Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

261. Data: 2008-09-08 14:25:10

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" ...

> Teraz moje kochane dzieci w praktyce widzicie, że nie każdemu da się
> wytłumaczyć :-)

ROTFL
Ty już i tak masz przekichane.
:)))))

EwaSzy

262. Data: 2008-09-08 14:26:22

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Iwonka z Tobą się nie da gadać na ten temat, bo MUSISZ nosić fartuch i
> kropka. ;) Ale uwierz, że w różnych innych zawodach i miejscach da się
> nie chodzić w żakiecie i szpilkach jeśli człek nie ma na to ochoty.
> Zwłaszcza jeśli się nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem.

alez wierze Ci. Nawet sa takie zawody kiedy trzeba sie rozebrac!

> Laska taki zawod wybrałaś to masz tera i cierp ;)

cierpie strasznie, chlip, chlip, chlip....!

poczekam co Paulinka powie ;)

i.

263. Data: 2008-09-08 14:29:46

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Nie, nie i jeszcze raz nie. Masz w szkole mundurki, zapisane w statucie
> - ok. Są i kropka.

a jakie bylo Twoje zdanie na temat mundurkow kiedy flejmy sie toczyly na ich
temat??

i.

264. Data: 2008-09-08 14:31:14

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" ...

> Dla mnie jest jednak różnica między gołą dupą wyłażącą ze spodni a logiem
> zespołu na zakrytej klacie.

Zwrot kluczowy "dla mnie".

> Żeby było widać kolczyk musi mieć pół brzucha odsłonięte (nikt tu nie
> trąbił że chodzenie w bikini po szkole jest git) a jeżeli ma zasłonięty to
> faktycznie - co komu do tego?

Nie jest git? Nie po to córeczce kolczyki kupuję, żeby je pod bluzką
chowała! Jak śmiesz narzucać jej swoją wizję poprawnego ubioru, niszczysz
jej kreatywność każąc się stroić w cudze piórka. (dobrze zacytowałam?) :PP

> Dobrze godo dać jej wódki.

Ty wredna TY. Ja matka karmiąca jestem :(((((((((

EwaSzy

265. Data: 2008-09-08 14:32:04

Temat: Re: UbiĂłr szkolny, co moĹźna a czego nie? ;)
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> napisał(a):

> A gdzie to ja się chciałem podawać za sumienie Świata i Narodu? Czy muszę
> przy każdym akapicie pisać, że to "moje skromne zdanie" - zbyt wielu jak
> dla mnie.

bierz po prostu odpowiedzialnosc za swoje slowa. Bo odwaznie jest pisac
"zbyt wielu" opierajac sie tylko na swoim skromnym zdaniu...

i.

266. Data: 2008-09-08 14:35:40

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonko, ja pisze o niesmiałości, braku pewności siebie. A Ty o czym?
> Ludzie nieśmiali sa bezwartościowi?

ja pisze o osobowosci.
a skad takie pytanie?? niesmialosc nie musi sie przezwyciezac strojem. Nie
tedy droga.

> Też nie znam. Ale myślę że to dlatego że czułam się o wiele pewniej w
> dżinsach niż spocona w marynarce.

moze.

> Każdy jest wazny inaczej dla innych ludzi.

i warto u dzieci wyrabiac cechy inne niz przykladanie wartosci glownie do
stroju jako wyrazania indywidualnosci.
i.

267. Data: 2008-09-08 14:47:40

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"
> :) bedac na Hawajach widzialam jak przepieknie ocean zagial sie na
> horyzoncie- i juz mi sie zdawalo, ze widze tych silaczy co ziemie
> podtrzymuja na swoich barkach ;))

Słonie. 3. Na Żółwiu.

EwaSzy

268. Data: 2008-09-08 14:49:11

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wyrazić ale poprzeć. Dodać sobie pewności siebie. To ważne czasem.

znaczy ma cienka ta osobowosc....

i.

269. Data: 2008-09-08 14:52:06

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a"
> >
> Słonie. 3. Na Żółwiu.

spadaj. Ja tam facetow chcialam widziec.

i.

270. Data: 2008-09-08 14:53:46

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"

> spadaj. Ja tam facetow chcialam widziec.

Bęc.
To jakiś wymarły gatunek na Hawajach, faceci znaczy, że ich pod horyzontem
(mitologicznym) wypatrujesz?

EwaSzy

Czym dla ciebie
Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF