

No wlasnie. Z reszta zdarzylo sie to 7 lat temu, wiec i tak sprawa ulegla
przedawnieniu...

/mb

14. Data: 2000-02-22 03:53:17

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ja bym miala ten problem z zajsciem w ciaze, poniewaz tu akurat chodzi o

Jeżeli nie rozumiesz, Olu, czym jest życie, to widocznie jednak nie
jesteś "trzeżwo myślącym człowiekiem".
Przykład I: Kobieta ginie w wypadku samochodowym. Czy mam dalej
tłumaczyć?
Przykład II: Małżonkowie odkochują się w sobie, mimo że teraz myślą
"trzeżwo".
Przykład III: Wszystkie dzieci giną w wypadku. Co dalej???

Czy przykłady są drastyczne? Może, ale są wzięte właśnie z życia. Każdy
z przytoczonych przykładów kiedyś zaistniał. Nie chce mi się teraz
opowiadać, ale jak bardzo poprosisz, to napiszę.

buziaczki

Michał

15. Data: 2000-02-22 21:01:55

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Adamski" <a...@l...pdi.net> wrote in message

> [...]
> z przytoczonych przykładów kiedyś zaistniał. Nie chce mi się teraz
> opowiadać, ale jak bardzo poprosisz, to napiszę.

Czy ja Cie prosilam o krytykowanie mojego podejcia do zycia. Jezeli nie
czytales mojego pierwszego postu to sie nie wtracaj. Pytalam o samopoczucie
po takim zabiegu a nie o twoja krytyke w stosunku do mnie. Czy mam dalej
tlumaczyc??

Ola

16. Data: 2000-02-23 03:15:52

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1
> tlumaczyc??
>
> Ola

1. Korwin-Mikke ma dobre "samopoczucie" jeżdżąc bez pasów. Może dlatego,
że jeszcze nie przywalił w drzewo.
2. Się wtrącę, bo nie dość, że mnie sprowokowałaś do odpowiedzi
prywatnej, to jeszcze dziamiesz coś publicznie.
~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~

Moja odpowiedź na Twoje problemy brzmi:
Zabieg NIE JEST odwracalny.
NASTĘPNEGO RAZU nie będzie.
Z seksem jest O'K.

Żegnam ozięble

Michał Adamski

17. Data: 2000-02-23 07:13:02

Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Adamski oświadczył:

> Moja odpowiedź na Twoje problemy brzmi:
> Zabieg NIE JEST odwracalny.
> NASTĘPNEGO RAZU nie będzie.
> Z seksem jest O'K.

Na pewno ? Chodzi mi o punkt ostatni.
Z tego co wiem ( od ludzi, którzy poddali się zabiegowi w Danii ) mężczyzna
po zabiegu nie ma wytrysków, chociaż inne odczucia związane z orgazmem
pozostają.
Mnie by to chyba przeszkadzało ...
Czy tak musi być czy to tylko jeden z wariantów zabiegu ubezpłodnienia ?

Mała Mi

PS. Nie chce nikogo ubezpładniać, a mojego męża szczególnie nie. Pytam z
ciekawości.

18. Data: 2000-02-23 18:09:28

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moja odpowiedź na Twoje problemy brzmi:
> Zabieg NIE JEST odwracalny.
> NASTĘPNEGO RAZU nie będzie.
> Z seksem jest O'K.
>
> Żegnam ozięble
>
> Michał Adamski

Zabieg jest odwracalny, ale przeciez nie bede sie z Toba wiecznie spierac.
Nikt Cie do niczego prywatnie nie zmusil--jest bardzo proste rozwiazanie nie
chce odpisywac nie odpisuje i tyle.

> Żegnam ozięble
ja tez

Ola

19. Data: 2000-02-24 12:43:35

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisała

> Zabieg jest odwracalny, ale przeciez nie bede sie z Toba wiecznie spierac.

Odwracalność sterylizacji u mężczyzn jest o wiele niższa niż u kobiet i wynosi
29-80%. Zabieg ten (czyli przywrócenie płodności) wymaga też bardziej
skomplikowanego postępowania. Indeks Pearla w sterylizacji męskiej wynosi od 0.0
do 5.3 (pigułka dwuskładnikowa od 0.2 do 2.5) więc nie jest wcale wyjątkowo
niski (sterylizacja u kobiet od 0.0 do 2.0). Niektóre osoby mogą się czuć mniej
kobiece lub męskie, ale nie ma po temu żadnych racjonalnych podstaw.
Osobiście uważam, że nie warta skórka wyprawki, ale to już Wasz problem. Moim
zdaniem sterylizację można ewentualnie polecić kobiecie, która nie powinna
zachodzić w ciążę ze względów zdrowotnych.

Maja

20. Data: 2000-02-25 21:24:56

Temat: Odp: Ubezplodnienie
Od: "koska" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zabieg ubezplodnienia kobiety wykonuje sie wtedy gdy kolejna ciaza stanowi
zagrozenie zycia,np 3 ciecie cesarskie,choroby serca,nerek.
ponowne urodzenie dziecka z wada genetyczna.
Użytkownik Michał Adamski <a...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pdi.net...
> [...]
> jak przestępstwo i obowiązuje kara taka sama, jak za okaleczenie
> drugiego delikwenta w ulicznej bójce (np.: urwanie lub odgryzienie mu
> jaj). Dotyczy to zarówno ubezpłodnienia mężczyzny, jak i kobiety, choć
> tej drugiej trudno jest to zrobić na ulicy . Może już najwyższy czas
> zmodyfikować kulawe prawodawstwo obowiązujące u nasz. Ale ktoś do tego
> musiałby się zabrać. Może jakaś inicjatywa poselska lub t.p.
> BTW: Nie znam jasnych regulacji w zakresie ubezpłodnienia kobiety z
> przyczyn medycznych. Czy wystarczą dwa, czy może trzy kolejne cięcia

Zatrudnie pediatre i poloznika do pracy spolecznej ...
Wirusowe zapalenie rogówki
usuwanie kamieni zolciowych ultradzwiekami
Spoznienie
Dominik Kubiński