Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa

Data: 2002-06-26 11:41:29
Temat: Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: n...@p...fm (Monga)

"slonko" <s...@w...pl> :

> Wyszla taka propozycja od kilku osob, zeby nowe osoby, ktore chca
> zalozyc konta byly sprawdzane. Tylko nie wiadomo jak je sprawdzac.
> Chodzi o to, zeby nie zalozyc konta jakiejs osobie, ktora na nas
> doniesie. Ostatnio nekaja mnie jakies dziwne obcojezyczne listy i
> niepewnie sie czuje. Tak wiec proponuje: rozsadek przy zakladaniu
> nowych kont. Moze niech taka osoba sie wykaze jakos, albo niech uzyska
> dostep do serwerka tylko do nagrywania nowych rzeczy, bez podgladu
> starych. Dopiero jakby cos sama zamiescila i troche na liscie byla,
> [...]

Poniekad zgadzam sie z Toba, sama nad tym rozmyslalam sobie jak by to
zrobic, zeby bylo dobrze, ale nie zdazylam wpasc na zaden sensowny pomysl,
co najwyzej staralam sie sprawdzac, czy nie napisal ktos z jakiegos
wydawnictwa robotkowo-recznego, na tyle na ile dalo sie to sprawdzic
oczywiscie ;) Poza tym poprzez to, że informacja o tym jak sie dostać na
serwerek była na stronce i podlinkowana do innych stronek, pojawialy sie
tez osoby, ktore pojecia nie mialy (i pewnie dalej nie maja) o grupce
robotki-reczne.

Pozdrawiam,
Monika

--