Usuwanie brodawek/kurzajek ciekłym azotem

11. Data: 2005-01-28 19:30:27

Temat: Re: Usuwanie brodawek/kurzajek ciekłym azotem
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:ctcn92$fgq$1@news.onet.pl...

> A ja kurzajki na piecie pozbylam sie przykladajac skorke cytryny namoczona
> occie(taki okladzik na trzy nocki ,a rano bylo po kurzajce).

po pol roku stracilam serce do tej metody:( aczkolwiek to jedyna metoda,
przy ktorej pokazaly sie czasne korzenie kurzajki, zwykle siedzace
gleboko...

12. Data: 2005-01-28 19:41:01

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> wrote in
message news:ctb715$60k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy po zabiegu będę coś odczuwał?
>
> Mam na stopie i kciuku. Chemia nie dała rady.
> Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.

Zabieg jest trochę bolesny, ale bez przesady, da sie wytrzymać :)
Natomiast istotnie po zabiegu powstają olbrzymie bąble o średnicy około
1-1,5 cm, na które trzeba uważać bo łątwo pękają. Ja miałem trzy takie
bąble jako dziecko na rękach, i nie donosiłem bąbli do szczęsliwego finału
(pękły), przez co do dzisiaj mam na rękach niewielkie blizny.

Pozdrawiam
Rav

13. Data: 2005-01-28 21:32:05

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cte3sj$197k$1@mamut1.aster.pl...

> po pol roku stracilam serce do tej metody:( aczkolwiek to jedyna metoda,
> przy ktorej pokazaly sie czasne korzenie kurzajki, zwykle siedzace
> gleboko...

No i za przeproszeniem trzeba ta kurzajke wydlubac z tymi wlasnie
korzeniami.

Magda

14. Data: 2005-01-29 09:28:25

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i za przeproszeniem trzeba ta kurzajke wydlubac z tymi wlasnie
> korzeniami.

to chyba bylo jeszcze zbyt gleboko - proba wydlubowania rownala sie z takim
bolem, jakbym chciala sobie wydlubac kawalek zdrowego ciala:( ona mocno
przywierala.

15. Data: 2005-01-29 17:12:53

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:ctd1r8$e4r$2@nemesis.news.tpi.pl...
> a czy są jakieś dolegliwości po zabiegu wypalania?
> nie mogę się zdecydować, czy mrożenie, czy wypalanie

Ja miałam wymrażane (u dermatologa). Sam zabieg bezbolesny, tylko potem
miałam bąbel - podobny jak przy oparzeniu i przyjemny to on nie był :(
Co gorsza, nie dość, że brodawa się odnowiła, to jeszcze obok zrobiły się
trzy inne.

Mój brat - elektrotechnik także z zamiłowania i pasji :) - skonstruował
domową wypalarkę. Wypaliłam sobie tym urządzeniem brodawy - śmierdziało,
robiłam to bez znieczulenia, więc przyjemne raczej nie było. Ale wolę ten
sposób :) Po pierwsze po zabiegu nic nie bolało i nic się nie paprało
(czytaj - żadnych bąbli). A po drugie wszystkie brodawy poznikały :))

Aha - mój brat proponował mi od razu wypalarkę, ale ja stwierdziłam - precz
z zabobonami i poszłam do fachowej siły ;)

Po dziesięciu latach znowu złapałam brodawki. Wypaliłam jedną - a wszystkie
poznikały - przestraszyły się ;)))
Tak więc z mojego doświadczenia - polecam wypalanie.

Pozdrawiam
Jola

16. Data: 2005-01-29 18:09:22

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sposób :) Po pierwsze po zabiegu nic nie bolało i nic się nie paprało
> (czytaj - żadnych bąbli). A po drugie wszystkie brodawy poznikały :))

skad wiedzialas kiedys przestac?:)

> Po dziesięciu latach znowu złapałam brodawki. Wypaliłam jedną - a
wszystkie
> poznikały - przestraszyły się ;)))

ponoc jak sie zabile kurzajke-matke, to reszta umiera.

17. Data: 2005-01-29 21:07:57

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:ctgjgg$12vn$1@mamut1.aster.pl...

> skad wiedzialas kiedys przestac?:)

Intuicja? ;)

Poważnie to nie pamiętam. Trochę widać :)
Następnym razem spróbuję się znieczulić kremem EMLA.

Pozdrawiam
Jola

18. Data: 2005-02-01 22:08:09

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy po zabiegu będę coś odczuwał?
>
> Mam na stopie i kciuku. Chemia nie dała rady.
> Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.
>
> zyga

Witam!!!
Nie polecam ani wypalania, ani zamrazania azotem, powod: zostaja blizny, ja mam
na obu dloniach, w dwoch miejscach.
Najlepiej sprobuj jeszcze raz "chemii", polecam Verrumal. W znanych mi
przypadkach pomogl swietnie, bez blizn.
Zycze wytrwalosci w walce :))

Prośba o interpretacje wyników badań
Zabarwienie kału