Usuwanie ciąży w pierwszych 48 godzinach

1. Data: 2006-02-26 22:18:56

Temat: Usuwanie ciąży w pierwszych 48 godzinach
Od: "PK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zaznaczę na wstępie, że sprawa nie jest pilna jak to zazwyczaj w tym temacie
bywa, planujemy dzieci ale jeszcze nie teraz a dziś rano nastąpił taki mały,
powiedzmy- wypadek, więc całkiem możliwe że ciąży nawet nie ma.
Moja dziewczyna jutro oczywiście pójdzie do ginekologa ale chciałbym się
wcześniej dowiedzieć, czytałem kiedyś o takim usuwaniu ciąży (a może to
jeszcze nie usuwanie?) w pierwszych 48 godzinach i w związku z tym mam 3
pytania: jak to się robi? czy to jest bezpieczne? gdzie i za jaką cenę można
to zrobić?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi, niestety googlarka mi nie pomogła
a późno już..
Patryk

2. Data: 2006-02-26 22:40:11

Temat: Re: Usuwanie ciąży w pierwszych 48 godzinach
Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałem zapytac - mam taki problem

jak usunąc mojego 78 letniego dziadka ?
niby fajny chłopina z niego, ale wiecie - jednak to nie to, moze kiedys
wspomozemy jakis dom starców ale teraz kariera jest wazniejsza
dzieki za odpowiedzi

aha - google nie dalo mi na to odpowiedzi

3. Data: 2006-02-26 22:44:47

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze nie usuwanie?) w pierwszych 48 godzinach i w związku z tym mam 3
> pytania: jak to się robi? czy to jest bezpieczne? gdzie i za jaką cenę

o ile to nie kolejna prowokacja to odpowiem tak na twoje pytanie:

a dokladnie na pytanie twoje "czy to jest bezpieczne?"
- wiec, jest to bardzo, bardzo, bardzo niebezpieczne
dla nowe zycia o ile takie sie powilo, czyli waszego dziecka
- jest niebezpieczne dla psychiki twojej dziewczyny
jesli nie teraz, to kiedys, kiedy zrozumie
- jest niebezpieczne dla ciebie, nie uczy cie to odpowiedzialnosc,
i brania na siebie konsekwencji swoich bledow, ale uciekania
od nich nawet jesli to wymaga takich ofiar

swoja droga, to co nazywasz "wypadkiem" to moglo doprowadzic,
do powstania nowego zycia, waszego pierwszego dziecka !!!

Tomek

4. Data: 2006-02-26 22:47:38

Od: "PK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dttaod$33s$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Pawel zeznał(a) co następuje:

> [...]
> dzieki za odpowiedzi
>

> aha - google nie dalo mi na to odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedź, bardzo mi Pan pomógł.
Patryk

5. Data: 2006-02-26 22:48:54

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak usunąc mojego 78 letniego dziadka ?
> niby fajny chłopina z niego, ale wiecie - jednak to nie to, moze kiedys
> wspomozemy jakis dom starców ale teraz kariera jest wazniejsza

wiesz, tez tabletka, tylko, ze na razie prawo tego zabrania,
ale kiedys kiedy prawo nie bedzie takie zacofane, i bedzie
oparte na nauce ktora jasno pokazuje, ze czlowiekiem
jest tylko ten kto jest w pelni sprawny, rozwiniety ;)

zapewne prawo zmienia twoje dzieci, i nie beda mialy
juz takich dylematow jak ty masz teraz, a procedura
ta bedzie juz w tych przyszlych swietlanych czasach
powszechna i znana ;)

;) ;) ;)

Tomek

6. Data: 2006-02-26 22:50:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

www.wpadka.pl

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2006-02-26 23:14:50

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.wpadka.pl

obawiam sie, ze w 'swietlanej' przyszlosci powstana serwisy,
www.staryojciec.pl www.staramatka.pl www.niedolezni.pl
i rownie 'wesolo' beda one odpowiadac na pytania, np.
1. jedzimy na wakcje, co zrobic z rodzicami
2. czy oni sa jeszcze potrzebni
3. jak zmniejszyc do zera wydatki na rodzicow

niepozdrawiam,

Tomek

8. Data: 2006-02-26 23:54:27

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> obawiam sie, ze w 'swietlanej' przyszlosci powstana serwisy,
> www.staryojciec.pl www.staramatka.pl www.niedolezni.pl

histeryk

9. Data: 2006-02-27 00:16:43

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

tomm pisze 27-02-2006 00:14:

> obawiam sie, ze w 'swietlanej' przyszlosci powstana serwisy,
> www.staryojciec.pl www.staramatka.pl www.niedolezni.pl

Myślę, że to nie miejsce na dyskusje światopoglądowe.

> niepozdrawiam,
>
> Tomek

A ja i owszem :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

10. Data: 2006-02-27 00:25:19

Od: "agnuk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest dostępny lek zapobiegający zapłodnieniu na receptę do 72 h
Pójdzcie do ginekologa i jak nie będzie p/wskazań to przepisze rp
lek nie jest wczesnoporonny

--
Aga

czy psujace sie zeby moga bezposrednio powodowac otyłośc ?
Ile można wziąć za nerkę ???
badanie wzroku a badanie dna oka (nadcisnienie)
kurzajki
badanie wzroku - kropelki/bez kropelków ?