Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

221. Data: 2008-09-08 13:15:27

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Wyjaśnili mi znaczenie symboli, niektóre akceptuje (np. czaszki) niektóre
nie.
> Wytłumaczyłam dlaczego nie akceptuję i zrozumieli.
> Niektórych nie musiałam nawet tłumaczyć.
>
> Nie rozumiem dlaczego tego wszystkiego nie miałaby zrozumieć również
nauczyciel

zeby uczniowie miedzy soba sie nie bili, w sensie fizycznym jak i
prznosniowym. Niech sie w szkole zajma nauka przede wszystkim a nie
rywalizacja miedzy Wisla a Crakowia, czy miedzy Matalica a Doda. Te kody to
glownie odciagniecie mlodego czlowieka od niepotrzebnyhc czynikow, ktore by
mogly mlodziez poroznic, przeszkodzic itp (ten lepszy ten gorszy, ten fan a
ten nie, ten satanista a tamten katolik itp itd). Przynajmniej w szkolach
tutaj o to biega. Zeby sie nikt nie obrazal, nie przeszkadzal, nie
segregowal.

i.

222. Data: 2008-09-08 13:16:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Bo robisz błędy stylistyczne czy jak im tam.

Gramatyczne.

Qra

223. Data: 2008-09-08 13:18:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Goło się śpi wygodniej niż w piżamie.

ale ja nie pisalam o snie, a pracy. W pracy czemu nie siedzi w pizamie. No
ale skoro Ty chcesz golo, to ok- czemu gola nie chodzisz dopracy?
i.

224. Data: 2008-09-08 13:18:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> http://www.google.com/images?q=emo+pink+skull
> :)

Dzięki za wsparcie.

Qra, ale sweterek to się w pracy podobał

225. Data: 2008-09-08 13:19:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na niemieszczalność czachy w normach oraz jej podobieństwo do damskiego tyłka
> bez majtek.

Jakby się uprzeć taka goła czacha wygląda od tyłu jak półdupek

Qra, okrężnie

226. Data: 2008-09-08 13:20:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czystej ciekawości - w jakich filmach bo ja nietelewizyjny jestem raczej?

Hannah Montana? ;-)

Qra, nie to że oglądam, ale słyszałam o tym fenomenie

227. Data: 2008-09-08 13:22:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Bo dobry rosół nie jest zły ;-)

To ja już rozumiem ten ich błysk w oku?

Qra, ratunkuuuu

228. Data: 2008-09-08 13:24:00

Temat: Re: UbiĂłr szkolny, co moĹźna a czego nie? ;)
Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:
> Zabili we mnie indywidulanosc, bo
> widac golym okiem ze ziemia plaska, a musialam gadac jak kazali; bo widac
> ze slonce sie przemieszcza po niebosklonie a oni moili inaczej. Wstreni,
A kiedy powiedzieli ci, że okrągła, to zapytałaś "dlaczego tak mówicie,
przecież widać, że płaska"? Czy uznałaś, że skoro powiedział to Pan
Nauczyciel to musi być prawda? A gdybyś zapytała to usłyszałabyś "Iwon(K)a!
nie garb się!"?

Ja tylko chciałem powiedzieć, że niestety jest zbyt wielu nauczycieli
zapatrzonych w swoją nieomylność i wszechwiedzę...

pozdrawiam
marcin

ps. http://www.physlink.com/education/askexperts/ae535.c
fm
--
Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

229. Data: 2008-09-08 13:24:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> No dobra, ale jak nikt nie wie jakie to właściwie przesłanie to jak wg.
> Twojej teorii uargumentować właściwość/niewłaściwość stroju?

No właśnie tym, że jest problem z ustaleniem :-)

--------------------------------

1. Relatywizm symboli wyklucza ich jednoznaczność, w związku z tym
istnieje spore ryzyko ich niewłaściwej interpretacji.

2. Jednocześnie ich wielość w dzisiejszym świecie, praktycznie
uniemożliwia dyskusję z każdym na temat, czy to jest dozwolone czy nie

3. W związku z punktami 1 i 2 zmuszeni jesteśmy do sprawiedliwego zakazu
noszenia wszelkich symboli

To jest stanowisko szkoły. Koniec kropka

Na lekcjach wychowawczych (jeśli ktoś chce dyskutować) można temat rozwinąć.

Ad 1. Prosimy o zrozumienie, że symbole, które dla Was są jednoznaczne i
"pozytywne" dla innych mogą być obraźliwe, a nawet prowokować do agresji
i przemocy przeciwko wam (barwy klubowe, HWDP, pacyfy dla skinów, itp. itd.)

Ad 2. Zrozumcie, że nie każdemu tak jak Wam da się sensownie i rozsądnie
wytłumaczyć, że koszulka np. z napisem "Jeb.ć Legię" jest niewłaściwa,
bo dla niego to wyraz indywidualności. Dodatkowo dyskusja na ten temat
może sie przeciągać w nieskończoność, bo temu trzeba tłumaczyć HWDP, tej
tipsy i odkryty brzuch, temu czachę, która kłóci sie z czachą u tego
itp. itd.

Jeśli ubiór nie jest jedynym Waszym sposobem wyrażania się, to na pewno
zrozumiecie...

Stalker, styknie tych argumentów, czy każdemu z osobna muszę tłumaczyć? :-)

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

230. Data: 2008-09-08 13:24:08

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> No bo widzisz wysłowić sie coś nie umiem. Dla mnie dredy mogą być
> nieodłączną częścią mojej artystycznej osobowości a dla kogoś mogą być
> bezwartościowe. I to w tym kontekście. Ubiór dodaje pewności siebie,
> pozwala podobać się sobie samemu, bardziej się lubić a wtedy nasze
> notowania (nie tylko kobiet) u innych ludzi rosną.

dokladnie. Caly czas pisze o tym samym. Jesli ktos ma malo do
zareprezentowania poza strojem, to tak tego stroju bedzie bronil.

>Przykład? Zabawne: od
> kiedy przestałam wciskać się w żakiety na rozmowy kwalifikacyjne dostaję
> robotę praktycznie od ręki.

tego skomentowac nie moge, bo nie znam charakteru rynku pracy w Polsce.

> Ale właśnie nie chodzi o żadną szopkę. Poza tym ja udowadniam koszulkę Z
> trupią czachą a nie BEZ ;)

aaa tak, pomerdalo mi sie. Z trupia czacha wiec ;)

> Myślę, że nie masz racji. Każdy kawałek jest ważny. A im bardziej własny
> tym bardziej IMHO trzeba uważać z kompromisami.

mysle, ze mam racje :)))) nie kazdy kawalek jest tak samo wazny.

no widze, dlatego taki flejmik ;)

i.

Czym dla ciebie
Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF