Ustawienia Hellingera

61. Data: 2017-05-16 14:26:07

Temat: Re: Ustawienia Hellingera
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 12:59, Chiron pisze:
> [...]
> wielu opowieści jego znajomych) był blisko związany z magią, którą
> sterował swoją karierą. Jeden z jego pierwszych filmów- który podbił
> świat- epatuje wprost satanizmem. Szatan oczywiście dał mu to, o co
> prosił- ale wziął sobie zapłatę za swoje usługi. Jako poborcy
> podatkowego użył niejakiego Karola Mansona- swojego wiernego sługę. Jak
> pokazało życie tego wielkiego reżysera- za wszystko płacił swojemu
> protektorowi. Jak uważasz- warto mu było? Chciałbyś takie życie?
> Fakt, facet wciąż żyje. Może znów coś ciemnego nakręci? Kto wie.

To jakaś kampania reklamowa wydawnictwa sprzedającego horrory?
Może do pociągu ktoś kupi, jakiś mało wymagający czytelnik. Temat
oklepany i chyba niedawno jakiś paradokument o tym leciał na Discovery
czy czymś takim.
Nie szkoda kasy na reklamę na grupach dyskusyjnych? Lepiej jakiś plakat
na dworcowym kiosku powiesić, przynajmniej trafi do grupy docelowej.
Ktoś kupi napój, fajki, zobaczy plakat, to przy okazji weźmie coś do
czytania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2017-05-16 14:57:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> [...]
> dworcowym kiosku powiesić, przynajmniej trafi do grupy docelowej. Ktoś
> kupi napój, fajki, zobaczy plakat, to przy okazji weźmie coś do czytania.

Dziękuje, to miłe z twojej strony, Piotrze

--
Chiron

63. Data: 2017-05-16 16:24:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

======

> [...]
> opowieści jego znajomych) był blisko związany z magią, którą sterował swoją
> karierą. Jeden z jego pierwszych filmów- który podbił świat- epatuje wprost
> satanizmem. Szatan oczywiście dał mu to, o co prosił- ale wziął sobie
> zapłatę za swoje usługi. Jako poborcy podatkowego użył niejakiego Karola
> Mansona- swojego wiernego sługę. Jak pokazało życie tego wielkiego reżysera-
> za wszystko płacił swojemu protektorowi. Jak uważasz- warto mu było?
> Chciałbyś takie życie?
> Fakt, facet wciąż żyje. Może znów coś ciemnego nakręci? Kto wie.

Skoro już jesteśmy szczerzy, to dzięki mojej modlitwie ten facet uniknął
więzienia. "Piraci" go uratowali.

64. Data: 2017-05-16 16:35:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:24:53 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Skoro już jesteśmy szczerzy, to dzięki mojej modlitwie ten facet uniknął
> więzienia. "Piraci" go uratowali.

PS. Autentycznie - mogę dać Tobie link do usenetu, gdzie wezwałem buddystów
na grupie ej do międzynarodowej do modlitwy za tego faceta. Drugi raz
zrobiłem to za Assange'a. Tego samego, który w odpowiedzi za wezwanie do
modlitwy za Polańskiego obluzgał mnie, a później popadł w kłopoty.

65. Data: 2017-05-16 16:37:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:35:06 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> zrobiłem to za Assange'a. Tego samego, który w odpowiedzi za wezwanie do
> modlitwy za Polańskiego obluzgał mnie, a później popadł w kłopoty.

oczywiście "na grupie międzynarodowej alt.buddhism czy misc.buddhism" miało
być, dokładnie nazwy tej grupy nie pamietam

66. Data: 2017-05-16 17:16:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:37:37 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> oczywiście "na grupie międzynarodowej alt.buddhism czy misc.buddhism" miało
> być, dokładnie nazwy tej grupy nie pamietam

No nie, ten link wykasowali. Ale tu jest jedna z tych dyskusji, która
wywiązała się później pomiędzy mną a pewną szamanką pracującą dla tego
"Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości" z Kanady, który skazał Benedykta:

https://groups.google.com/forum/#!msg/alt.religion.b
uddhism.tibetan/dZvxHIqL0nM/cZlD-WB4xXoJ

Też sprawa Polańskiego była tam przywoływana, a za mną ciągnęła się opinia
notorycznego Illuminaty, którą mi julian wystawił.

67. Data: 2017-05-16 17:35:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 17:16:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> Też sprawa Polańskiego była tam przywoływana, a za mną ciągnęła się opinia
notorycznego Illuminaty, którą mi julian wystawił.

O tutaj na soc.culture.polish ("ściepie"), jak sprawa była w toku:
https://groups.google.com/forum/#!topic/soc.culture.
polish/oKEk4m9ONvw

68. Data: 2017-05-16 18:02:27

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:e1a2b1e9-244d-4e37-94b8-2ddc88900e12@googlegrou
> [...]
> notorycznego Illuminaty, którą mi julian wystawił.

O tutaj na soc.culture.polish ("ściepie"), jak sprawa była w toku:

Modląc się w czyjejś intencji- z czystym sercem- z pewnością można komuś
pomóc. Czy jednak czystą jest modlitwa "Panie, uratuj tego bandytę od
więzienia?". Śmiem wątpić. Kto poniósł i do kogo zaniósł te modły? Myślałeś
o tym? No chyba że modliliście się o spokój jego duszy. O jej zbawienie.
Wtedy jednak musiałby wejść na drogę Zbawienia. Nic mi o tym nie wiadomo-
jest tylko trochę starszym, ale wciąż łajdakiem. Albo oddajesz swe modły
Bogu- a wtedy modlitwa musi mieć wymiar: "Boże, zrób tak, żeby było
najlepiej dla jego duszy", albo przedstawiasz komuś po tamtej stronie listę
życzeń. No ale to magia właśnie.

Jakubie- nie odpowiedziałeś mi- czy chcesz tak zapłacić za swoje sukcesy
artystyczne? To przecież nieuniknione. Wiesz, ile takich opowieści artystów,
którzy naprawdę w pewnym momencie zaprzedali się Arymanowi. Poszukasz sobie
czy Ci znaleźć? Ja tylko pytałem, czy jesteś gotów zapłacić taką cenę?
Odpowiesz?

--
Chiron

69. Data: 2017-05-16 18:14:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-16 o 18:02, Chiron pisze:
> Modląc się w czyjejś intencji- z czystym sercem- z pewnością można komuś
> pomóc.

[ciach religijne bzdety]

Ale ogarniasz jeszcze trochę rzeczywistość i zdajesz sobie sprawę, że
wysyłasz to na pl.sci.psychologia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

70. Data: 2017-05-16 18:19:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 18:02:31 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]
> czy Ci znaleźć? Ja tylko pytałem, czy jesteś gotów zapłacić taką cenę?

W książce 100 tysięcy mantr napisanej prze Kalu Rinpoche
znalazłem modlitwę, w której opisie było, że każdy, kto ją wypowie albo
za którego zostaje wypowiedziana, będzie uratowany nie tylko przed złymi
wcieleniami, ale i nieszczęściami w tym życiu, w tym ze strony wymiaru
sprawiedliwości, obojętnie co by wcześniej zrobił.

Zanim wypowiedziałem ją za siebie, musiałem sprawdzić ją na kimś, kto jest
rzeczywiście zagrożony z powodu swoich sprawek, żeby eksperymentalnie
sprawdzić, czy działa. W buddyzmie należy wypróbowywać. Polański jako ten
"nie całkiem zły" był doskonałym królikiem doświadczalnym. Krytykę tej
modlitwy Julian Assange później przypłacił karmicznie niebezpieczeństwem
nad jego głową. Wezwałem więc do modlitwy także dla niego - z trochę mniej
spektakularnym rezultatem, ale jednak.

Czasy gdy szalałem na zagranicznych forach okultystycznych pod imieniem lub nickami
niestety odchodzą do przeszłości, a wujaszek Google sukcesywnie zaciera
ślady moich chuligańskich ekscesów, motywując to względami "ochrony dóbr
osobistych uczestników"! Zważywszy, że pracowałem wtedy dla sił związanych
z ówczesnym rządem III RP jako "mag bojowy" może to i dobrze.

socjalizm- mental disorder
Co knuje amerykańska lewica...
Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji
Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza