Usuwanie ciąży w pierwszych 48 godzinach

11. Data: 2006-02-27 11:40:03

Temat: Re: Usuwanie ciąży w pierwszych 48 godzinach
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnuk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dtthaa$mnu$1@news.task.gda.pl...
> jest dostępny lek zapobiegający zapłodnieniu na receptę do 72 h
> Pójdzcie do ginekologa i jak nie będzie p/wskazań to przepisze rp
> lek nie jest wczesnoporonny

I owszem, tyle że ze swojej strony radziłabym poprosić ginekologa o obszerny
wykład na temat tych tabletek żeby wiedzieć co się ewentualnie łyknie
(duuuża dawka hormonów ---> + tego konsekwencje)
A następnym razem staraj się być bardziej odpowiedzialny i nie narażaj
swojej dziewczyny na stresy i konieczność uciekania się do chemii. Albo
szklanka wody "zamiast", jeśli jeszcze taki dzieciak jesteś.

Pozdrawiam

Iza

12. Data: 2006-02-27 11:41:30

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> histeryk

;-) On tak musi - walczy z wiatrakami, ale wiesz - ktoś musi.. inaczej czym
by było słowo "człowiek"...?

13. Data: 2006-02-27 11:54:45

Od: "agnuk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanów się komu odpowiadasz

--
Aga

14. Data: 2006-02-27 12:16:52

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 00:54:27 +0100, siliana napisał(a):

> histeryk

raczej idiota, a nie histeryk

--
best regards,
scream (at)w.pl

15. Data: 2006-02-27 13:29:53

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanów się komu odpowiadasz

Odnosiłam się do Twojego posta dlatego odpowiedź jest właśnie w tym miejscu.
Wychodzę z założenia, że autor wątku czyta wszystkie posty związane z
tematem, a Ty nie? Skorzystaj z własnej rady i zastanów się ;)

Iza

16. Data: 2006-02-27 15:30:50

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a):

> A następnym razem staraj się być bardziej odpowiedzialny i nie narażaj
> swojej dziewczyny na stresy i konieczność uciekania się do chemii. Albo
> szklanka wody "zamiast", jeśli jeszcze taki dzieciak jesteś.

Jako mężczyzna chcę zaprotestować przeciwko takiemu podejściu. Co to za
zwalanie całej winy na jedną stronę (męską)??? A kobieta, to pewnie jest
bierna i niechętna, tylko się boi zaprotestować? A może to ona uparcie
nalegała, bo miała ochotę, a on jej uległ?
> Pozdrawiam

Także pozdrawiam
> Iza

Paweł

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

17. Data: 2006-02-27 15:41:06

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27.02.2006: Paweł W. wrote:

> [...]
> bierna i niechętna, tylko się boi zaprotestować? A może to ona uparcie
> nalegała, bo miała ochotę, a on jej uległ?

Oj, ale będzie flejm... :->

--
{ <http://www.abstynenci.pl> - Internetowy Serwis Abstynentów }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - Trzebińska grupa rowerowa }

18. Data: 2006-02-27 15:41:18

Od: "atupaj" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bierna i niechętna, tylko się boi zaprotestować? A może to ona uparcie
> nalegała, bo miała ochotę, a on jej uległ?
O czym Ty mówisz? przecież chodzi tylko o fakt, że mężczyzna może mało postarał
się o antykoncepcję (bo Pan niedookreślił, czy prezerwatywa im pękła czy coitus
interruptus nie wyszedł;) - nie ma tu mowy o jakimś zmuszaniu...obydwie strony
są odpowiedzialne za antykoncepcje, przynajmniej tak powinno być, ale jeżeli
panu coś "nie wyszło", to de factwo naraził swoją kobietę na łykanie dużej
dawki sztucznych hormonów, które bardzo rozregulowywują pracę układu
hormonalnego, a mają też swoje skutki uboczne...a pan ani nie poniesie
konsekwencji nadmiaru hormonów ani niechcianej ciąży. Inna sprawa, że kobieta
też powinna myśleć o jakimś zabezpieczeniu dodatkowym.

pozdrawiam
Anna

19. Data: 2006-02-28 00:07:42

Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dokladnie na pytanie twoje "czy to jest bezpieczne?"
> - wiec, jest to bardzo, bardzo, bardzo niebezpieczne
> dla nowe zycia o ile takie sie powilo, czyli waszego dziecka
> - jest niebezpieczne dla psychiki twojej dziewczyny
> jesli nie teraz, to kiedys, kiedy zrozumie
> - jest niebezpieczne dla ciebie, nie uczy cie to odpowiedzialnosc,
> i brania na siebie konsekwencji swoich bledow, ale uciekania
> od nich nawet jesli to wymaga takich ofiar

JP

20. Data: 2006-02-28 00:11:28

Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I owszem, tyle że ze swojej strony radziłabym poprosić ginekologa o
> obszerny wykład na temat tych tabletek żeby wiedzieć co się ewentualnie
> łyknie (duuuża dawka hormonów ---> + tego konsekwencje)\\

ludzie brali wieksze dawki i dobrze sie czuli

> A następnym razem staraj się być bardziej odpowiedzialny i nie narażaj
> swojej dziewczyny na stresy i konieczność uciekania się do chemii. Albo

umieram ze smiechu

> szklanka wody "zamiast", jeśli jeszcze taki dzieciak jesteś.

tak, Ty jestes wystarczajacym argumentem za "szklanka wody"

czy psujace sie zeby moga bezposrednio powodowac otyłośc ?
Ile można wziąć za nerkę ???
badanie wzroku a badanie dna oka (nadcisnienie)
kurzajki
badanie wzroku - kropelki/bez kropelków ?