Upał.

1. Data: 2017-07-31 18:14:23

Temat: Upał.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leżę. Ledwo grzanki czosnkowe zrobiłam, z jogurtem i pomidorem. Się nie da.

2. Data: 2017-07-31 18:23:01

Temat: Re: Upał.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leżę. Ledwo grzanki czosnkowe zrobiłam, z jogurtem i pomidorem. Się nie
> da.

Co się nie da?
To zjedz lody.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-07-31 18:49:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 18:23 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> Co się nie da?
> To zjedz lody.

Chłodniki:

http://gotowanie.onet.pl/galerie/chlodniki-idealne-n
a-lato-garsc-smacznych-propozycji-od-ewy-wachowicz,3
149,obraz,6.html

A jeśli sama praca nad przygotowaniem doskwiera, to polecam chłodniki ze
świeżych owoców i choćby kwaśnego mleka domowej roboty. Teraz jest moda na
własne kiszonki/kwaszonki, u mnie kwaśne mleko jest praktycznie zawsze w
lodówce.

--
Trefniś

4. Data: 2017-07-31 18:53:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> własne kiszonki/kwaszonki, u mnie kwaśne mleko jest praktycznie zawsze w

34 stopnie w cieniu. Nawet przygotowanie chłodnika mnie dziś przerosło :-/

5. Data: 2017-07-31 18:55:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Co się nie da?

ŻYĆ :-)

> To zjedz lody.

Dopiero co miałam po-lodowe zapalenie ucha. Na lody mam obecnie szlaban ?

6. Data: 2017-07-31 22:48:56

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-31 o 18:53, XL pisze:

> 34 stopnie w cieniu. Nawet przygotowanie chłodnika mnie dziś przerosło :-/

Ale grzanki to był świetny pomysł w upał.

7. Data: 2017-07-31 23:09:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef pisze:

> Ale grzanki to był świetny pomysł w upał.

Jajka sadzone. Na masce samochodu na przykład. A jak ktoś się brzydzi,
może postaiwć na ulicy patelnię.

Jarek

PS
U mnie temperatury umiarkowane. W tej chwili w kuchni 22,5 stopnia.
Na gumnie 20,2, a w dzień było tam coś koło 26. Tyle że my tu na
patriotyczne wezwania ministra Szyszki Jana nieczuli (znamy sąsiada,
znamy, od lat wimy co za jeden).

--
O, cóż jest piękniejszego niż wysokie drzewa,
W brązie zachodu kute wieczornym promieniem,

8. Data: 2017-07-31 23:49:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Ale grzanki to był świetny pomysł w upał.

Jakoś ostygły.

9. Data: 2017-08-01 11:46:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Ale grzanki to był świetny pomysł w upał.

W upały piję także gorącą, mocną herbatę. Świetnie działa.
http://www.focus.pl/czlowiek/jak-przezyc-upaly-najle
pszy-dlugi-rekaw-i-goraca-herbata-11666

10. Data: 2017-08-01 14:14:45

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-01 o 11:46, XL pisze:

> W upały piję także gorącą, mocną herbatę. Świetnie działa.
> http://www.focus.pl/czlowiek/jak-przezyc-upaly-najle
pszy-dlugi-rekaw-i-goraca-herbata-11666

jeszcze lepsza pita "na prikusok" ale skąd wziąć cukier w głowach?
Podobno cukier w kostkach to już nie to...

pozdr
Stefan

Kiszenie
Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga