Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?

Data: 2010-03-18 12:16:25
Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
Od: kaszpir <k...@t...pl>

Kurcze wynika że pośrednicy robią łaskę swojemu klientowi który zlecił
im sprzedaż swojej nieruchomości za którą obsługę zapłaci naprawdę
duuużą kasę , bo prowizja wynosząca od kilku do kilkudziesieciu
tysięcy złotych ...

Po prostu pośrednicy to zwykli naciągacze którzy chcą orżnąć na kasę
obie strony i tak naprawdę nie interesują się interesem sprzedawcy a
jedynie swoim ...

Sam będę sprzedawał niedługo swoje mieszkanie.

Wiem że na pewno nie wystawię go w żadnej agencji , a jak już to na
warunkach mi pasujących (jak znajdą sami klienta to odpalę im
prowizję), ale jak ja sam znajdę to oczywiście o prowizji mogą
pomarzyć ...

Umieścić ogłoszenie na otodom anonse nie jest problemem i nie
kosztuje jakiś gigantycznych pieniędzy , na pewno nie jest warte
płacenia "pośrednikowi" który ma w dupie sprzedawcę kilku-nastu
tysięcy złotych ...
Pośrednikowi który sam zniechęca potencjalnych klientów ...

Mnie tak zniechęcił że odechciało mi się korzystać z agencji ...

Pośrednicy za swoją robotę i tak pobierają nieadekwatne do
poniesionych kosztów pieniądze.

Po prostu w dupach im się poprzewracało ...