Uroczysta kolacja dla rodziców

11. Data: 2006-10-25 21:08:21

Temat: Re: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Lis" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ehojou$s1i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dla ciekawskich podaje:
> Autor - Grażyna Koba
> Wydawnictwo - MiGra
> Nazwa - technologia informacyjna dla szkoł ponadgimnazjalnych
> Strona 63 zadanie 2
> Pozdrowienia :)

Dzieki bardzo. Bo cholery mozna bylo dostac.

Pozdrawiam

Kri Z

12. Data: 2006-10-25 21:11:50

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Lis" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

Co do topica -> wyjsc z domu i dac spokoj "starym" ;) - tanie i latwe
;) ------------------> do powrotu

Kri Z

13. Data: 2006-10-25 21:22:13

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Autor - Grażyna Koba
> Wydawnictwo - MiGra
> Nazwa - technologia informacyjna dla szkoł ponadgimnazjalnych

Wiadomo juz komu usmiechnietemu mozna dziekowac, na stronie tez adres do
autorytetu - http://www.migra.pl/?szk=4&m=20

Kri Z

14. Data: 2006-10-25 21:28:12

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

..'ps' - czy sprawa tego ekspresu jest nadal aktualna ?

15. Data: 2006-10-25 23:34:02

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Lis" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Dla ciekawskich podaje:
> Autor - Grażyna Koba

"Od piętnastu lat zajmuje się edukacją informatyczną, aktywnie uczestnicząc
w pracach nad jej rozwojem w Polsce....Dla wielu nauczycieli jest
autorytetem z dydaktyki informatyki." (źródło
http://www.migra.pl/?szk=4&m=20)

Czyli że możemy się spodziewać jeszcze wielu postów pt. kolacja dla
rodziców...

--
Nika
Pisz tutaj

16. Data: 2006-10-26 00:49:32

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> ..'ps' - czy sprawa tego ekspresu jest nadal aktualna ?
Az wstyd odpowiadac :( Okazalo sie ze zona juz tesciom wydal :( (Sorry za
zamieszanie)

Kri Z

17. Data: 2006-10-26 06:26:17

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Michal Lis" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Wiadomo juz komu usmiechnietemu mozna dziekowac, na stronie tez adres do
> autorytetu - http://www.migra.pl/?szk=4&m=20

napisałam do babiszona, co o niej myślę.

h.

18. Data: 2006-10-26 06:41:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps wrote:
> Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> A czemu nie "kolacja"?
>
> Rozbawiony prostym rozwiazaniem "problemu nauczyciela". Nie ma podstaw do
> twierdzienia, ze przez Niego cos sie stalo - wina lezy po stronie autorow
> podrecznika...

No nie zupełnie. To nauczyciel prowadzi zajęcia i poleca ćwiczenia do
wykonania. Jeśli ćwiczenie z książki jest błędne, to powinien albo go
nie zadawać albo poprawić, czyli wysłać dzieciaki na grupę testową.

Pozdrawiam
Bea

19. Data: 2006-10-26 06:46:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> wykonania. Jeśli ćwiczenie z książki jest błędne, to powinien albo go nie
> zadawać albo poprawić, czyli wysłać dzieciaki na grupę testową.

Witam!

A mnie to nie bulwersuje - dziewczyny w większości, a często i chłopcy
nauczą się zaglądać do kuchni - to są wasi czytelnicy, oglądacze, nabywcy i
konsumenci.
Ktoś dla was (beze mnie skoro jestem traktowany jak ci młodzi - pochlebia to
mi) właściwie bezcenny, to może wasze synowe i wasi zięciowie...

20. Data: 2006-10-26 06:51:31

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Lis wrote:

> Sorry wszystkim, żę tu troszkę sapomowałem. Moim zdaniem jednak to winna
> podręcznika w którym zadanie było by znaleść grupę dyskusujną o tej tematyce
> i zadać to pytanie :)

Moje szczere gratulacje. Jesteś chyba pierwszym uczniem, z tych którzy
nas od kilku tygodni zasypują spamem, który wykazał odrobinę inicjatywy
i inteligencji i zaintereseowałsię tym co sie dzieje z jego mailem
wysłanym na grupę. I w dodatku przeprosiłeś. Rewelacja. Spokojnie
mógłbyś się zamienić miejscami ze swoim nauczycielem, bo zdaje się wiesz
więcej od niego.

Pozdrawiam
Bea

dla wielbicieli cynamonu
dostałe odpowiedz
GOFRY
Uroczysta kolacja
Nóż do filetowania - co wybrać do 200,- pln???