Uszczelnienie wędzarni.

101. Data: 2015-01-27 00:40:34

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
news:30143e88-c623-4bbb-bdef-9c539c7bb36a@googlegrou
ps.com...
> [...]
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję
> się niczym.

Emerytura? Renta?
To powiedz czym się zajmowałeś w czasie aktywności zawodowej.
A może tak dobrze płacą dziś w "instutuacjach samorządowych" że jesteś w
stanie się utrzymać tylko z dorywczej pracy?

102. Data: 2015-01-27 00:43:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

> chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
> nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

O to, to to :-)

Ja zasygnalizuję możliwość że oprócz opcji której Ty się domyślasz
(IQ <70) jest jeszcze opcja, że po prostu kręci i wije się bo nas tu
buja nieprawdą i chce jak najmniej powiedzieć aby prawda na
jaw nie wyszła... :-)

103. Data: 2015-01-27 00:47:24

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 00:40:42 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> A może tak dobrze płacą dziś w "instutuacjach samorządowych" że jesteś w
> stanie się utrzymać tylko z dorywczej pracy?

Potraktowałem cie jak białego człowieka a ty okazałeś się chujem złamasem. Pies cie
jebał.

104. Data: 2015-01-27 07:43:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Potraktowałem cie jak białego człowieka a ty okazałeś się chujem złamasem.
> Pies cie jebał.

A czymże to tak Cię zdenerwowałem w tych cytatach że aż takie emocje
wywołało to i nerwy puściły pokazując Twoje prawdziwe oblicze?

105. Data: 2015-01-27 08:59:03

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

>A czymże to tak Cię zdenerwowałem w tych cytatach że aż takie emocje
>wywołało to i nerwy puściły pokazując Twoje prawdziwe oblicze?

Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
A to zle wyglada i ludzi obraza.

106. Data: 2015-01-27 12:34:26

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 08:59:22 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
> A to zle wyglada i ludzi obraza.

Ujmij bo masz z czego. Ani ty ani Pszemol do ludzi się nie zaliczacie.

107. Data: 2015-01-27 13:11:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca pisze:

> Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
> A to zle wyglada i ludzi obraza.

Więcej optymizmu, patrzmy na dobre strony każdej sprawy. Porzuca trochę,
powygląda jak wygląda -- ale ludzie zanim się obrażą, to w trudnej sztuce
drobioznawstwa się podciągną. A to na tej grupie ważna umiejętność, trzeba
wiedzieć kiedy jak reagować.

Jarek

--
Reszta jest milczeniem.

108. Data: 2015-01-27 19:47:46

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 20:19, k...@g...com pisze:

> Wy to niby kto chuju osrany, a może osrana cipo?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D ROTFL
zaraz ci zyłka peknie :)

109. Data: 2015-01-27 20:09:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D ROTFL
> zaraz ci zyłka peknie :)

Może już pękła kiedyś?
Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

110. Data: 2015-01-27 20:14:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 20:10:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

> Może już pękła kiedyś?
> Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

ty bez wylewu jesteś kaleką umysłowym.

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t