Uszczelnienie przewodu gazowego

11. Data: 2008-05-05 18:15:20

Temat: Re: Uszczelnienie przewodu gazowego
Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to trzeba do zwykłej rurki sobie jeszcze palnik przytargać - miodzio.
> Grzanie palnikiem rur gazowych - szczyty BHP. Towot uszczelnia, ale jako
> produkt d.r.n. może reagowac chemicznie z gazem więc nie jest wskazany
> do gazu - do wody tym bardziej nie, bo truje. A przy uszczelnianiu taśmą
> teflonową zagrożeniem nie jest rozkręcanie się tylko ruchy na skutek
> naprężeń cieplnych i mechanicznych materiału z którego wykonana jest
> instalacja. Ruchy te powodują przecinanie tamy pomiędzy połączeniami
> gwintowanymi i rozszczelnienie połączenia.

Hej
Taśma teflonowa nie jest taka zła:-) W butli do nurkowania
miałem na niej wręcony zawór. Butla pracuje na ciepło-zimno
bardziej niż instalacja w domu. Pracuje też pod ciśnieniem
bądź co bądź - 200 bar - czyli dużo dużo więcej niż instalacja
gazowa. Standartowo zawór jest wykręcany z gniazda raz
na 10 lat- do legalizacji butli.
Mysle wiec że taśma teflonowa jest nie gorsza niż pakuły
tylko jak ze wszystkim - trzeba umieć ją dobrze założyć:-)

--
Mamut
http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

12. Data: 2008-05-05 20:24:32

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> Wściekliście się wszyscy z tą taśmą silikonową? Ona jest teflonowa.
> TE-FLO-NO-WA!!!!
Dodaj jeszcze ze ta do gazu jest znacznie grubsza niz ta do wody przez
co jest lepsze uszczelnienie.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

13. Data: 2008-05-06 01:38:58

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Wściekliście się wszyscy z tą taśmą silikonową? Ona jest teflonowa.
> TE-FLO-NO-WA!!!!
>
> J.

Ja się dołączę do kolegi. TEFLONOWA!!!!

A dla tych co nie widzą różnicy, wyjaśniam. Pomiędzy taśmą silikonową a
teflonową jest taka różnica jak pomiędzy smalcem a nutellą.
No i w ogóle nikt nie sprzedaje taśmy silikonowej, no chyba że na gumę
do majtek.

AW

14. Data: 2008-05-06 06:53:05

Od: "glizda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wściekliście się wszyscy z tą taśmą silikonową? Ona jest teflonowa.
> TE-FLO-NO-WA!!!!

oczywiście, teflonowa, miałem zaćmienie mózgu chyba i bezwiednie powtórzyłem
po wątkotwórcy, mając teflonową na myśli. sorry

pralka whirpool
Maszyna do pieczenia chleba
Łazienka Pytania.
CORAZ LEPSZE !!!