Re: Urzadzenia w lazience

Data: 2005-01-04 09:28:55
Temat: Re: Urzadzenia w lazience
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl>

Sun, 2 Jan 2005 18:40:00 +0100, na pl.rec.dom, pluton_ napisał(a):

> Witam,
>
> Co sie instaluje w luksusowej lazience ?
>
> Z tego co sobie przypominam, to
> w zwyklej lazience mamy:
>
> a) wanna
> b) prysznic (kabina)
> c) sedes
> d) bidet
> e) umywalka

Pokaz mi zwykla przecietna lazienke gdzie to wszystko jest... wanna owszem,
ale mniej czesciej wanna i osobno kabina prysnicowa (bo to juz bedzie
niezly luksus dla niektorych), sedes? a na golej porcelanie chcesz
siedziec? bidet jest jeszcze synonimem luksusowej lazienki, mysle ze nie
raczej spotkasz tego czegos w zwyklej lazience, a ja osobiscie znam ludzi
co nie wiedza co to jest, a jak juz ise dowiedza co to, to sie pukaja w
glowe po cholere to miec! umywalka zazwyczaj jest, ale spotkalem sie ze
zwyklymi lazienkami gdzie byla tylko wanna z bateria... naprawde bardzo
elastyczne jest pojecie zwyklej i luksusowej lazienki...