Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.

Data: 2013-04-16 15:26:05
Temat: Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Od: glob <r...@g...com>

wiadomościnews:kkjahn$ujf$1@node1.news.atman.pl...

> Użytkownik "kali"  napisał w wiadomości grup

> od kiedy nie ma Turyńskiego (JeT-a) to na fizykę
> mało zaglądam -  więc  pewnie masz rację - że mało znam
> :))))
>
> wcale mi to nie przeszkadza - jednak skoro
> rzucasz piłkę ( prowokacje) w scianę ( filozofię)
> to  powrót odbitej piłki (odpowiedź)  nie powinna
> (rzucającego - Bartka) dziwić.
>
> A tak prywatnie nic nie ma do fizyków a Bartka
> w szczególności - mają swoją piaskownice
> to niech się w niej bawią tak jak potrafią :))))
>
> pozdrawiam

Co to głupki ma wspólnego z fizyką, co autor postu napisał?
Ma dużo wspólnego z psychopatią, gdzie mózg psychopaty ma poważne
uszkodzenia ciała migdałowatego i tym samym psychopata jak ciebie albo
jego gwałci czy morduje, nie odczywa emocji, a twoje emocje
doprowadzają go do szału, bo nie rozpoznaje i nie rozumie zupełnie
reakcji emocjonalnych cierpiących ofiar.
Nie rozpoznaje cierpienia, bólu jaki zadaje, bo nie widzi tych
emocji i tym samym mamy takiego Fritha co córkę w piwnicy latami
gwałcił i niedostrzegał jak strasznie cierpi.