Uszczelnienie wędzarni.

91. Data: 2015-01-26 13:21:06

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
news:b050c8ad-2942-46f2-a17c-d893bec60bee@googlegrou
ps.com...

> [...]
> że są kilkadziesiąt razy droższe od drewna opałowego. I że jest kilka
> rodzajów dających różne smaki i aromaty. Jak poszukasz dalej to się okaże
> że drewienka mają różne świadectwa dopuszczenia i certyfikaty. I że
> produkowane są z drewna najwyższej jakości. Gotowej recepty na wędzarnię
> ode mnie nie dostaniesz. Bo takiej nie ma. Z generatorem dymu za wędzarnię
> może robić tekturowe pudło. Wędzarnia to nie zajebisty drewniany domek z
> krasnalami na dachu i podmurówce z białej cegły i dwa metry wykopanego
> kanału dymowego przykrywanego zardzewiałą blachą a generator dymu za 300

Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

92. Data: 2015-01-26 13:23:17

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 13:21:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
> Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

Do czego Ci takie informacje potrzebne.

93. Data: 2015-01-26 13:58:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> Do czego Ci takie informacje potrzebne.

Fascynuje mnie sposób w jaki działa Twój rozum/mózg.
I ciekawość mnie zżera teraz czym się osoba z takim mózgiem zajmuje.

94. Data: 2015-01-26 14:11:48

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 13:58:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Fascynuje mnie sposób w jaki działa Twój rozum/mózg.
> I ciekawość mnie zżera teraz czym się osoba z takim mózgiem zajmuje.

Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję się
niczym.

95. Data: 2015-01-26 17:58:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-26 10:44, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

BurŻuj.

96. Data: 2015-01-26 18:07:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> BurŻuj.

Jakoś tak łyso mi się zrobiło.

Jarek

--
Uczymy się chodzić po trawie
Kaczeńcom patrzymy prosto w oczy

97. Data: 2015-01-26 18:26:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 17:58, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-01-26 10:44, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> BurŻuj.

Ale za to może nie burżul - z tych, co to zapałkę na czworo, a pół litra
na raz.

Ewa

98. Data: 2015-01-26 18:43:33

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 13:23, k...@g...com pisze:

> Do czego Ci takie informacje potrzebne.

chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

99. Data: 2015-01-26 19:56:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-26 18:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Bążur.

100. Data: 2015-01-26 20:19:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik KiloSierra napisał:

> chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
> nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

Wy to niby kto chuju osrany, a może osrana cipo?

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t