Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.

41. Data: 2013-04-17 07:06:48

Temat: Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:kkjahn$ujf$1@node1.news.atman.pl...

> Wypieranie emocji powoduje histerie i opętanie emocjonalne, im więcej
> wypierasz tym szybciej wybuchniesz w sposób niekontrolowany.

Tak właśnie reagujesz. :)))

Władek Tarnawski
LeoTar

42. Data: 2013-04-17 07:10:24

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 17:04, glob pisze:

> To emocje dają obraz rzeczywistości, im bardziej ktoś ubogii w emocje,
> tym zimniejszy morderca i zboczeniec bo ma ogranczony obraz
> rzeczywistości.

Mylisz się. Umysł wyzwolony jest otwarty na wszystko, gdyz działa bez
ograniczeń.

Władek Tarnawski
LeoTar

43. Data: 2013-04-17 10:08:49

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2013 16:58, glob pisze:

> Wypieranie emocji powoduje histerie i opętanie emocjonalne, im więcej
> wypierasz tym szybciej wybuchniesz w sposób niekontrolowany.

Karmisz jebniętego trolla (LeoTar to jeden z "klasycznych" trolli, z
epoki "słynnego" Expierda) i zaśmiecasz crosspostem grupę o FIZYCE.

PRZESTAŃ!

44. Data: 2013-04-17 10:11:40

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2013 17:04, glob pisze:

> To emocje dają obraz rzeczywistości,

1. brednie
2. won z fizyki

45. Data: 2013-04-17 10:26:16

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 00:34, LeoTar pisze:

> Człowiek Świadomy będzie żył wiecznie.

Niestety nie - sztuczne ograniczenie długości wegetacji wprowadzone
przez Stwórcę na dzień dzisiejszy wyklucza nieśmiertelność. Różne
stymulacje przedłużające na krotki okres długość wegetacji nic w tej
kwestii nie zmieniają - nadal jesteśmy tworami zaprogramowanymi.

> I mamy to co mamy. :)))

Najlepiej by było wcale nie wychowywać - niech sie uczą na błędach
własnych, a już na pewno nie posyłać do ogłupiających szkół.

46. Data: 2013-04-17 10:26:43

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 19:19, glob pisze:

> On chce jebać dzieci.

E tam... bez przesady..

47. Data: 2013-04-17 10:27:27

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 00:49, glob pisze:
> W rozdziale XXV Kodeksu karnego, zatytułowanym: "Przestępstwa
> przeciwko wolności seksualnej i obyczajności" znajduje się: Art. 200.
> § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania płciowego
> lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania
> takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat
> 10. § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z
> udziałem takiej osoby.

Ale tak właściwie to o co chodzi? W poczuciu sprawiedliwości powołujesz
się na obowiązujące prawo? Na prawo gdzie 99% ludności nie ma wpływu na
jego stanowienie?

48. Data: 2013-04-17 10:28:21

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 17:46, Ikselka pisze:

> Myslisz, że choroba filipińska to taka droga Kwacha do wyzwolenia i
> doskonalenia umysłu?
> 333-]

Drobny człowieczek bez zasad.. Uosabiający to w człowieku najgorsze,
mocno wątpię żeby on kiedykolwiek jakąś doskonałość osiągnął..

49. Data: 2013-04-17 10:33:31

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 10:08, Andrzej Lawa pisze:

> Karmisz jebniętego trolla (LeoTar to jeden z "klasycznych" trolli, z
> epoki "słynnego" Expierda) i zaśmiecasz crosspostem grupę o FIZYCE.
>
> PRZESTAŃ!

Jeb*ty nie jeb*nięty - gdzie jak w necie można pogadać na tematy o
których w realu nawet się nie myśli? Oczywiście z tym niepotrzebnym
crossowaniem na fizykę masz rację.

50. Data: 2013-04-17 11:06:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 10:28:21 +0200, Trybun napisał(a):

> Drobny człowieczek bez zasad.. Uosabiający to w człowieku najgorsze,
> mocno wątpię żeby on kiedykolwiek jakąś doskonałość osiągnął..

Czy nie zauważasz tonu mojej wypowiedzi? Oczywiście, że to przykład
degrengolady, zwykły pijaczek.
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

Tradycyjna prostytucja
Toniemy w nienawiści, z przyzwyczajenia przestajemy ją dostrzegać.
Bez okazji.
Terroryzm
Przeciw poezji