Usuwanie brodawek/kurzajek ciekłym azotem

1. Data: 2005-01-27 17:05:06

Temat: Usuwanie brodawek/kurzajek ciekłym azotem
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy po zabiegu będę coś odczuwał?

Mam na stopie i kciuku. Chemia nie dała rady.
Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.

zyga

2. Data: 2005-01-27 19:09:54

Temat: Re: Usuwanie brodawek/kurzajek ciekłym azotem
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:ctb715$60k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czy po zabiegu będę coś odczuwał?

duzy bol, wiekszy niz podczas samego zabiegu. zrobi sie duzy babel. ale
ogolnie da sie przezyc. gorzej, ze mi 6 takich zabiegow nie pomoglo, ale
tobie zycze szczescia. ja mam na piecie.

> Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.

tym sie nie przejmuje. mozna to zlapac "z powietrza", przymierzajac buty w
sklepie po kims, na plazy.

3. Data: 2005-01-27 21:16:11

Od: "tomek(int)" <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
> Czy po zabiegu będę coś odczuwał?
>
> Mam na stopie i kciuku. Chemia nie dała rady.
> Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.

Chodzi o wirusowe brodawki (papiloma)?
Nie wiem jak odmrażanie. Ja oraz moja lepsza połowa wypalaliśmy.
Dziewczyna miała na stopach taką ilość, że lekarzy ze szpitala
wojskowego w Krakowie zamurowało. Z czego wynikła taka sytuacja? z
ignorancji dermatologów. Wypalili wszystko (elektrokoagulacja) i już jej
nie wróciło. Ja miałem na paluchu (brodawka wielkości dwuzłotówki,
głęboka na 5-8mm), na ręce małą. Wypalone w tym samym szpitalu. Nie
wróciły. Cały zabieg przebiega pod miejscowym znieczuleniem, bezstresowy
i bezbolesny. Mam na stopie jeszcze 4 malutkie i zastanawiam się nad
specyfikiem zwanym Wartner, ale chyba ostatecznie pójdę na wypalenie -
szybko i sprawnie.
Powodzenia!
tomek(int) /Kraków
Email: int[at]inet24[dot]pl || JID: int[at]jabberpl[dot]org

/* zvoní mi v uších! milý príteli, podívej se, cos udělal */

4. Data: 2005-01-27 21:47:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ctb715$60k$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Zygmunt M. Zarzecki
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com>
Było:
> Czy po zabiegu będę coś odczuwał?
>
> Mam na stopie i kciuku. Chemia nie dała rady.
> Chyba muszę pieprzonemu aquaparkowi podziękować za to cholerstwo.

Teściowa zawiązała supeł na nitce, zakopała ją w ogródku ;-) I zanim
dostaliśmy się z synem do lekarza kurzajka znikła. Napiszcie mi dlaczego
akurat po tym zakopywaniu ? :D
Albo dlaczego znikła ?

Sąsiadka nie zakopywała nitek i poszła do lekarza, ten jej zamroził,
wymroził, usunął i nie ma. Bólu później nie było, musiała tylko natryskiwać
antybiotyk ...

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-01-28 06:49:10

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ctbnpa$6p8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Sąsiadka nie zakopywała nitek i poszła do lekarza, ten jej zamroził,
> wymroził, usunął i nie ma. Bólu później nie było, musiała tylko

A ja kurzajki na piecie pozbylam sie przykladajac skorke cytryny namoczona w
occie(taki okladzik na trzy nocki ,a rano bylo po kurzajce).

Magda

6. Data: 2005-01-28 09:43:34

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> duzy bol, wiekszy niz podczas samego zabiegu. zrobi sie duzy babel. ale

nie strasz, da się póxniej chodzić?

> ogolnie da sie przezyc. gorzej, ze mi 6 takich zabiegow nie pomoglo, ale
> tobie zycze szczescia. ja mam na piecie.

mnie z pięty zlazło przy pomocy chemii

> tym sie nie przejmuje. mozna to zlapac "z powietrza", przymierzajac buty w
> sklepie po kims, na plazy.

nigdy nie przymierzam butów na gołą stopę
mój młody miał, a chemia mu pomogła

zyga

7. Data: 2005-01-28 09:45:16

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i bezbolesny. Mam na stopie jeszcze 4 malutkie i zastanawiam się nad
> specyfikiem zwanym Wartner, ale chyba ostatecznie pójdę na wypalenie -

a czy są jakieś dolegliwości po zabiegu wypalania?
nie mogę się zdecydować, czy mrożenie, czy wypalanie

zyga

8. Data: 2005-01-28 09:48:01

Od: tomek <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1/28/2005 7:49 AM, Mrówka wrote:
> A ja kurzajki na piecie pozbylam sie przykladajac skorke cytryny namoczona w
> occie(taki okladzik na trzy nocki ,a rano bylo po kurzajce).

naturalne metody zwalczania kurzajek są fajne, ale nie zawsze działają
:) w moim np. przypadku stosowanie "jaskółczego ziela", o którym
słyszałem same dobre rzeczy (w kontekście zwalczania brodawek) skończyło
się jedynie na brudnych palcach. To samo z pałeczkami nadmanganianowymi
(do dziś nie wiem jakim cudem wybrudziłem tym czoło :) ), nie polecam
ich stosowania. Tak czy inaczej, u każdego brodawki będą zachowywaly się
inaczej, więc może na początek rzeczywiście warto zacząć od spokojnych
metod i dopiero w przypadku ich nieskuteczności zdecydować się na zabieg
elektrokoagulacji, który osobiście polecam (mnie nie pomogły żadne
verrumale, brodacidy itd.).

tomek(int) /Kraków, Poland || RLU: 194893

9. Data: 2005-01-28 10:34:30

Od: "tomek(int)" <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1/28/2005 10:45 AM, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> a czy są jakieś dolegliwości po zabiegu wypalania?
> nie mogę się zdecydować, czy mrożenie, czy wypalanie

żadnych dolegliwości po "wypalaniu" ani ja, ani dziewczyna nie mieliśmy.
Po wypaleniu tej wielkiej brodawy na paluchu u nogi rana goiła mi się
długo), ale wszystko ładnie się zamykało. To samo z małymi, tyle, że
tamte to kwestia tygodnia. Po samym zabiegu nie ma żadnych bóli, nawet
jak przechodzi znieczulenie (mówię jak było w naszym przypadku).
Co do przeciwwskazań to lekarz nic nie pytał, więc pewnie wiele ich nie
ma ;) Osobiście jedyna dolegliwość w całym tym zamieszaniu to długi
okres oczekiwania na zabieg (ok 2 miesięcy), tyle było innych zgłoszeń,
Aha, no i zastrzyk znieczulający, a ja igieł nie znoszę :)

10. Data: 2005-01-28 19:29:02

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ctd1o3$e4r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mnie z pięty zlazło przy pomocy chemii

czym konkretnie? aczkolwiek wszystko, co bylo na rynku zuzylam (verumal,
brodacid itd)

> nigdy nie przymierzam butów na gołą stopę

ja to zlapalam... w zime:(

Prośba o interpretacje wyników badań
Zabarwienie kału
Cholecystektomia klasyczna