Re: ,,Upadek" wiary w Polsce.

Data: 2018-06-26 04:32:24
Temat: Re: ,,Upadek" wiary w Polsce.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

<j...@o...pl> wrote in message
news:fc2d65a7-fb48-4a01-ac7d-b805438b290a@googlegrou
ps.com...
> w augustowie przystepuje, i przystepowalo, do komunii okolo 90-ciu
> procent.
> ja malo kiedy w tych procentach bylem, jestem.
>
> u nas, zeby zajac miejsce siedzace, trzeba byc z okolo 15 minut wczesniej,
> choc mozna nawet pozniej troszeczke; zarowno ja, jak i ludzie sa
> wyrozumiali.
> to tylko tak pisze, dla czasow pozniej.

Im więcej ludzi idzie do komunii tym więcej ludzi którzy nie chcą lub
nie potrzebują iść też pójdzie, aby się nie wyróżniać...
Spróbuj np. nie pójść do komunii w małej miejscowości, gdzie
wszyscy się znają, to Cię palcami będą potem wytykać jako niewiernego.
Peer pressure, ludzie ulegają presji społecznej - nie ma to żadnego
związku z wewnętrznymi potrzebami ducha...