Uciazliwa kandydoza

21. Data: 2007-07-29 18:03:50

Temat: Re: Uciazliwa kandydoza
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
news:f8idae$tiu$1@news.dialog.net.pl...

> Wracając do wątku Candida. Polecam przejrzenie
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=30155 forum o Candida,
> i trochę blada informacja o tymże
> http://www.przyjaciolka.pl/index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=510&Itemid=41

Z tego linka podoba mi się jeden z prostych sposobów na grzybka
- NATŁUSZCZANIE chorej skóry głowy OLIWĄ (z olejkiem rozmarynowym)
- chyba w ramach dokarmiania grzybka... 8) ;>

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

22. Data: 2007-07-29 19:52:02

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusjacjh bo nie przepadam za obrzucaniem się gównami bez treści
> merytorycznej.
> Pana opinia:" ...medycyna konwencjonalna tym się różni od propagowanych przez
> ciebie bredni"...w odpowiedzi na post kobiety jest jednak już poniżej
> wszelkich krytyk. Obraża pan kobietę i miliony ludzi stosujących Żywienie
> Optymalne .
> Zgadzam się w całości z opiniami Pani Krystyny.
> Smutne jest jeśli reprezentuje pan środowisko medyczne. W przypadku choroby
> nie chciałbym być przez pana leczony. Nawet w zagrożeniu życia.

Szanowny Panie
Nie obraziłem w tym wątku ani w żadnym innym Krystyny, bo nie powiedziałem
żadnego złego słowa pod jej adresem, wyraziłem tylko swoją ocenę tego co
propaguje Krystyna, czyli DO - po zapoznaniu się z tą dietą i leżącą u jej
podstaw teorią uważam, że są to BREDNIE (<<bzdury, niedorzeczności>> zgodnie z
normatywnym Słownikiem Języka Polskiego). W Polsce panuje wolność słowa i każdy
ma prawo do wyrażania swoich poglądów, a w tym przypadku nie naruszają one
wolności Krystyny, bo ani jej nie wyzywam ani też od ust niczego tłustego siłą
nie odbieram. :P
Sądzę, że to raczej Pan mnie obraża nazywając moje wypowiedzi "gównami" - ja
takiego języka nie używam...

23. Data: 2007-07-29 20:10:08

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Drogi DEM<>N", nie ucz ojca dzieci robic, tylko sprobuj powazniej poglebic
> swoja
> wiedze o dietetyce, zanim zaczniesz chorym ludziom zalecac diety w celach
> leczniczych.

e-e, zaleciłem fluconazole i wizytę u lekarza, a dieta to w tym wypadku tylko
profilaktyka sprzyjająca pozbyciu się infekcji i uniknięciu jej powrotu... ale
prawdopodobnie abstynencja + brak słodyczy + brak drożdży wystarczy, żeby sobie
poradzić z prawie każdą kandydozą potraktowaną fluconazolem

PS
1. błonnik jest w dużej ilości prawie w każdym warzywie, dla pewności możesz
sobie jeść otręby, które są co najmniej 80% błonnikiem
2. probiotyk w kapsułce jest dlatego dobry, że przechodzi przez barierę ochronną
soków żołądkowych, gdy tymczasem jogurty, kefiry, kiszonkki itp. są w pewnym
stopniu (mniejszym lub większym - to zależy od konkretnego organizmu)
"wyjaławiane"

24. Data: 2007-07-29 22:17:21

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zgodnie z normatywnym Słownikiem Języka Polskiego). W Polsce panuje
> wolność słowa i każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów, a w tym

Drogi panie.Uważam pana wypowiedzi za BREDNIE. Inaczej mówiąc uważam pana
wypowiedzi za bzdury i niedorzeczność.
Myślę, że zrozumie pan, iż korzystam z wolności słowa i prawo zezwala mi na
takie opinie i mi wybaczy wolne myśli.

To o czym pisałem wcześniej o obrzucaniu sie epitetami to jest właśnie to.
Niczemu to nie służy.
Dziwię się, że tyle nieuzasadnionej nienawiści u niektórych w zetknięciu z
informacjami o Żywieniu Optymalnym.
Mam nadzieję, że to nie jest wściekłość spowodowana tym, że przeciętny
optymalny prawie nie choruje - tym samym nie jest uzależniony od lekarzy.
Bynajmniej tak jest od lat w moim przypadku.
Czy nie zastanawiał się pan nigdy dlaczego eskimosi żywiący się głównie
mięsem nie umierali w dzieciństwie na straszliwe Candidozy? Biedni nie jedli
jabłuszek, marchewki i szpinaku!. Ba! Nie umierali z zapchanymi od
zjedzonego cholesterolu tętnicami.Ba! Nie umierali z powodu zakwaszonego
organizmu od mięsa i tłuszczu....
Nie oczekuję komentarza do powyższego, bo zdaję sobie sprawę, że komentarzem
może być tylko odrzucenie epitetów...
Na tej grupie ludzi którzy próbują cokolwiek spytać o DO obrzuca się
epitetami i nie oczekuję tutaj sensownej dyskusji...

Robol

25. Data: 2007-07-30 12:37:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomości news:f8htap$ac1$1@news.onet.pl...
>
> oczywiście, powtarzaj te kłamstwa zwłaszcza dermatofitom, może tak je tym
> zestresujesz, że popełnią samobójstwo albo się wyprowadzą...

Dermatofity na paznokciach raczej dostępu do tłuszczu nie mają
http://dermatofity.gu.ma/
Drożdże do swego rozwoju potrzebują CUKRU. Logiczne więc, że najlepiej
rozwijają się w organizmach żywionych dietą CUKROWĄ.
http://pozywka-candidy.gu.ma/

Jak wygląda Candida (wrażliwi - NIE OGLĄDAĆ!)
- http://www.gastrolab.net/ku02.htm

> bo twje myślenie najwyraźniej funkcjonuje w sposób opisany w pkt 3, co
> wciąż potwierdzasz...
> pomijając fakt, że to źródło nie jest jakąś wyczerpująca publikacją
> naukową na ten temat, to wyraźnie jest tam napisane, że jedną przyczyn
> może być "spożywanie żywnośći typu fast foods (hamburgery, hot dogi,
> pizza)", czyli żywności wybitnie tłustej

Nieee no... weź i nie DEM<O>NIZUJ... ;)
W najlepszym wypadku są one co najwyżej mieszanką węglowodanowo-tłuszczową,
ale nie można twierdzić, że są wybitnie tłuste, bo tłuszcz nie przekracza
ilości węglowodanów. Sprawdź sobie sam ilość węglowodanów, tłuszczu i
białka - i czego jest w każdej pizzy najwięcej.

http://www.nutritiondata.com/foods-02500000000000000
0000.html
np. włoska z kiełbasą:
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21eI.ht
ml

Hamburger:
http://www.nutritiondata.com/foods-hot%20dog00000000
0000000000000.html
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21kx.ht
ml

Wprawdzie 45-gramowy hot dog zawiera najwięcej tłuszczu trochę białka
i prawie wcale węglowodanów, ale jest to raptem nędzne 12 g tłuszczu,
za to aż 25 g wody, a do tego przecież jeszcze dochodzi pokaźna bułka.
W sumie więc taka buła z kiełbaską zawiera więcej węglowodanów niż
tłuszczu :) Ktoś Ci robi wodę (nomen omen) z mózgu... ;)
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c20Lb.ht
ml

> medycyna konwencjonalna tym się różni od propagowanych przez ciebie
> bredni, że opiera swoją wiedzę na badaniach naukowych i naukach
> empirycznych, a nie na przeszukiwaniu internetu ze szczególnym
> uwzględnieniem pseudomedycznych teorii różnych oszołomów
>
> powodzenia krysiu w tłumaczeniu dermatofitom i candidzie, że one nie
> lubią tłuszczu choć go lubią...

1. Moja własna historia z wyleczonymi zatokami dietą optymalną pokazuje,
że jednak diety niskowęglowodanowej wysokotłuszczowej nie lubią. Przez
kilka lat chorowałam na przewlekłe zapalenie zatok i właśnie miałam taki
biały kożuch na błonie śluzowej górnej części gardła.
Candida do rozwoju potrzebuje wilgoci, cukru i białka, ale nie tłuszczu
http://pozywka-candidy.gu.ma/

I jeszcze jeden cytat:
"Rozwojowi grzybicy sprzyjają: niektóre lekarstwa, ( leki immunosupresyjne,
sterydy , pigułki antykoncepcyjne oraz antybiotyki), również jedzenie mięsa
często "nafaszerowanego" antybiotykami, dieta bogata w cukier,
niepełnowartościowa, oczyszczona żywność, które są doskonałą pożywką dla
Candidy powodują ich jeszcze szybszy wzrost.
Ale trwałe efekty może przynieść tylko likwidacja drożdżaków przy pomocy
znanych od wieków metod, czyli zastosowania ziół niszczących te pasożyty,
równocześnie z dieta bogatą w błonnik, z jak najmniejszą ilością cukru i
węglowodanów."
http://www.grzybica.com.pl/grzybica/grzybica/wszystk
o_o_grzybicy.htm
http://candida-albicans.gu.ma/

- Czyli znowu nikt nie oskarża tłuszczu o tak niecne działanie.
Najwyraźniej jest to Twój wymysł skażony antytłuszczową propagandą.

A jeśli jesteś taki "merytoryczny" to po prostu poprzyj swoją teorię
jakimś linkiem zamiast seryjnie mnie OCENIAĆ.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

26. Data: 2007-08-01 00:17:26

Od: "iks" <a...@8...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Drożdże do swego rozwoju potrzebują CUKRU. Logiczne więc, że najlepiej
> rozwijają się w organizmach żywionych dietą CUKROWĄ.

no wogóle, zwłaszcza tam pod płytką skąd rodzi się infekcja...
za to do cukrów mają ogromy dostęp... (?)
generalnie jest prosta sprawa: tłuszcz dermatofitom krzydy nie robi, wręcz
przeciwnie, no chybaże zostanie zatruty (taką zazwyczaj mają postać leki
zewnętrzne na grzybice)

> ale nie można twierdzić, że są wybitnie tłuste, bo tłuszcz nie przekracza
> ilości węglowodanów. Sprawdź sobie sam ilość węglowodanów, tłuszczu i
> białka - i czego jest w każdej pizzy najwięcej.

aha, bo jak w czymś jest dużo tłuszczu i dużo innego składnika, to od razu tego
tłuszczu robi się jakby mniej - logika na posiomie 3, 4 latka...!?
fastfood ZA DUŻO i tłuszczu i węglowodanów

> [...]
> W sumie więc taka buła z kiełbaską zawiera więcej węglowodanów niż
> tłuszczu :) Ktoś Ci robi wodę (nomen omen) z mózgu... ;)

tłuszcz w ilości 1/4 jakiegoś produktu to malutko... tak krystyno, to ty właśnie
próbujesz mi i czytelnikom robić wodę z mózgu, ale niestety ja do swojego mózgu
nie nawtłaczałem sobie tłuszczu DO i dlatego zapewne potrafię krytycznie
myśleć...

> A jeśli jesteś taki "merytoryczny" to po prostu poprzyj swoją teorię
> jakimś linkiem zamiast seryjnie mnie OCENIAĆ.

mogę ci podać namiary do instytutów mikrobilogii, zresztą, sama je znajdziesz -
zapytaj czy dermatofity lubią tłuszcz i czy tłusta dieta sprzyja candidzie

27. Data: 2007-08-01 11:45:40

Od: "DEM<>N" <5...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cholesterolu tętnicami.Ba! Nie umierali z powodu zakwaszonego organizmu od

1. skąd pan wie od czego umierają eskimosi? poprosze jakieś naukowe źródła
(sekcje zwłok, badania, dane umocowanych organizacji, instytucji itp., bo wydaje
mi się kłamie pan albo zmyśla, nie mając żadnej wiarygodnej wiedzy na ten
temat...
2. podstawą diety eskimosów są ryby i tłuszcze NIENASYCONE, a nie te szkodliwe
które propaguje jako - o zgrozo! - lecznicze DO, natomiast obecnie nawet
eskimosi
mają już stosunkowo łatwy dostęp do żywności przetworzonej
3. Polacy to nie eskimosi, żyjemy w innej strefie klimatycznej, znacznie
cieplejszej i mamy inne zapotrzebowanie żywieniowe, więc po co mamy się obżerać
tłuszczem - ekimos go spali, a Polak...?

> Na tej grupie ludzi którzy próbują cokolwiek spytać o DO obrzuca się epitetami
> i nie oczekuję tutaj sensownej dyskusji...

proszę pana, to że wg mnie DO to głupoty i brednie, nie znaczy, że wyzywam i
obrażam ludzi, głupota pozostaje głupotą choćby nie wiem jak ta prawda była dla
kogoś przykra... papierosy też można palić mimoże są szkodliwe (a szkoda) i
mimo że palenie to głupota, tak samo upajanie się alkoholem... zapewne niejeden
alkoholik ubzdurał sobie, że pijąc poprawia swoje zdrowie...

żółtaczka "B"
przeglądy dentystyczne
Nieostre widzenie po oparzeniu oka laserem
Dr Budwig.
Rzucenie palenia i co dalej?