Re: Ustawienia Hellingera

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 16 May 2017 08:16:33 -0700 (PDT)
<b...@g...com>
<ofem26$g6m$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<d...@g...com>
<8...@g...com>
Subject: Re: Ustawienia Hellingera
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:37:37 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> oczywiście "na grupie międzynarodowej alt.buddhism czy misc.buddhism" miało
> być, dokładnie nazwy tej grupy nie pamietam

No nie, ten link wykasowali. Ale tu jest jedna z tych dyskusji, która
wywiązała się później pomiędzy mną a pewną szamanką pracującą dla tego
"Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości" z Kanady, który skazał Benedykta:

https://groups.google.com/forum/#!msg/alt.religion.b
uddhism.tibetan/dZvxHIqL0nM/cZlD-WB4xXoJ

Też sprawa Polańskiego była tam przywoływana, a za mną ciągnęła się opinia
notorycznego Illuminaty, którą mi julian wystawił.