Re: Uciazliwa kandydoza

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Uciazliwa kandydoza
Date: Mon, 30 Jul 2007 14:37:42 +0200

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
news:f8hu7o$b6p$1@news2.task.gda.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomości news:f8htap$ac1$1@news.onet.pl...
>
> oczywiście, powtarzaj te kłamstwa zwłaszcza dermatofitom, może tak je tym
> zestresujesz, że popełnią samobójstwo albo się wyprowadzą...

Dermatofity na paznokciach raczej dostępu do tłuszczu nie mają
http://dermatofity.gu.ma/
Drożdże do swego rozwoju potrzebują CUKRU. Logiczne więc, że najlepiej
rozwijają się w organizmach żywionych dietą CUKROWĄ.
http://pozywka-candidy.gu.ma/

Jak wygląda Candida (wrażliwi - NIE OGLĄDAĆ!)
- http://www.gastrolab.net/ku02.htm

> bo twje myślenie najwyraźniej funkcjonuje w sposób opisany w pkt 3, co
> wciąż potwierdzasz...
> pomijając fakt, że to źródło nie jest jakąś wyczerpująca publikacją
> naukową na ten temat, to wyraźnie jest tam napisane, że jedną przyczyn
> może być "spożywanie żywnośći typu fast foods (hamburgery, hot dogi,
> pizza)", czyli żywności wybitnie tłustej

Nieee no... weź i nie DEM<O>NIZUJ... ;)
W najlepszym wypadku są one co najwyżej mieszanką węglowodanowo-tłuszczową,
ale nie można twierdzić, że są wybitnie tłuste, bo tłuszcz nie przekracza
ilości węglowodanów. Sprawdź sobie sam ilość węglowodanów, tłuszczu i
białka - i czego jest w każdej pizzy najwięcej.

http://www.nutritiondata.com/foods-02500000000000000
0000.html
np. włoska z kiełbasą:
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21eI.ht
ml

Hamburger:
http://www.nutritiondata.com/foods-hot%20dog00000000
0000000000000.html
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21kx.ht
ml

Wprawdzie 45-gramowy hot dog zawiera najwięcej tłuszczu trochę białka
i prawie wcale węglowodanów, ale jest to raptem nędzne 12 g tłuszczu,
za to aż 25 g wody, a do tego przecież jeszcze dochodzi pokaźna bułka.
W sumie więc taka buła z kiełbaską zawiera więcej węglowodanów niż
tłuszczu :) Ktoś Ci robi wodę (nomen omen) z mózgu... ;)
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c20Lb.ht
ml

> medycyna konwencjonalna tym się różni od propagowanych przez ciebie
> bredni, że opiera swoją wiedzę na badaniach naukowych i naukach
> empirycznych, a nie na przeszukiwaniu internetu ze szczególnym
> uwzględnieniem pseudomedycznych teorii różnych oszołomów
>
> powodzenia krysiu w tłumaczeniu dermatofitom i candidzie, że one nie
> lubią tłuszczu choć go lubią...

1. Moja własna historia z wyleczonymi zatokami dietą optymalną pokazuje,
że jednak diety niskowęglowodanowej wysokotłuszczowej nie lubią. Przez
kilka lat chorowałam na przewlekłe zapalenie zatok i właśnie miałam taki
biały kożuch na błonie śluzowej górnej części gardła.
Candida do rozwoju potrzebuje wilgoci, cukru i białka, ale nie tłuszczu
http://pozywka-candidy.gu.ma/

I jeszcze jeden cytat:
"Rozwojowi grzybicy sprzyjają: niektóre lekarstwa, ( leki immunosupresyjne,
sterydy , pigułki antykoncepcyjne oraz antybiotyki), również jedzenie mięsa
często "nafaszerowanego" antybiotykami, dieta bogata w cukier,
niepełnowartościowa, oczyszczona żywność, które są doskonałą pożywką dla
Candidy powodują ich jeszcze szybszy wzrost.
Ale trwałe efekty może przynieść tylko likwidacja drożdżaków przy pomocy
znanych od wieków metod, czyli zastosowania ziół niszczących te pasożyty,
równocześnie z dieta bogatą w błonnik, z jak najmniejszą ilością cukru i
węglowodanów."
http://www.grzybica.com.pl/grzybica/grzybica/wszystk
o_o_grzybicy.htm
http://candida-albicans.gu.ma/

- Czyli znowu nikt nie oskarża tłuszczu o tak niecne działanie.
Najwyraźniej jest to Twój wymysł skażony antytłuszczową propagandą.

A jeśli jesteś taki "merytoryczny" to po prostu poprzyj swoją teorię
jakimś linkiem zamiast seryjnie mnie OCENIAĆ.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec