Re: Ugryzienie przez psa a odszkodowanie

From: "Ann" <b...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Ugryzienie przez psa a odszkodowanie
Date: Fri, 5 Aug 2005 23:36:05 +0200

Użytkownik "Forr" <f...@i...tozbedne.pl> napisał w wiadomości
news:dcu9k3$kkd$1@opal.icpnet.pl...
> Na poczatek warto zrobic zalozenie, ze Twoja corka w zaden sposob nie
> przyczynila sie i zrobila wszystko aby uniknac pogryzienia.
> Trzeba to moc i umiec wykazac aby dowiesc, ze odpowiedzialnosc spoczywa
> na wlascicielu psa.

Nie bardzo to jakos rozumiem.. Jesli pies byl puszczony wolno, bez smyczy i
kaganca, a corka go nie prowokowala, to wina jak dla mnie jest jasna. Co
znaczy "zrobila wszystko aby uniknac pogryzienia"? Niby co moze zrobic
dziecko w sytuacji kiedy gryzie je pies? A gdzie byl wlasciciel psa?? Nie
wiemy jaka byla sytuacja, ale mimo wszystko dziwnie to napisales..
Podejrzewam jednak ze pies nie mial kaganca skoro pogryzl. Wiec wlasciciel
nie dopelnil obowiazku.

Pozdrawiam
Ann