Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

391. Data: 2008-09-10 12:03:33

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ga8aat$pqn$3@nemesis.news.neostrada.pl...

> To w klimacie :-) :
> http://www.edziecko.pl/rodzice/1,79357,5676137,Czy_n
arzucasz_dziecku_wlasny_styl_zycia_.html

Przerażające, ale wyszło mi: "Jesteś mamą lub tatą, o jakich marzyło każde z nas
w wieku dojrzewania."

Qra

392. Data: 2008-09-10 12:36:07

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Przerażające, ale wyszło mi: "Jesteś mamą lub tatą, o jakich marzyło każde
z nas
| w wieku dojrzewania."

"Wygląda na to, że masz zdrowe podejście do odrębności swojego dziecka."
To pewnie dlatego że w 3 pytaniu najchętniej zaznaczyłabym wszystkie trzy
odpowiedzi ;)

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

393. Data: 2008-09-10 12:57:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To pewnie dlatego że w 3 pytaniu najchętniej zaznaczyłabym wszystkie trzy

A i tak większość pytań była tendencyjna

Qra

394. Data: 2008-09-10 13:25:48

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu pierun huka, tam pierun huka a *Qrczak* takie rzeczy duka:

> Przerażające, ale wyszło mi: "Jesteś mamą lub tatą, o jakich marzyło
> każde z nas w wieku dojrzewania."

Ło qrde... mnie też ;)

*gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

395. Data: 2008-09-10 15:29:00

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> Z czystej ciekawości - w jakich filmach bo ja nietelewizyjny jestem
raczej?
> pozdrawiam

"Zemsta frajerów" i zapewne reszta tego, jakże kształcącego, cyklu.

396. Data: 2008-09-10 15:58:28

Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-10 14:03, Qrczak napisał (a)::
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

arzucasz_dziecku_wlasny_styl_zycia_.html

> Przerażające, ale wyszło mi: "Jesteś mamą lub tatą, o jakich marzyło
> każde z nas w wieku dojrzewania."

Witam w klubie. Mi wyszło to samo. Telewizja, tfu gazeta kłamie.
MiT

397. Data: 2008-09-10 17:11:14

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MiT pisze:

> Witam w klubie. Mi wyszło to samo. Telewizja, tfu gazeta kłamie.
> MiT
No to i mnie dopiszcie :)
pozdrawiam
Ania

398. Data: 2008-09-10 18:16:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No to i mnie dopiszcie :)

Załóżmy sobie klub przerażonych rodziców :-)

Qra

399. Data: 2008-09-10 18:20:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Załóżmy sobie klub przerażonych rodziców :-)

Ale to sie da łatwo wyjaśnić zgodnie z logiką stosowaną:
Każdy kto pisze na grupie jest świetnym rodzicem :-)

Stalker, tez mi wyszło, że jestem wymarzony, ale ja o tym wiedziałem już
od dawna :-)

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

400. Data: 2008-09-10 18:30:42

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale to sie da łatwo wyjaśnić zgodnie z logiką stosowaną:
> Każdy kto pisze na grupie jest świetnym rodzicem :-)

Łoł, tak mi się błogo zrobiło :)
pozdrawiam
Ania

Czym dla ciebie