Uszczelnienie wędzarni.

81. Data: 2015-01-25 18:08:41

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie spokój, Kogutem przecież nie ma tej wędzarni a pisze byle pisać.

82. Data: 2015-01-25 18:25:44

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 17:28:19 UTC+1 użytkownik BQB napisał:
> [...]
ps.com...

> Da mi to, że będę wiedział, jak jest zbudowana. A generator dymu to Ci
> chodzi o ten ultradźwiękowy? Co z wody dym generuje?

Dostałeś nazwę i gdzie szukać. I nie potrafiłeś znaleźć. Możesz już o nic więcej nie
pytać.

83. Data: 2015-01-25 19:08:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> I co Ci to da że opiszę?

No to, że będziemy mieć ogólną koncepcję jak takie rzeczy się robi.
Ciebie tak trzeba za język ciągnąć że zaczynam wątpić czy w ogóle masz coś
takiego czy tylko mocny w gębie jesteś.

> Jak coś jest zrobione w jednym egzemplarzu to jest raczej nie do
> powtórzenia.

A czemu robisz założenie, że chcemy powtórzyć *dokładnie* to co Ty zrobiłeś?
Może właśnie chcemy poznać Twoją konstrukcję aby ją ulepszyć z Twoją pomocą?

> Jak bym miał dzisiaj robić to kupił bym na allegro któryś gotowy
> generator dymu. Jak robiłem to nie było możliwości kupienia takich rzeczy.

Taki? http://allegro.pl/generator-dymu-gd-03-i5004263901.h
tml

84. Data: 2015-01-25 19:36:47

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 19:08:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> Może właśnie chcemy poznać Twoją konstrukcję aby ją ulepszyć z Twoją pomocą?

Może być taki. Ogólna koncepcja to niby co ma być. Jakie zawiasy do drzwiczek?

85. Data: 2015-01-25 20:42:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Może być taki.

Jak się wybiera taki generator dymu? Jakie kryteria proponowałbyś?
Brać pierwszy z brzegu czy na coś trzeba zwracać uwagę?

> Ogólna koncepcja to niby co ma być. Jakie zawiasy do drzwiczek?

- Wymiary
- materiał użyty do budowy
- jak produkujesz dym w swojej samoróbce (skoro nie masz generatora)
- może fotka?

Nie udawaj bardziej opornego niż jesteś :-)

86. Data: 2015-01-25 20:51:52

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 20:42:24 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> - może fotka?
>
> Nie udawaj bardziej opornego niż jesteś :-)

W opisie aukcji masz wszystko. Mam generator innego typu, pisałem już jaki. Wymiary
mojej to 70cm x 55cm x 35cm. Materiał skrzynki to blacha aluminiowa o grubości 0,5mm.
Ocieplenie z płyt z wełny mineralnej. Generator stal kwasoodporna.

87. Data: 2015-01-25 21:24:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> W opisie aukcji masz wszystko.

A jednak oporny jesteś... Nie mam w opisie wszystkiego!

> Mam generator innego typu, pisałem już jaki.

Gdzie i kiedy?

> Wymiary mojej to 70cm x 55cm x 35cm.
> Materiał skrzynki to blacha aluminiowa o grubości 0,5mm.
> Ocieplenie z płyt z wełny mineralnej.
> Generator stal kwasoodporna.

O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

88. Data: 2015-01-25 22:09:25

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 21:25:03 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Gdzie i kiedy?

> O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

Skąd mogę wiedzieć coś o tamtym generatorze dymu. Uruchom myślenie. W jakimś opisie
na allegro wyczytałem, zmusiłeś mnie do czytania opisów, że zużywa kilogram drewienek
na dobę. To w stosunku do takiej co przez 24 godziny zużyje trzy taczki gałęzi dużo
czy mało? W opisie jest że to mają być jakieś specjalne drewienka a nie gałęzie z
parku. Czyli że takie drewienka ktoś produkuje. jak znajdziesz aukcję z drewienkami
to się okaże że są kilkadziesiąt razy droższe od drewna opałowego. I że jest kilka
rodzajów dających różne smaki i aromaty. Jak poszukasz dalej to się okaże że
drewienka mają różne świadectwa dopuszczenia i certyfikaty. I że produkowane są z
drewna najwyższej jakości. Gotowej recepty na wędzarnię ode mnie nie dostaniesz. Bo
takiej nie ma. Z generatorem dymu za wędzarnię może robić tekturowe pudło. Wędzarnia
to nie zajebisty drewniany domek z krasnalami na dachu i podmurówce z białej cegły i
dwa metry wykopanego kanału dymowego przykrywanego zardzewiałą blachą a generator
dymu za 300 złotych.

89. Data: 2015-01-26 08:29:53

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Starsi ludzie powiadali, że przed wojną, osobliwie na Kielecczyźnie,
> chłopi zapałkę dzielili na czworo, taka bieda była. Ta pańcia zdaje
> się stamtąd, więc takie doświadczenia z rozdrabnianiem drewna może
> mieć.

Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie ma
sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

90. Data: 2015-01-26 10:44:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson pisze:

> Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie
> ma sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

To by źle trafiła -- ja w dzielenie włosa albo zapałki na czworo się
nie wdaję.

--
Jarek

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t